Regenerować 2mase czy kupić nową wraz ze sprzęgłem ? :confused::(
Printable View
Regenerować 2mase czy kupić nową wraz ze sprzęgłem ? :confused::(
Kup nową.
Nowa. Nasi domorośli specjaliści niezbyt opanowują style regeneracji. Sprzęgła motocyklowe niby proste, a tez jest problem by przywrócić do nowości. Od razu wymien uszczenenie walu korbowego, walka w skrzyni i polosi.
Wymień na nową. Ja niestety skusiłem się na drugą opcje i teraz trochę żałuje niby jest "dobrze" ale nie tak jak powinno, za regeneracje sprzęgła kpl i dwumasy zapłaciłem 1100 zł
Jestem jak najbardziej za, sam tak robię. O gumach drążka wspomniałem bo kosztują 20zł, a "sanki" już opuszczone więc aż żal by było je zostawić stare.
LukaSS ..
tak też zalecił mój majster :) .. troche kipi między skrzynią a silnikiem .. noo cóż troche bedzie trzeba wyłożyć .. Komplet której firmy poza LUK byś zalecił ? .. Valeo myślisz daje rade ?
To takiego mechanika się trzymaj. Lepiej wymienić takie drobne dodatki, niż później zrzucać skrzynie przez głupi uszczelniacz.
Co do sprzęgła, mam Valeo od kilku dni i chodzi fajnie. ;)
Valeo lub jak znajdziesz to Sachs (Sachs z nabitym logotypem Sachs, a nie bez niczego czy Valeo).
Moja 2masa też się kończy, czekam jeszcze chwilę i wymieniam na nową.
A z ciekawości spytam jaka jest uśredniona żywotność 2masy w 147kach ??
dzięki Panowie za rady. Trzeba zacisnąć pupke i robić to nowe .. Przed wczoraj byłem u niego. Akurat miał tą samą robote z Renault Scenic i tuż obok nowiutki komplet firmy LUK za jedyne 2200 :rolleyes: .. pokazał o co w tym dokładnie chodzi .. pooglądałem ten zwłaszcza dwumas ale nie przypominam sobie by był tam znaczek LUKa wytuczony .. Czyli absolutnie w każdym wypadku ma być ten logotyp gdzieś wybity jak np na butach adasia ?
Wiktorinio .. chyba +/- 190 tyś. km
Tylko żeby nie było jak na butach Adasia "made in taiwan" :D
Tyle to wytrzymuje sprzęgło pierwszy montaż.
Na dwumas nie ma określonego przebiegu, wszystko zależy jak go traktujesz.
W zeszłym tygodniu zrzucałem skrzynie w swojej 1.9 115KM do wymiany sprzęgła i dwumas ma się bardzo dobrze po 270 tyś km.
270 - zacny wynik :) Ja mam na dwumasie 100 tyś mniej. Działa jak trzeba. Przy 150 dałem nowe używane sprzęgło. W orygnalnym spawane mocowania łożyska wyciskowego wycięły czesc ramion słoneczka (w Belgii tez są Janusze).
U mnie ori 165tys i powoli czuję że sprzęgło zaczyna się kończyć ale oznak zużycia samego koła również póki co brak.
u mnie sprzegło skończyło się po 250tys. wymieniłem na sachs, a dwumas został. teraz mam 280tys i nie czuje, żeby były z nim jakieś problemy
Witam Panowie jeszcze raz .. ostatnia sprawa z pod tego tematu :) .. albowiem wybieram sie po coś takiego http://allegro.pl/kolo-sprzeglo-alfa...406691827.html ..
1. Czy jest możliwym by pod tą niewatpliwie atrakcyjną ceną nie krył sie jakiś HAK ? .. dziwne wydaje sie to, iż przedstawiony komplet pasuje aż do 44 modeli z pod stajni GM ..
2. Czy na opakowaniu lub w jego wnętrzu poza wiadomym zestawem mam spodziewać sie np jakiejś karteczki z informacją iż jest to komplet do samochodu AR 147 1.9 JTD 115KM ?
Nie zbyt sie znam i bardzo prosze o przedstawienie ew. ZA i ew. dezaprobaty dla mojego zbliżającego sie zakupu ..
POZDRAWIAM :)
To moze regenerowane jakieś czy z tira wypadło?
A z drugiej strony kupując nawet nowe, nie masz pewności że to nie jest "zregenerowane" jak dobrze pamiętam to valeo skupuje sprzęgła, koła i je regeneruje sprzedając jako nowe. Tak mi chyba kiedyś mechanik mówił jak dobrze pamiętam
Nie jestem pewien firmy wiec mogłem się pomylić, dość dawno to było jak mi mówił