Dławiąca się Giulietta QV TCT
Witam,
mam problem z GQV TCT 241km. Przy hamowaniu do 0km/h na drugim biegu obroty spadają do +/- 500, czasem bardziej, czasem mniej. Raz zdarzyło się, że zgasła. Objawy są podobne do sytuacji jakbyśmy za późno wciskali sprzęgło w manualu. Objawy się zwiększają gdy mamy większe obciążenie silnika (włączona AC i duża prędkość wiatraka). W komputerze brak jakichkolwiek błędów, zarówno w sterowniku silnika jak i skrzyni. Skrzynia działa normalnie, biegi przerzuca dobrze, sprzęgło się nie ślizga. Wymieniona została przepustnica na nową, sprawdzone wszystkie podciśnienia(wszystko jest w porządku), lecz nie dało to poprawy. Ktoś z Was może miał podobny problem ?
Dzięki.
Dławiąca się Giulietta QV TCT
Na swoim przykładzie - wymieniony główny przewód masowy skrzynia podłużnica i od 2 dni jest ok. Pierwsze odpalenie po nocy, pełzanie na 2min biegu żeby wyjechać z parkingu i zero dławienia. Po rozgrzaniu silnika jazda po osiedlowych drogach tylko na drugim biegu - raz na jakiś czas potrafią spaść obroty do około 500 ale nie zaczyna się dławić - zdąży wysprzęglić bieg.
U mnie skorodowane było połączenie plecionka - konektor od strony skrzyni (utleniona miedź). Wymienione na przewód miedziany 35mm2 (10mm żyła) i lutowane konektory rurkowe na śrubę M8. Jak by ktoś chciał samemu robić/ kupić gotowca to długość przewodu około 50cm. Dojście od dołu albo po zdjęciu lewego koła i osłony, śruba 13, nakrętka na podłużnice też 13. Miejsca mało więc płaski z grzechotką lub grzechotką z małym skokiem.
Dławiąca się Giulietta QV TCT
Masz może gdzieś pod ręką ten schemat?