Witam
Potrzebuję zregenerować lampy w Alfie 159 ,czy znacie kogoś i polecacie z okolic Wieliczki ,Niepołomic?Z góry dzięki za info
Printable View
Witam
Potrzebuję zregenerować lampy w Alfie 159 ,czy znacie kogoś i polecacie z okolic Wieliczki ,Niepołomic?Z góry dzięki za info
może warto zainwestowac w nowe zamienniki? U mnie są do dostania juz za mniej niż 500 zł.
Ruda Ślaska tam regenerują nawet wysyłkowo ale ie wiem jak się nazywa zadzwoń do Cinksoft on ma namiary
Jakie lampy chcesz regenerować ? Zwykle czy xenon? Odblysniki masz wypalone ?
Marek
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Auto Gamma w Krakowie, robiłem polecam.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Zwykłe H7
Nie rozbieralem zwykłej lampy. W xenonie można wyjąć całą optykę (odblysnik, przesłona, soczewka zdjęcie 2) i wszystko bez problemu wyczyścić- zdjęcie 3. Wystarczy odkręcić 4 śrubki. Robiłem to w nocy przy -15 wiec się da. Efekt po czyszczeniu rewelacyjny- różnica widoczna na 3 zdjęciu. http://www.forum.alfaholicy.org/imag...018/12/134.jpghttp://www.forum.alfaholicy.org/imag...018/12/135.jpghttp://www.forum.alfaholicy.org/imag...018/12/136.jpg
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Nie w każdym przypadku. Kompleksowo trzeba jeszcze dokładnie oczyścić wnętrze lampy z kurzu oraz przepolerować klosze. Lampa ksenonowa jest znacznie bardziej wydajna i prawda jest taka, że moje obecne 12-letnie nieregenerowane ksenony, ale z nowymi porządnymi żarnikami, świecą lepiej niż nowe lampy H7. Mam porównanie z własnego doświadczenia.
To oczywiste [emoji6]
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dzięki wszystkim za pomoc:)
nie orientuje się czy potrzebne by były jakieś przeróbki w tym celu
Jest dokładny opis takiej przeróbki. Robił ją między innymi epsonix z naszego forum. Patrząc na ceny wszystkich części i robociznę to pewnie 2500-3000 musiał byś wydać, żeby to działało, jak trzeba i do tego legalnie. Na dzień dobry potrzebujesz 2 czujniki poziomowania, zderzak ze spryskiwaczami, inną wiązkę elektryczną, inny panel świateł koło kierownicy, zbiornik spryskiwaczy i przewody oraz ogarniętego mechanika/elektronika. Oczywiście biorę też pod uwagę, że używane Xenony nie będą w idealnym stanie i też trzeba je będzie wyczyścić i na 80% regenerować odbłyśnik oraz zainwestować w nowe żarniki.
Zacznij od lamp. Zamontuj. Spryskiwacze i poziomowania można zamontować z czasem jak się trafia graty w dobrej cenie. Koszty rozłożyć się w czasie wiec nie będą tak bolesne.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Kupując auto xenon był obowiązkowym wyposażeniem. Ale znam takich co montują same lampy i jeżdżą. Mówią, że 99 tras jeżdżą sami. A jadąc z 4 osobami na pokładzie obniżają delikatnie lampy i nikt nie miga.
A mi się czasami zdazy ze ktoś mignie mimo poziomowania i prawidłowo ustawionej wysokości szczególnie na zakręcie w prawo bo czyste lampy i markowe zarniki robią robotę.
Reasumując...zrob i użytkuj z głową.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
TU jest instrukcja co i jak jeśli chodzi o dokładanie xenonów:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...yskiwaczy.html
Koszty to tak raczej ok 4500 robiąc wszystko na uzywkach. Do tego jak ktoś nie ma wiązek to kupa roboty ( jak ma to i tak wtyczki czujników poziomowania musi wyciąć i wlutować jakieś z demontażu z wersji która miała xenony (założoną szczelną wtyczkę - inaczej styki są pokorodowane i się ich raczej nie da uratować)), trzeba jeszcze mieć interfejs OBD (ustawienie i kalibracja czujników poziomowania, nie pamiętam już czy trzeba było aktywować spryski reflektorów).
Dla mnei założenie xenonów to był mus - w H7 nic nie widziałem (mimo że lampy miałem idealne - odbłyśniki jak nówki, niepoobijane kamiemi szkła i praktycznie czuściutkie wewnątrz - auto z małym przebiegiem) a po poprzedniej 159 z xenonami po prostu już nie byłem w stanie zaakceptować H7
To prawda, chociaż w innym aucie, to mam idealne soczewki na H1, możliwie najmocniejsze legalne żarówki, a i tak jak po przejażdżce nim wsiadam do Alfy z xenonami, to jakbym w tamtym miał świeczki a nie reflektory... Niestety xenony wychodziły tylko na Japonię, więc jestem tam skazany na zwykłe soczewki, bo modyfikowania lamp nie akceptuję.
Mimo wszystko, jak już robić taki swap, to albo od początku do końca albo wcale. Zawsze wszyscy piszą, że nikogo nie oślepiają, a jak jest naprawdę, to każdy widzi co wieczór na ulicy.
To ma działać jak z fabryki, bez dziadowania.
Zobaczysz jak długo wytrzymają. Dobre są na chwilę. Później swieci gorzej niż 10-letni oryginał
Chodzi o regenerację czy zamienniki?
Cześć,
ja mam pytanie (chyba) nietypowe - miałem stłuczkę, w obu przednich lampach poszło po jednym zaczepie i szkła świateł najbardziej wenątrz są pęknięte - jest opcja naprawy tego czy tylko nowy reflektor wchodzi w grę? Mowa o H7, nie ksenonach.
Dzięki
Nie ma sensu się z tym bawić.. Uchwyty są do kupienia oryginalne ale wnętrza nie ma co naprawiać. Jeśli masz sprawny zespół soczewki to wykręć ją i kup taką samą lampę z anglika. Są tanie a wystarczy, że zmienisz soczewkę z odbłyśnikiem i już masz zwykłą wersję. Oczywiście ktoś może zaraz napisać, że "angliki" mają inne oznaczenia i diagnosta się na przeglądzie przyczepi ale jeśli światło przechodzi badanie aparaturą i widmo jest ok to nie ma prawa nie podbić przeglądu.