Najlepiej w okolicy Świdnicy, ale Wrocław też wchodzi w grę. Możecie kogoś polecić?
Printable View
Najlepiej w okolicy Świdnicy, ale Wrocław też wchodzi w grę. Możecie kogoś polecić?
evodynamics
A może by ich nie usuwać a dać do poprawienia tak żeby się nie urywały. Jakieś tam zalety posiadają jednak ;) http://www.kolektorycdti.pl/
To jest taka fuszerka i amatorka, że szkoda gadać.
Widziałeś jak ten kolektor od nich wygląda po pół roku używania?
https://www.youtube.com/watch?v=yd6fPCfAkC4
No właśnie mówi się, że nawet dobrze naprawione klapy i tak się prędzej czy później znów wysypią, więc jestem raczej za ich usunięciem. I okazuje się, że znaleźć kogoś polecanego nie jest łatwo.
Akurat http://www.kolektorycdti.pl/ są często mocno polecani, ale ten filmik nie napawa optymizmem... Tyle, że dobrze zaślepić jest chyba łatwiej niż dobrze zregenerować?
To mój kolektor więc piszę bez ściemy. Dla mnie ten kolektor to było prawie 1000 zł straty. Bez klap jeżdżę 3 lata i polecam ich usunięcie każdemu.
W dieslach nie siedze :) tyle co mam daily cromę ale wogóle nie moja bajka :D coś tam wiem i się dziele informacjami.
Dla mnie pozbycie się klap powinno się wiązać ze zmianą w sofcie która będzie uwzględniała wycięcie ich dlatego moim zdaniem łatwiej zregenerować i nie grzebać w sofcie. Tyle że sam przez to jeszcze nie przechodziłem i dlatego wrzuciłem polecany w rożnych miejscach zakład j.w. Najgorsze jest to że zmiana kolektora wiąże się ze zrzuceniem rozrządu i niestety kosztuje czasu bądz pieniedzy
A co masz założone?
Pafka jaki masz kolektor?
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Historia jest długa, ale w skrócie:
1. najpierw dałem się przekonać do fałszywej tezy, że usunięcie klap źle wpłynie na dynamikę/spalanie i tysiąc innych rzeczy
2. kupiłem kolektor w kolektorcdti i oddałem do Irbisu na wymianę, stary wrzuciłem do piwnicy i zapomniałem o nim
3. jeździłem jakieś pół roku, może trochę dłużej
4. podczas innej awarii w silniku okazało się, że kolektorcdti jest w stanie agonalnym i wtedy zapadła decyzja o usunięciu klap ze starego kolektora i zamontowaniu kolektora bez klap – to znów w Irbisie, kolektor bez klap sam dostarczyłem.
To wszystko działo się w 2013 roku. Usunięcie klap to była ostatnia naprawa jaką wykonałem w silniku, od tamtej pory jeżdżę tylko na wymianę oleju.
W przypadku plastikowego nie ma mowy o regeneracji. I tutaj sam sobie poradzisz lub ogarniety mechanik. Ja bede to robil za tydzień, mechanik tylko zdemontuje/zamontuje mi kolektor. Powinno to kosztowac 400-500zl wlacznie z kosztem dobrej uszczelki i kleju do gwintów
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Nie, dół jest dużo lepszy niż przed wymianą.
Jeśli nie chcesz mieć auta uziemionego na dłuższy czas (czas wysyłki kolektora) to albo przygotowujesz sobie na boku drugi kolektor bez klap, albo całość musi robić ta sama osoba.
Montaż/demontaż dobrze zlecić komuś kto nie rusza rozrządu, to oszczędność dobrych kilku złotych, a nie każdy wie co i gdzie kręcić, żeby nie ściągać pompy CR, albo nie każdemu chce się w to bawić.
Do wysylania poliftowego kolektora do zaslepiania, to strata kasy. To tylko nagwintowanie i wkrecenie na klej śrub lub zaspawanie, co jest niebezpieczne. Poczytaj temat o klapach. Tam sa zdjecia itd... o to ostatnio tam pytalem i są odpowiedzi
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
No to nieźle :)
Rozrząd i tak będę wymieniał, więc to akurat w moim przypadku nie jest argumentem. Robię duży serwis pozakupowy, więc auto i tak 3-4 dni będzie stało u mechanika. Chciałem kupić już przerobiony kolektor plastikowy, ale nigdzie go dostać nie mogę.
Czyli jedyną opcją dla mnie jest jednak wysyłka mojego kolektora, bo znowu w okolicy nie mam speca który by mi zaślepił dziury, a ostatnio jeździłem ileś tam kilometrów do speca, i już wiem z czym się wiąże serwis auta daleko od domu...
Dasz linka do tego tematu?
kolektor możesz do jakiejkolwiek firmy która spawa plastik czy też aluminium(zależy czy się zdecydujesz na przerabianie) albo kupić kolektor bez klap, bo chyba były takie...
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ksowo-139.html
Proszę...
Używać szukajki :)
A bez klap podejdzie do mojego? Bo ja mam plastikowy, a bez klap były chyba tylko aluminiowe.
Bardzo dziękuję :)
Szukajka jak wiesz, nie zawsze znajduje to co byśmy chcieli...
Rozmawiałem już z moim mechanikiem, i skoro rzeczywiście to ma być takie łatwe, to zobaczy jak ten kolektor będzie wyglądał jak go rozbierze, i może mi to zrobi.
Masz tu jeszcze tutek Luka, pod plastikowy kolektor.
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...k+klapy+wirowe
Trzeba tylko pamiętać, aby blokować koło pompy śrubami wkręconymi na max 10mm :)
wspomniana przez mnie firma robiła moda w signum 1.9 cdti, poszedł właśnie kolektor aluminiowy bez klap z alfy + usunięcie dpf i egr i wyszło 207 KM
Z moimi klapami walczyłem wczoraj. Dzięki Bogu były wszystkie :) Mechanik ściągnął mi tylko kolektor, a Ja 6h mycia, czyszczenia, szorowania i nagwintowane i wklejone śruby. Zobaczymy jak to się sprawdzi ;)