Czy ktoś spotkał się z kontrolą policyjną na sprawdzenie , czy nie został wycięty DPF
w Niemczech ? . I czy jest to do sprawdzenia bez podłączenia do kompa ?
Czy ktoś spotkał się z kontrolą policyjną na sprawdzenie , czy nie został wycięty DPF
w Niemczech ? . I czy jest to do sprawdzenia bez podłączenia do kompa ?
Skoro sprawdzajá to chyba majá odpowiedni sprzęt.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 05-03-2017 o 10:50
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
czy naprawdę nikt nie słyszał o takich kontrolach ?
Ostatnio edytowane przez mariuszk1159 ; 05-03-2017 o 12:12 Powód: fakty i mity
ja jeżdżę po Niemczech od jakiś 10 miesięcy i nic mi się takiego nie przytrafiło... dpf out
Znam parę osób które żyją i pracują w Niemczech od kilku lat, jeżdżą dieslami na polskich blachach i nigdy nie słyszały o takich kontrolach. Być może są takie kontrole, ale wyjątkowo rzadkie. Ja parę razy przysmrodziłem niemieckim policjantom pod nosem i nikt mnie nigdy nie zatrzymał.
Słyszałem o takich kontrolach. Podobno są bardzo cięci na Polaków, bo to u nas głównie usuwa się DPF-owy problem. Mamy po prostu starsze auta, statystycznie.
Słowo klucz "podobno". Ja też o tym słyszałem/czytałem. Ale nigdy z pierwszej ręki. Tylko jakieś historie w internecie o kolegach kolegi którzy znają kolegę który miał kontrolę.
Słyszeliśmy też o Yeti, Ufo, itd. Ale nikt nigdy się z nimi nie spotkał.
Nie podobno a na 100% są takie kontrole przeprowadzane.