Podczas jazdy tzw. hamowania silnikiem coś mi cyka, trzeszczy w przednim prawym (pasażer) kole ale gdy dodam gazu lub wcisnę sprzęgło to przestaje. Co to może być? Dodam, że nie klekocze jak przegub.:confused:
Printable View
Podczas jazdy tzw. hamowania silnikiem coś mi cyka, trzeszczy w przednim prawym (pasażer) kole ale gdy dodam gazu lub wcisnę sprzęgło to przestaje. Co to może być? Dodam, że nie klekocze jak przegub.:confused:
Nie masz przypadkiem tak, że jak jedziesz z konkretną prędkością, wciskając gaz to wtedy stuka? Albo jak dodasz gwałtownie gazu lub gwałtownie odpuścisz gaz?
Jak tak miałem w prawym kole i okazało się, że to drążek stabilizatora, a dokładniej to jakiś gumowy element się wytłukł.
Nie, właśnie jak wciskam gaz lub sprzęgło to cichnie, a trzeszczy dopiero jak hamuję silnikiem..
Tak tez miałem, że przy hamowaniu silnika miałem bardzo głośny stukot. U mnie był to jednak przegub.
tylko właśnie to nie tyle co stukot co jakby coś mi pękało w tym kole.. albo jakbym miał kapselek od piwa wbity w oponę przy wyższej prędkości wszystko oczywiście tylko hamując silnikiem
Mi stukało podobnie jest to łożysko półosi prawej przedniej prawdopodobnie zaczyna się psuc.
No właśnie łożysko także nie jest tak źle. Dzięki za zainteresowanie. A alfapier155 za diagnozę :)
I co to było?
łożysko kolego
:(ja mam do wymiany lewe
Witam koledzy jestem nowy na forum ale odrazu mogę powiedzieć że mam to samo lewe łożysko do wymiany. A skoro mieliście coś takiego to może orientujecie się ile kosztuje takie łożysko
Tu masz kit łożyska (307zł - to dobra cena za oryginał):
http://allegro.pl/item1176965127_loz...i_sp_z_oo.html
Pewnie skompletowane, bo katalogowe KIT'y w ASO chodzą po ok 500zł, a same łożyska bez nakrętki i 4 śrubek po ok 300zł ;)
dzięki za odpowiedź no z kasąna chwilę obecną troche krucho więc mam nadzieję że uda mi się je kupić w miarę tanio ;)
a do 155 120 zł skf :D
u mnei FAG 107 skf 110 przy okazji jak macie okazje bierzcie lozsyka FAG, bo np skf ost robi plastikowe koszyczki ktore przy wikeszym oporze wytapiają się, uwaga dotyczy lozysk do escorta i lancii dedry gdzie miałem okazję to zaobserwować:/
Nie ma co zwlekać, bo opory przyczynią się to szybszego zużycia przegubów, a te polecą wtedy szybko. Tak to wygląda:
http://a.imageshack.us/img245/4264/dsc03780s.jpg
tez mialem w org FAGi i akurat te co porownywalem z skf niestety ksozyczek mialy metalowy takze stad moj wniosek, no i ilosc reklamacji tez rozna;)
Ja mam podobny problem do was od strony pasażera, tylko czy jade na luzie czy na gazie, czy hamuje mam takie jak by ocieranie gumy. Mam wymieniony wachacz koncówki drążków poduszki pod amorkami. Łożysko niby sprawne gumy na stabilizatorach raczej tez. Ale czy to takie pewne to nie wiem. Ktoś wie co to moze byc jest bardzo wk... a niedugo jade na urlopik i przydało by sie to załatwic.
owszem jak sie skreca to głośniej bije
---------- Post dodany o godzinie 17:13 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:12 ----------
teraz w sumie to i na prostej raz ciszej raz głosniej i nikt mi nie potrafił powiedziec co to jeden stwierdził ze niby przeguby to wymiany zewnetrzny i wewnetrzny
kolego kemot obstawiam przegub tylko wew czy zew?
no fakt czuc przy skretach ze sie sypie ale w zeszłym roku miałem przeguby sprawne i tez miałem taka sytuacje