Chodzi o 156 2.0 JTS Pomozcie rozszyfrowac co to znaczy w praktyce ,bo w teorii wiem ,ze to czujnik 02(bank1 czujnik2)awaria.
nie wiem co to dokladnie i jak to ugrysc :confused:
Printable View
Chodzi o 156 2.0 JTS Pomozcie rozszyfrowac co to znaczy w praktyce ,bo w teorii wiem ,ze to czujnik 02(bank1 czujnik2)awaria.
nie wiem co to dokladnie i jak to ugrysc :confused:
czujnik O2 to o ile dobrze pamiętam sonda lambda - gryź :-)
jeżeli się mylę to mnie poprawcie - "czujnik 2 " to chyba sonda za katem ale nie wiem , nie znam się :-)
spadla mi moc silnika i duzo pali ,okolo 18l/100 no i ten sam problem z olejem ,dolewam juz tak samo jak benzyne :)
A czy twoje auto dymi lub spadła moc samochodu?? Na pierwszy rzut oka wydaje się sonda..ale wtedy nie powinna brać oleju:confused: sprawdź czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie znajduje się olej, może uszczelka pod głowicą poszła...lub któryś pierścień na tłoku.
z dymieniem to chyba w normie ,ale zeczywiscie strasznie zpala olej. Nie ma oleju w plynie,i czuje ogromny spadek mocy
czujnik o2 to na pewno sonda lambda uszkodzona i stąd może się brać duże zużycie paliwa oraz spadek mocy.Co do zużycia oleju na pierwszy rzut trzeba by sprawdzić uszczelniacze zaworowe.
- nie podałes jaki to silnik, 162 KM , czy 166 KM, przyjąłem że o mniejszej mocy , czyli 932A2.000
- masz 3 sondy , tak podpowiedział program AutoData wersja 3.24 eng.
- w tym jedna za katalizatorem. numer 3
--
http://img337.imageshack.us/img337/9527/p0136jts.th.jpg
--
moj silnik to 166 km ,a co do oleju to nie wiem czy przypadkiem to nie cos powarzniejszego ,moze panewki albo wal ... bo chodzi jak diesel
- ten rocznik chyba miał miec usuwany nagar co 50.000 km, inaczej kompletny brak mocy.
to ciekawe bo mam przejechane niecale 70tys , mowisz o nagarze na tlokach czy swiecach ,a moze jeszcze cos innego?
---------- Post dodany o godzinie 23:28 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:26 ----------
a ten dziwny klank diesla...?
kafejkarz
a ten dziwny klank diesla...?
To padnięty wariator, rozrząd wymieniłeś?
Podstawa w tym silniku przy wymianie rozrządu: wariator, 2 paski, rolki, napinacze, pompa wody, olej. Warto także czasami dolać uszlachetniacza do paliwa, czyści wtryski itd.
a czy zla praca wariatora bedzie przenosila sie na coraz to wieksze zurzycie oleju? bo cala reszta sie zgadza ,moj silnik puka juz caly czas ,lecz niestety wrecz pozera tez olej
A wycieku oleju nigdzie nie ma? W tym temacie już chyba wszystko napisano, sprawdź czy nigdzie nie cieknie, wszystkie podejrzane miejsca. Jak nic nie znajdziesz sprawdź jak ze sprężaniem, zawartość co w układzie chłodzenia.
Ja bym na dzień dobry wymienił kompletny rozrząd + uszczelniacze.
Do tego podłączenie pod kompa odczyt parametrów a nie tylko sprawdzenie błędów.