Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Piszczenie pompy wspomagania na pełnym skręcie

  1. #1
    alfa145kubarado
    Gość

    Domyślnie Piszczenie pompy wspomagania na pełnym skręcie

    MAM problem. gdy przekręce fajerka na maksa w obie strony to pod sam koniec ok 1 cm obrotu koła kierownicy zaczyna ostro piszczeć . tak jest w obie strony. Co wy na to??

  2. #2
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    rozumiem ze poziom plynu ok i napiecie paska tez?

  3. #3
    alfa145kubarado
    Gość

    Domyślnie

    Prawdopodobnie wszystko ok tylko ten płyn taki jakiś niezbyt kolor ma prawie brązowy z czarnymi drobinkami. A ten pasek to od czego ma być naciądnięty??

  4. #4
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    plyn wymianiamy co 2 lata lub co 60tys, a pasek od pompy?:> bo moze kiespko naciagniety i to piszczy?lub stary i stwardnial dlatego w momencie najwiekszego przeciazenia piszczy?

  5. #5
    alfa145kubarado
    Gość

    Domyślnie

    ZAZNACZE ZE pompa na postoju najbardziej piszczy.MAm olej do przekładni automatycznej i taki chyba był zalany do wspomagania mineralny. czy pasuje on??
    Ostatnio edytowane przez alfa145kubarado ; 13-08-2010 o 12:11

  6. #6
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ze jak koła piszcza? piszczy pompa na postoju bo w trakcie jazdy ma lzej to normalne, co do plynu spr co powinno byc wg instrukcji. i keidy ost plyn zmieniales?

  7. #7
    alfa145kubarado
    Gość

    Domyślnie

    Samochód kupiłem kilka dni temu wiec nie wiem co tam było w pompie

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    U mnie dokładnie to samo, z tym że dodatkowo koło pasowe na pompie "bije" na boki. Najprędzej będzie to słaby naciąg paska a u mnie dodatkowo koło do wymiany.

  9. #9
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    hmm to na start robisz rozrzad i kplt plynow i filtrow plus spr napinacz paska osprzetu dopeiro po tym mozna cos wyrokowac zasada prosta ufaj tylk otemu co sam zrobisz

  10. #10
    alfa145kubarado
    Gość

    Domyślnie

    Rozrząd był wymieniany 27 lipca br. A mam pytanie czy 1.4 ts ma wariator

Podobne wątki

  1. [159] lekkie wibracje na kierownicy i nie odbija do końca po skręcie - pompa wspomagania ?
    Utworzone przez prv87 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-11-2019, 19:20
  2. Dziwne piszczenie, gwizd. Okolice pompy vacum
    Utworzone przez Alfredo w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 20:42
  3. Regeneracja pompy wspomagania
    Utworzone przez Winiar00 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-01-2010, 14:59
  4. [145] Stukanie pompy wspomagania przy maksymalnym skręcie
    Utworzone przez krzyzie w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-03-2009, 22:11
  5. [145] Piszczenie przy skręcie
    Utworzone przez czarek145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-02-2009, 08:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory