MAM problem. gdy przekręce fajerka na maksa w obie strony to pod sam koniec ok 1 cm obrotu koła kierownicy zaczyna ostro piszczeć . tak jest w obie strony. Co wy na to??
Printable View
MAM problem. gdy przekręce fajerka na maksa w obie strony to pod sam koniec ok 1 cm obrotu koła kierownicy zaczyna ostro piszczeć . tak jest w obie strony. Co wy na to??
rozumiem ze poziom plynu ok i napiecie paska tez?
Prawdopodobnie wszystko ok tylko ten płyn taki jakiś niezbyt kolor ma prawie brązowy z czarnymi drobinkami. A ten pasek to od czego ma być naciądnięty??
plyn wymianiamy co 2 lata lub co 60tys, a pasek od pompy?:> bo moze kiespko naciagniety i to piszczy?lub stary i stwardnial dlatego w momencie najwiekszego przeciazenia piszczy?
ZAZNACZE ZE pompa na postoju najbardziej piszczy.MAm olej do przekładni automatycznej i taki chyba był zalany do wspomagania mineralny. czy pasuje on??
ze jak koła piszcza? piszczy pompa na postoju bo w trakcie jazdy ma lzej to normalne, co do plynu spr co powinno byc wg instrukcji. i keidy ost plyn zmieniales?
Samochód kupiłem kilka dni temu wiec nie wiem co tam było w pompie
U mnie dokładnie to samo, z tym że dodatkowo koło pasowe na pompie "bije" na boki. Najprędzej będzie to słaby naciąg paska a u mnie dodatkowo koło do wymiany.
hmm to na start robisz rozrzad i kplt plynow i filtrow:) plus spr napinacz paska osprzetu :) dopeiro po tym mozna cos wyrokowac:) zasada prosta ufaj tylk otemu co sam zrobisz:)
Rozrząd był wymieniany 27 lipca br. A mam pytanie czy 1.4 ts ma wariator
a Ty wymieniales? jak nie to czy masz fv i rachunek za montaz:)
Miałem taki sam przypadek.Przy max skręcie pompa wyła niemiłosiernie.Dźwięk ten nasilał się wraz ze spadkiem temperatury otoczenia(jesień, zima).Powodem był niski poziom płynu.Na zakrętce zbiorniczka masz małą miarkę,to sprawdź.
u mnie tak się dzieje jak mam za mało płynu ,
mechanik wczoraj wymienił płyn wspomagania. kierka zaczeła lżej chodzić jednak wycie ustanie dopiero jak układ wsp. przepłuka sie ok 4litrami oleju-taki syf tam jest :]
Podepne sie pod temat poniewaz u mnie wspomaganie zaczelo strasznie dziwnie chodzic, to znaczy wydaje pompa taki dziwny dzwiek ciezki do opisania przy lekkim nawet skrecie :/ Plyn wymienialem w zeszlym roku. Slyszalem o jakims patencie by wlac denaturat i przeplukac caly uklad - czy ktos tak robil? A moze poprostu pompa do wymiany - orientuje sie ktos jakie koszty?
rocznik poprosimy i vin bo były 3 rodzaje:)
rocznik 97 nr VIN ZAR930000002143717