Witam wszystkich,
czy przerabiał już ktoś, bądź wie jak przekodować ustawienia z USA na Europę: radio, nawigacja, światła, etc. (auto już jest w Polsce)? Wszystkie wskazówki mile widziane :)
Printable View
Witam wszystkich,
czy przerabiał już ktoś, bądź wie jak przekodować ustawienia z USA na Europę: radio, nawigacja, światła, etc. (auto już jest w Polsce)? Wszystkie wskazówki mile widziane :)
mogę zrobić tel 880455155
Czy ktoś w okolicy Krakowa mógły pomóc w temacie??
PORADZIŁEŚ SOBIE jakieś doświadczenie moja płynie jeszcze
podpiąłem się pod temat żeby nie zaczynać nowego wątku ale mam inny problem czy może ktoś wie od czego mogą być kable wychodzące z wiązki przedstawionej na zdjęciach ,myślałem że może radar ale porównałem kolory kabli i chyba to nie to. Giulia 2,0 Q4Załącznik 255459Załącznik 255460
jakiś bambus wyrwał wiązkę od PDC przód
nie mam PDC z przodu ,ale może wiązka była wyprowadzona
Czy jest ktoś z Warszawy, kto może przekodować ustawienia z USA na Europę: radio, nawigacja, światła, wykasowanie błędów etc. ?
Zapraszam do Bialegostoku jak nie znajdziesz bliżej.
Dołączę się do tematu gdzie mogę znaleźć wiązki od czujnika poziomowania świateł?
jak masz/miałeś lampy 25 w to nie ma wiązki do czujników
Masz czujniki ? Wtyczki wiązki czujnika muszą być lewy przód i prawy tył .
Poziomowanie da się zrobić jeżeli kupiłeś lampy dostosowane.
Trzeba pociągnąć wiązki założyć czujniki i uruchomić programowo,ogarnąłem temat mechaniczne, elektronicznie zrobił epsonix. Działa
Lampy dostosowane to takie które maja opcje poziomowania musza miec oba te kwadratowe moduły. Co do kosztów pytaj epsonixa, u mnie było tak dużo problemow i roboty że nawet nie wiem ile kosztowało samo zrobienie poziomowania :0
Załącznik 274608
Wszystkie europejskie sa dostosowane i musza miec poziomowanie powyzej 35wat. czujniki kupisz na aledrogo plus afls zreszta bylo to juz nascie razy poczytaj.
Znaczy, że jedziesz pojazdem niesprawnym technicznie, który nie odpowiada warunkom dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych...
W skrajnie niekorzystnej sytuacji, jeżeli potrącisz pieszego lub rowerzystę w warunkach nocnych i podczas oględzin powypadkowych pojazdu, zostaną wykryte niesprawności związane z oświetleniem, np. brak regulacji oświetlenia, brak systemu czyszczącego, to pełnomocnik pokrzywdzonego będzie miał argumenty do wykorzystania, jak nie w procesie karnym to później w cywilnym.
moj przeszedł i jest dopuszczony do ruchu przednich lamp nie tykałem
Znam auta w których czerwone kierunkowskazy też "przeszły" przegląd.
Taki egzemplarz, który nie jest jakoś super uszkodzony z 2020 roku poszedł za 15,5 kUSD, więc można zapewne coś upolować sensownego.
https://en.bidfax.info/alfa-romeo/gi...xl7625189.html
Giulia za 15 tyś ? kompletny bezsens . Z naprawą wyjdzie 100 tys. I to jest 2019r
To świadczy o tym e chce wyjść klientowi na przeciw.
Jak auto już opuści teren stacji diagnostycznej to diagnosta zawsze może powiedzieć że u niego było wszystko ok.
Dlatego teraz będzie wprowadzony nakaz fotografowania auta na przeglądzie.
Ty naprawdę masz chyba 2 lata i nie wiesz w jakim świecie żyjesz. Przechodzą auta z czerwonymi kierunkami kierunkami w światłach stopu- z lampami świecącymi symetrycznie i niedostosowywane do ruchu Eu angliki- chłopie obejrzyj sie co jeździ po ulicach- dla mnie jakieś 50 - 60%% nie spełnia wymagań technicznych wrecz zagraża bezpieczeństwu - nieprawne hamulce łyse opony nieustawione światła przegniłe podłużnice przewody hamulcowe luzy w zawieszeniu jak w ikarusach to norma- problem jest w czym innym nikt SKP nie kontroluje.
przy tym brak poziomowania to pikuś
- - - Updated - - -
a co to zmieni? będzie forto że auto było na przeglądzie i .tyle- czy to zatrzyma przymykanie oka na zgnite progi nieprawne hamulce? Wątpie! to jest Polski obyczaj - kombinowanie.
mnie w tym wszystkim dziwi brak wyobraźni diagnostów - już pomijam właścicieli.
śmiesznym nie śmiesznym ale rachunek ekonomiczny jest prosty - to auto z opłatami wyjdzie ponad 95 tyś - dolicz porządną naprawę (nie uzdatnienie) do zakładanej dołóż około 25% na nieplanowane szkody, dostosowanie lamp i reszty gratów do EU, i masz lekko 130.
za parę złotych więcej masz NOWE- tak wiem nie wypas- ale nowe to nowe z gwarancją etc.
Sam mam Stelvio z USA od ponad półtora roku i wiem że aby to się opłacało MUSI być odpowiednia cena zakupu- to co się dzieje obecnie to jakiś cyrk cenowy.
Mówiąc opłacało mam na myśli fakt kupna lekko uszkodzonego niemal nowego auta bez gwarancji względem fabrycznie nowego. Pamiętaj że w przypadku używek wypas gra minimalną rolę.
A mnie dziwi, że Ty myślisz, że ja tego nie wiem. Wiem. Widziałem natomiast wyroki skazujące diagnostów za takie przeglądy i branie łapówek za takie wlaśnie przeglady. Mam nadzieję że będzie takich spraw więcej, bo puszczanie takich aut na ulice to zagrozenie dla nas wszystkich. Ja pisałem, że takie auto nie powinno przejść przegladu.
Przy 15 tys. USD to wychodzi sam zakup na aukcji 55. tys PLN, jak Ci zatem wyszło 95 tys PLN przed naprawą? Wiadomo opłata aukcyjna transport, akcyza, itd. ale gdzie z tego wyjdzie Ci dodatkowe 40 tys. PLN?
Czyli wg Ciebie 11 tys. USD, to max żeby Ci się opłacało? Patrzac z perspektywy czasu zadowolony jestes z importu z USA, czy teraz raczej byś szedł w krajową sztukę?
chyba pisał z naprawą, często trzeba też pamietać o opłatach domu aukcyjnego, pośrednika który pomaga, portowych (które wzrosły) i nawet o transporcie po USA - z zachodu to nawet 2tyś USD extra. do tego ileś niespodzianek typu tu więcej do naprawy, tam coś ukradli, częśc jakąś po demontażu wrzucili na tapicerkę i przecięli skóre itp itd. potem wszystko kosztuje