Czy ktoś spotkał się z kontrolą policyjną na sprawdzenie , czy nie został wycięty DPF
w Niemczech ? . I czy jest to do sprawdzenia bez podłączenia do kompa ?
Printable View
Czy ktoś spotkał się z kontrolą policyjną na sprawdzenie , czy nie został wycięty DPF
w Niemczech ? . I czy jest to do sprawdzenia bez podłączenia do kompa ?
Skoro sprawdzajá to chyba majá odpowiedni sprzęt.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
czy naprawdę nikt nie słyszał o takich kontrolach ?
ja jeżdżę po Niemczech od jakiś 10 miesięcy i nic mi się takiego nie przytrafiło... dpf out
Znam parę osób które żyją i pracują w Niemczech od kilku lat, jeżdżą dieslami na polskich blachach i nigdy nie słyszały o takich kontrolach. Być może są takie kontrole, ale wyjątkowo rzadkie. Ja parę razy przysmrodziłem niemieckim policjantom pod nosem i nikt mnie nigdy nie zatrzymał.
Słyszałem o takich kontrolach. Podobno są bardzo cięci na Polaków, bo to u nas głównie usuwa się DPF-owy problem. Mamy po prostu starsze auta, statystycznie.
Słowo klucz "podobno". Ja też o tym słyszałem/czytałem. Ale nigdy z pierwszej ręki. Tylko jakieś historie w internecie o kolegach kolegi którzy znają kolegę który miał kontrolę.
Słyszeliśmy też o Yeti, Ufo, itd. Ale nikt nigdy się z nimi nie spotkał.
Nie podobno a na 100% są takie kontrole przeprowadzane.
Ich częstotliwość jest dość rzadka i odbywa się głównie przy okazji akcji autostradowych. Wygląda to w ten sposób, że na parkingu stoi przywożony kontener/pojazd policyjny z obsługą (łączność, informatycy, technicy i cały sprzęt do tego) po autostradzie jeżdżą 2-3 auta w tym rejonie i często towarzyszy im helikopter z kamerą na podczerwień itp. Głównie polują na nadużycia w transporcie ciężkim ale jeśli mają wytyczne co do osobówek to kontrolują wtedy wszystko.