Witam , panowie nie znalazłem tematu na moje pytanie a mianowicie "JAK WYCIĄGNĄĆ SPRYSKIWACZE LAMP". Chodzi o to co się powinno wysuwać. Pozdrawiam
Printable View
Witam , panowie nie znalazłem tematu na moje pytanie a mianowicie "JAK WYCIĄGNĄĆ SPRYSKIWACZE LAMP". Chodzi o to co się powinno wysuwać. Pozdrawiam
jak wysunąć czy jak wymontować? mało precyzyjne pytanie
wysunąć , wymontować. Zależy mi na wciągnięciu ze zderzaka. Skąś mi ucieka płyn bardzo szybko , nawet przy nieużywanym aucie przez noc to z 4 litry zejdzie.
Zeby wyciagnac spryski musisz zdemontowac caly zderzak. JEzeli gdzies ucieka, to obstawiam zaworek zwrotny. Powinien być widoczny zaraz przy zderzaku, jak sie schylisz to po prawej stronie obok przeciwgłowego powinna być taka kostka, najczęściej tam to spływa
Masz uszkodzony rozdzielacz z zaworem zwrotnym, dlatego ucieka Ci płyn. Wymień sobie - najtańsza opcja to z Land Rovera.
okk jutro będę tego szukał , wielkie dzieki za pomoc , jakbyście jeszcze zdj tego zaworka wstawili to już wogóle SUPER :) Pozdrawiam
Tu kupowalem do 159 pewnie to samo https://landstore.pl/trojnik-przewod...m-discovery-ii
z prawej strony pod zderzakiem musisz go szukać, płyn ucieka > musi być plama, gdzie jest?
To znowu ja , płyn ucieka przy spryskiwaczu prawym ponieważ leci cały czas tam płyn , nawet na postoju , nwm dlaczego ale żaden spryskiwacz się nie wysuwa i nie spryskuje lamp. Gdzie szukać przyczyny ?
nie wysuwa bo nie ma ciśnienia skoro jest wyciek
jak to gdzie? pod zderzakiem ;)
a nie sprawdzi się takie coś ? https://allegro.pl/zawor-zaworek-zwr...916974252.html
ewentualnie taki gorszy https://allegro.pl/zawor-zaworek-zwr...061114940.html
Po co przepłacać za oryginały ;)
Na ksenon średnica to 8 mm przewodu. Inaczej brak przeplywu.
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Rewelacja . Dziękuje :)
Podepnę się ;) Załącznik 251590
Kapie mi stąd gdzie zaznaczyłem (czy to może być wina trójnika czy może coś tam z uszczelnieniem spryskiwacza) , cały czas leci płyn do tego spryskiwacza , do drugiego nie. Oraz jak zdemontować tą zaślepkę ze zderzaka ?
pod tą końcówką co zaznaczyłeś jest gumowy oring, który uszczelnia pracujący w środku tłok wysuwający końcówkę spryskiwacza
co do zaślepki to na tych krótszych bokach są takie plastikowe wypustki, trzeba jedną z nich delikatnie podważyć i wówczas zdejmiesz z dyszy tą zaślepkę
tu masz foto jak wygląda zaślepka od dołu:
https://allegro.pl/alfa-romeo-gt-kla...391735437.html
a tak wygląda tłok ze sprężyną, który pracuje w spryskiwaczu i jego uszczelnienie:
Witam. Podepne się pod temat. Przy okazji zrzucania zderzaka i wymiany postojowek będę wymieniał ten trójnik, plus do tego padła mi pompka od spryskiwaczy i tutaj mam pytanie jak się do niej dobrać? Po zdjęciu zderzaka jest do niej dostęp? Wstyd się przyznać ale nigdy jak miałem zderzak zdjęty nie patrzyłem czy jest tam dostęp.
a to nie jest tak ,iż pompka jest przy zbiorniczku płynu spryskiwaczy ? nawet bez zdejmowania zderzaka ją widać ;)
Coś widać ale jak się do niej dobrać? Ręki tam nie wcisne przy zbiorniczku płynu chłodzącego
zależy którą pompkę chcesz wymienić, problem może być z wyjęciem pompki od spryskiwaczy reflektorów natomiast pompkę od spryskiwaczy szyby czołowej spokojnie da się wyjąc bez demontażu zderzaka czy prawego nadkola, przecież montowany jest on w zbiorniczku na gumowym oringu, ale jak masz i z nim problem to odkręć zbiorniczek wyrównawczy od płynu, przewody są na tyle elastyczne że spokojnie podniesiesz go do góry i dostaniesz się do pompki