może ktoś mi powiedzieć ile zębów ma pasek rozrządu i pasek balansujący do 155 2.0 16v 1997 rok ??
wiem że jeden pasek miał w Intercarsie 2 różne wartości i nie pamiętam ile
podobnie rolka napinacza. ma 25 czy 26 zębów?
Printable View
może ktoś mi powiedzieć ile zębów ma pasek rozrządu i pasek balansujący do 155 2.0 16v 1997 rok ??
wiem że jeden pasek miał w Intercarsie 2 różne wartości i nie pamiętam ile
podobnie rolka napinacza. ma 25 czy 26 zębów?
bobryt powiem tak:
Pasek rozrządu mam taki DAYCO 94590, 168SHPN240H
a wyrównoważający taki: DAYCO 94591, 130SLDD150H
i ten wyrównoważający mogę Ci tanio oddać (40 zł) jest nowy, nie używany. Zdjęcia w razie potrzeby na maila.
Napinacz INA 531 0281 30
pasek walkow wyrownowarzajacych 126 i 130 zebow do twojego samochodu jesli jest z 97r to 130 zebow wczesniejsze 126 zebow
robilem rozrzad w Krakowie miesiac temu w alfa serwis Pawel Zyla i ja tez mam 97 rok i pasek 130 zebow ,co ciekawe gosc mi powiedzial ze roczniki 95 i 96 maja pasek 126 zebow i nie mozna dostac napinacza nie wiem ile w tym prawdy ale trzeba zapytac kogosc z forum kto ma 155 2.0 16v w tym wlasnie roczniku
Części wymienione przeze mnie nie są tanimi częściami, bo takie są na pierwszy montaż. Pasek oddaje w takiej cenie bo jest mi zbyteczny (normalnie kosztuje 75 zł i więcej tej firmy). INA to bardzo dobre rolki.
INA nie jest zła ale jeśli masz możliwość szukaj SKF-ów są o oczko wyżej w jakości ale czy dostaniesz to nie wiem. Najlepszy byłby FAG ale niestety nie produkują z tego co mi wiadomo napinaczy :( Co do paska to poleciłbym Ci Gates-a chyba najlepsze paski robią, bron boze jakiegoś optibelt-a czy continental-a
Z pasków mogę polecić Dayco i Gates, negatywne opinie się czyta o Continental i Bosch.
Po jakich zniżkach, u mnie 500 zł to jest normalna cena (bez zniżek).
Czym różni się pasek rozrządu Dayco 94590 168SHPN240H od 168RHPN240H. Różnica to tylko jedna literka R zamiast S.
Ja również jak robiłem remont w 146ti to nie wiedziałem dokładnie, ile miał mieć zębów pasek balansu więc wziąłem od PUOTKA 2 szt., a jedna mi została :) Tylko, że jak robiłem cały remont i pełen rozrząd z wariatem to te 50zł nie robiło mi różnicy, miałem go odsprzedać ale leży tak już 3 lata i jedynie można go wyrzucić :P Ja miałem 2.0 16v z 96r i pasek był 130 zębów... Więc teoria o ilości zębów i rocznikach jest błędna. Nawet w Italauto mówili, że paski balansu dobierają dopiero jak wyjmą stary, bo to zależało chyba od pogody jaka była w fabryce AR w dniu produkcji :P
W firmach niewyspecjalizowanych typu IC cześci dobiera się wg katalogów producentów które zawierają błędy i nieścisłości.
W AR części powinny być dobierane po VIN w/g Eper, następnie numery oryginału przerabiane na zamienniki.
Taka procedura minimalizuje prawdopodobieństwo błędu.
IC jest dobre w masówce - VW, Audi, Ford, Opel ale jeśli chodzi o makaron lepiej zwrócić się do specjalisty.
Podaj mi nr VIN auta i info co dokładnie potrzebujesz.