Siemanko wszystkim :)
Żona ostatnio jechała i wjechała w dziurę :( odrazu wyskoczyła kontrolka abs i błąd odczytałem…
Błąd : C1211 R. Back wheel speed (2)
Padł któryś czujnik z tyłu ? Czy pompa ABS ?
Printable View
Siemanko wszystkim :)
Żona ostatnio jechała i wjechała w dziurę :( odrazu wyskoczyła kontrolka abs i błąd odczytałem…
Błąd : C1211 R. Back wheel speed (2)
Padł któryś czujnik z tyłu ? Czy pompa ABS ?
Z tego błędu wynika tylny prawy czujnik ABS.W 166 P/L tył są zamienne.
- - - Updated - - -
Z tego błędu wynika ,że uszkodzony tylny prawy czujnik ABS.W 166 P/L tył są zamienne.
Witam wszystkich :)
Na liczniku wyświetla mi się kontrolka od ABS,czerwony wykrzyknik i nie działa prędkościomierz ( wczoraj działał ale prędkość szalała podczas postoju) żółty trójkąt.
Na ics zaobserwowałem że nie pokazuje średniego spalania , i auto dziwną ma jakby reakcje na gaz,bardziej agresywną.
Błędy które odczytywałem :
C1210
C1276
C1206
C1200
I dzisiaj jak odpiąłem kostkę od pompy abs to lekki dziwny zielony nalot był.
Miał ktoś może podobny problem ?
I wymieniłem tylny prawy czujnik jak kolega wyżej poradził
Jak masz nalot na wtyczkach to jest oczywiste że trzeba to wyeliminować. Bez wzglądu na to czy to ma pomóc czy nie. Można to zrobić byle jak czyli kupić kontakt spray albo kupić sobie "kluczyki" do demontażu takich konektorów i wszystkie zdemontować. WYjąć, wyczyścić i podgiąć blaszki żeby dobrze przylegały
Siemanko… Zrobiłem tak jak poradziłeś,ładnie tam wyczyściłem i tak :
Prędkościomierz działa już normalnie i auto już nie szarpie :)
Ale wywaliło inne błędy ;
C1211
C1276
C1206
C1200
C1215
I dalej świeci abs i wykrzyknik i trójkącik
A jakieś opisy tych błędów były?
C1211 R back wheel speed(2)
C1276 abs/esp sv relay
C1206 LF front wheel speed (2)
C1200 RF wheel speed (1)
C1215 LR wheel speed (1)
Bezpieczniki sprawdzone w aucie ,koło silnika i na akumulatorze też
Oddałem też sterownik abs do sprawdzenia i jest sprawny
Masz problem z zasilaniem pompy ABS. Sprawdź zasilanie pompy ABS ale nie miernikiem, tylko żarówką samochodową 55W.
Sprawdzić na bezpiecznikach przy akumulatorze czy sprawdzać przy kostce co wchodzi do sterownika abs przy pompie ?
Na wtyczce ABS. Jak będzie źle, to cofasz się w kierunku aku. Sprawdź dodatkowo czy nie grzeją się kable w skrzynce na grodzi oraz gruby + na skrzynce z bezpiecznikami pod maską (u mnie był problem na zakuwce na tym kablu).
Dziękuję za podpowiedź:) akurat teraz jestem w trasie to od soboty rana będę szukał…
Ale chyba jakiś prąd jest bo jak odłączyłem sterownik abs to auto strasznie szarpało przy lekkim dodaniu gazu i check engine się zapalał a jak podłączyłem sterownik to check engine zniknął i auto już normalnie reagowało na gaz
Siemanko :) a więc tak :)
Bezpieczniki na akumulatorze sprawdziłem żarówką 55w i na wszystkich świeciła żarówka :)
Kostke od abs sprawdziłem i na dwóch dużych pinach w nich żarówka świeciła a na kilku małych pinach też swiecila i na kilku nie swiecila :)
Wyczyściłem kable masowe i plusowe i z tamtych 5 błędów na komputerze zostały tylko 2 i dalej się świeci abs trójkąt i wykrzyknik :)
Błędy :)
C1276 abs/esp SV relay FATAL
C1215 LR wheel speed (1)
A i jak podłączyłem komputer pod abs to na postoju prędkości 0.500 czy jakos tak na kołach pokazywał komputer :) a jak powoli ruszałem to prędkość podskakiwała na 4 kołach
A teraz to nowość :) po przeczyszczeniu wszystkich kabli masowych i sprawdzeniu bezpieczników,żona dzwoni do mnie i mówi że od wczoraj abs i reszta się już nie świecą :) czystka na liczniku ale licznik szwankuje,jak jedzie stałą prędkością 100 km/h to licznik nagle przyspiesza do 260 a ona dalej jedzie 100 :)
Może to być wina akumulatora? Wprawdzie odpala ale jak odpala to kontrolka akumulatora przygasa :)