Witam wszystkich forumowiczow. Mam pytanie jak w temacie. Jaka plyte potrzebuje do mojej alfy do nawigacji. Mozliwie najnowszy software... Szukam w necie i nic...
Printable View
Witam wszystkich forumowiczow. Mam pytanie jak w temacie. Jaka plyte potrzebuje do mojej alfy do nawigacji. Mozliwie najnowszy software... Szukam w necie i nic...
Słabo szukasz. Temat na forum o sofcie http://www.forum.alfaholicy.org/159_...onnect-48.html
Dzieki.....
A moze kolega mi napisac jak wszystko robic bo jestem zielony jak trawa w tych sprawach. A na tych cd to sa mapy tez???
Mapa jest osobno. Do Connect Nav masz tzw setup cd, gdzie można zmienić m.in. język nawigacji oraz cd z softwarem, który służy do wgrania aktualizacji systemu. Wszystko jest opisane w tym temacie w którym ci podałem,łącznie z linkami do ściagnięcia w/w rzeczy. Ogółem to nic trudnego, ale trzeba uważać, bo już paru kolegów z forum uwaliło navi przez błędy przy aktualizacji. Jak nie znasz się na tym w ogole polecam gdzieś podjechać do jakiejś firmy co to ogarnia
Na tym chomiku sa 2 aktualizacje. Do fiata i do AR. Ja mam ar159 jaki soft wybrac?
Poczytaj łaskawie podlinkowany temat.
Dzieki za wypasiona odpowiedz..
12.3
Dziekuje bardzo...
Wypalilem plytke i cos nie chce zalapac w radiu. Powinno mi wyskoczyc flash a radio pomruga troche i sie wylacza. Nie wiem o co chodzi. Mapy te z chomika tez mi nie wchodza...
A w jakim formacie wypalac. DVD czy CD i czy jako dane czy inaczej????
A wiec tak. Wypalilem plytke CD. Radio zaskoczylo. Flasch tez. wpisalem kombinacje klawiszy 34569 i na koniec pokazalo ze nie moze skopiowac danych z plyty...
Error 0x8E: Cant copy VR files
Nie wiem co mam teraz zrobic...
A wiec tak. Wypalilem plytke CD. Radio zaskoczylo. Flasch tez. wpisalem kombinacje klawiszy 34569 i na koniec pokazalo ze nie moze skopiowac danych z plyty...
Error 0x8E: Cant copy VR files
Nie wiem co mam teraz zrobic...Załącznik 248176
Z jaką prędkością nagrales plytke? Spróbuj z jak najmniejsza możliwa