Panowie próbuje odpalić samochód rozrusznik kręci ale nie pali paliwo jest nie moge zmienić biegu na żeby bo holowac wie ktoś jak zmienić ten bieg ? Albo odblokować skrzynie zwolnić blokadę ? Cały czas jest na p , pomocy pomóżcie
Printable View
Panowie próbuje odpalić samochód rozrusznik kręci ale nie pali paliwo jest nie moge zmienić biegu na żeby bo holowac wie ktoś jak zmienić ten bieg ? Albo odblokować skrzynie zwolnić blokadę ? Cały czas jest na p , pomocy pomóżcie
Może w tryb manual jak przelozysz ? Standardowo ruch joystickiem przelanczal tryb i tam dał się przyłączyć na N.
Dołączam instrukcje jakbyś nie miał przy sobie strona 160 odnośnie holowania uwagi są.. ogólnie laweta jest sugerowana. Załącznik 264294
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
musisz się położyć pod samochód na wysokości drzwi kierowcy. Jest złącze elektryczne od skrzyni biegów kawałek od niego w stronę tyłu samochodu jest miejsce na korpusie skrzyni na śrubę m6 którą odblokujesz skrzynie biegów. Wkręcasz do momentu poczucia oporu i uniesienia cięgna. Tak to wygląda
Dzięki Panowie za pomoc aku był tak padnięty ze ani drgnął obyło się bez szukania tej blokady podpiąłem nowy i odpalił, ale będę wiedział na przyszłość, dzięki wielkie za pomoc, mam kolejne pytanie, gdyż po wcisnieciu gazu obroty idą tylko do 3,5 tys po podpieciu interface diagnostycznego wyskoczył mi błąd u0402 czy wie ktoś co ten błąd oznacza i co może być powodem tych niskich obrotów ?
na luzie czy p obroty nie wchodza na wieksze, tyljo na biegu
u0402 blad ze skrzyni, wystarczylo wpisac w google.... ake jak miales slaby aku to bledow ze wszystkuego bedzie multum
u0402 dotyczy błędnych danych ze skrzyni biegów. Wydaje się że po krótkiej jeździe zniknie i odblokuje obroty.
Epsonix jutro powiem bo podłączyłem go do ładowania na cała noc i rano odpalę i zobaczę co z tymi obrotami, a mam inne pytanie odnośnie odpalania z kluczyka na odległość nie łapie tylko włącza się krótki dźwięk klaksonu wie ktoś w czym może być problem ?
jak jest slaby aku, albo malo paliwa to nie odpala zdalnie, jeszcze sa inne kryteria, poczytaj instrukcje, tam jest to wszystko nspisane. jak nie masz to sciagnij z aftersales pdfa
Nie wiem do końca jaka jest reguła do tego odpalania, ale aku na pewno musi być dobry. Ostatnio np. odpalił, ale po chwili zgasł i może to faktycznie od małej ilości paliwa, bo akurat była rezerwa.
Taka rada- jak masz jeszcze aku z USA to go wymień od razu, bo szkoda zabawy i nerwów. Ja swojego wskrzesiłem na pół roku i miał przeżyć jeszcze nie jeden zamiennik, no a niestety okazało się inaczej..
Ja od razu wymieniłem po takiej akcji i od ponad roku jest spokój
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jak jest rezerwa to ma się włączać na chwilę, a jak jest bardzo mało to w ogóle się nie włączy. Panowie, instrukcję czytajcie
nalalem paliwa zmienilem aku na nowe i pali juz z kluczyka normlanie, ale chyba pojawil sie nowy problem bo po odpaleniu troche dziwnie chodzi, na niskich obrotach jak dodaje gazu to aż całą budą rusza, to normlane czy ten silnik tak moze miec?
kolega ma samochód z USA, więc ma:) jakby ktoś chciał dołożyć, to moge zrobić - tyle że koszt powiększa mocno kluczyk bo tylko nowy z ASO zaprogramowany pod dane auto podejdzie.
po wymianie aku telepie niemiłosiernie - normalne- jakieś parametry się ustawiają dopiero w ECU. potem to 2.0 nie jest na zimnym mistrzem kultury pracy, choć źle też nie jest.
Dzięki za informacje panowie uczę się auta czytam instrukcje i jeszcze mało bardzo wiem dzięki za pomoc, Leszek ( o ile dobrze pamietam ) jak byś miał chwile to zadzwoniłbym pod wieczór
ceny w PL dokładnie nie znam, ale to ok 1000zł kluczyk USA zaprogramowany pod VIN. w autach z EU jeszcze funkcję trzeba w aucie doprogramować (dealer tego nie zrobi), ale ja mogę to zrobić.