Wypalanie serwisowe DPF i jego skuteczność
Niestety "szukaj" cos nie dziala wiec szybka prosba o pomoc !
DPF mi sie wypala co 150KM i po wypaleniu ma juz z reguly 70% zapchania,
Dam mu ostatnia szanse i jak to nie pomoże to wytne na amen.
Pytanie nastepujace:
- czy probowac wypalic serwisowo DPF i wykasowac liczniki (podobno uczy sie komp co ile ma wypalac i sam juz moze z automatu narzucac te 150km) ?
- czy jak go wypali porzadnie to czy przy ponownym zapchaniu i wypaleniu wypali tylko te 30% i wszystko w pizdu, czy moze wypali sie lepiej/dokladniej ?
- czy jest jakies kryterium (wspolczynniki poziomu sadzy, slynne z TDI "60gram+" itp ?), ktore mowia czy filtr jeszcze sie do czegos nada i warto sprobowac go wypalic serwisowo, czy od razu wycinac ?
Prosze o pomoc, bo nie wiem czy to wypalanie serwisowe to nie bedzie kasa w bloto i nic to nie zmieni po nastepnych 500-600km
silnik 2.0jtdm