Panowie..czy Wy też tak macie.Po zgaszeniu silnika 1,4 MA słychać jakby pracę przetwornicy ..pisk gdzieś z nad silnika , czy to moduł MA czy cewki..oświećcie proszę świeżego posiadacza Julki.
Printable View
Panowie..czy Wy też tak macie.Po zgaszeniu silnika 1,4 MA słychać jakby pracę przetwornicy ..pisk gdzieś z nad silnika , czy to moduł MA czy cewki..oświećcie proszę świeżego posiadacza Julki.
Mam to samo w JTDm i na 1000% nie jest to wygaszanie lampki :) . Brzmi to bardziej jak klapa gasząca.
Kolega ma 1.4 MA, ja tez mam 1.4 MA i tez sie nad tym na poczatku zastanawialem. U mnie ewidentnie lampka. Dopoki nie sprawdzi tego i sie nie wypowie pewnosci nie bedzie.
tak ..myślę że teoria lampki jest zupełnie słuszna..szczególnie patrząc na Wasz staż na tym forum :).Myślę że Julka jako już czwarta alfa również będzie szybko rozpracowana jak ostatnie 147 :)
http://www.forum.alfaholicy.org/gt/6...ia_itp_-4.html
Pietro..bez urazy , jest kilku kolegów na forum których bardzo cenię za kompetencja , wiedzę i to że potrafią konstruktywnie podzielić się swoim doświadczeniem popartym logicznymi argumentami. / kol. bubu321,tx555 , euroscan ,Tomek_KRK i wielu innych /.A najbardziej cenię w nich to że jeżeli czegoś nie wiedzą to nie zabierają głosu siląc się na ,,błyskotliwe'' komentarze.Przyznaj że z tą lampką pojechałeś po bandzie..:).
Gdybyś np. zapytał o to czy poziom czynnika w klimatyzacji jest odpowiedni wiedziałbym że może to być to / a klima jest rozszczelniona / .
Jutro podłączę się pod ECU i zobaczę jakie są błędy a stetoskopem namierzę co konkretnie tak piszczy. Pozdrawiam
I chciej tu pomoc.. moja lampka piszczy w dokladnie taki sposob jak opisales. Bardziej na miejscu bylo odpisanie dzieki za rade, ale to nie to.. trzeba bylo napisac w temacie postu ze pytasz tylko wybranych osob, ktore jak napisales - tak cenisz.
ok..nie było tematu :)...ale muszę Ci powiedzieć że masz dziwną lampkę.Jak dobiję klimę to podzielę się tym co to było...
Załącznik 210179
aby zakończyć temat tak jak obiecałem dzielę się tym co było..informuję że żródłem tego pisku była nie nabita klima .. na zdjęciu zamieściłem metalową gruchę / nie wnikałem co to jest :) / która wibrowała i wydawała takie dżwięki.Po uzupełnieniu czynnika w klimatyzacji / była tylko połowa /..dżwięki ustały.Temat można zamknąć ;)
dzięki mareksz159 za podpowiedż ..ja już nie wnikałem co to jest.
Pozwole sobie odgrzebać wątek, u siebie zauwazyłem jakiś dzwięk po wyłączeniu silnika. Na filmiku słychać jakby to byl klakson (ale w rzeczywistości jest to cichsze - telefon blisko źródła dzwieku).
Dodam ze może trwa to z chwile (minutę, kilka? tak że zdazylem wysiaść, odpalić telefon, podnieść maske i nagrać)
Też sie umówilem na serwis klimy, bo rok minął, to zobacze czy po wizycie dźwięki ustaną.
Tutaj video: streamable.com/9rp2uy
Hej,
Pojawił się u mnie podobny problem, może ktoś ma pomysł o co kaman? Klima?
youtu.be/0ijgdxckCMo
Czy ktoś z powyższych rozwiązał problem piszczenia po wyłączeniu?
Dotarłem, że nie jest to wina osuszacza. Piszczy zawór sterowania wydajnością sprężarki. Który to jest zasilany/sterowany plusem z sterownika klimatyzacji.
Skąd tam napięcie po wyłączeniu auta? klima się nie usypia?
Proszę o informacje na ten temat
Auto przechodzi w tryb "wyłączenia" chyba po 20 min od wyłączenia zapłonu.