może ktoś mi powiedzieć ile zębów ma pasek rozrządu i pasek balansujący do 155 2.0 16v 1997 rok ??
wiem że jeden pasek miał w Intercarsie 2 różne wartości i nie pamiętam ile
podobnie rolka napinacza. ma 25 czy 26 zębów?
może ktoś mi powiedzieć ile zębów ma pasek rozrządu i pasek balansujący do 155 2.0 16v 1997 rok ??
wiem że jeden pasek miał w Intercarsie 2 różne wartości i nie pamiętam ile
podobnie rolka napinacza. ma 25 czy 26 zębów?
Ostatnio edytowane przez bobryt ; 04-03-2010 o 20:26
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
bobryt powiem tak:
Pasek rozrządu mam taki DAYCO 94590, 168SHPN240H
a wyrównoważający taki: DAYCO 94591, 130SLDD150H
i ten wyrównoważający mogę Ci tanio oddać (40 zł) jest nowy, nie używany. Zdjęcia w razie potrzeby na maila.
Napinacz INA 531 0281 30
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
pasek walkow wyrownowarzajacych 126 i 130 zebow do twojego samochodu jesli jest z 97r to 130 zebow wczesniejsze 126 zebow
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
robilem rozrzad w Krakowie miesiac temu w alfa serwis Pawel Zyla i ja tez mam 97 rok i pasek 130 zebow ,co ciekawe gosc mi powiedzial ze roczniki 95 i 96 maja pasek 126 zebow i nie mozna dostac napinacza nie wiem ile w tym prawdy ale trzeba zapytac kogosc z forum kto ma 155 2.0 16v w tym wlasnie roczniku
Ostatnio edytowane przez salatin ; 04-03-2010 o 22:46
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Części wymienione przeze mnie nie są tanimi częściami, bo takie są na pierwszy montaż. Pasek oddaje w takiej cenie bo jest mi zbyteczny (normalnie kosztuje 75 zł i więcej tej firmy). INA to bardzo dobre rolki.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
INA nie jest zła ale jeśli masz możliwość szukaj SKF-ów są o oczko wyżej w jakości ale czy dostaniesz to nie wiem. Najlepszy byłby FAG ale niestety nie produkują z tego co mi wiadomo napinaczyCo do paska to poleciłbym Ci Gates-a chyba najlepsze paski robią, bron boze jakiegoś optibelt-a czy continental-a
Ostatnio edytowane przez aniol_jojo ; 05-03-2010 o 05:51
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
Z pasków mogę polecić Dayco i Gates, negatywne opinie się czyta o Continental i Bosch.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest