Ponieważ pogoda nie dopisuje, i nie mam czasu na szukanie śrubek i pierdół prosiłbym was o napisanie jak sciągnąć zderzak przedni. Pozdrawiam..
Printable View
Ponieważ pogoda nie dopisuje, i nie mam czasu na szukanie śrubek i pierdół prosiłbym was o napisanie jak sciągnąć zderzak przedni. Pozdrawiam..
-odkręcasz grill (śrubki pod maską)
-zdejmujesz kierunki
-pod kierunkami są nakrętki które trzymają listwy pod światłami (chyba klucz 8 lub mniejszy)
- jak wszystko odkręcisz to grill trzyma się na zatrzaskach koło lamp - trzeba tam złapać i mocno szarpnąć do siebie.
- później odkręcasz dwie śruby od wspornika i sciągasz zderzak bo na reszcie uchwytów jest wsuwany
Dodaj , ze dwie śruby masz pod gilem ( albo 4 ) ja miałem 4 wkręcone jakiś fanatyk widać ze składał we Włoszech autko
A śrubki są jeszcze od spodu ( do tkwz , wspornika o czym pisał Rafał ) zderzaka zaraz przy nadkolu będziesz czuł dziurę :) Klucz 13 :)
tak dokładnie są jeszcze dwie 10 pod spodem pod chłodnicą.
u mnie pod grillem te listwy też są na zatrzaski (grill - listwa).
a najlepiej to podjechac podwiekszy kraweznik i sam sie " odkreci " :) nie zart ale fakt te wsporniki to jak z papieru
Spsikaj wcześniej preparatem... Ale prawie napewno sie ukreca ;)
no ja dolnej blaszki co trzyma srube nie mam juz...ehhh, a alfapier ma racje z tym kraweznikiem, zwłaszcza przy serwisie fiata w egu jest dobre miejsce, polecam
Tak jak alfapier pisze, najszybciej najprościej zapomnieć się i podjechać do krawężnika, tylko odłącz kable od halogenów, i cofaj aż usłyszysz :D:D zderzak zdemontowany. A cd tych słupków to rzeczywiście szajs jakich mało tipo, tempra, alfa we wszystkich to z pazłotka zrobione a później dziwne że rdzewieje.
no te wsporniki są bardzo słynne a z tego co się orientuje nie można takiego czegoś dostać na wiosne myślę już o jakim wyrobie własnej produkcji bo jeden sam odleciał a do drugiego nawet nie przykręcam bo coś na wzór by musiało być Myślałem żeby wykonać takie coś z pręta 6 nie będzie jakoś kosmicznie ważyć i nawet powinło utrzymać zderzak najlepszym rozwiązaniem było by coś z alumimium lecz nie da się pospawać alu z blachą a przynajmniej nie będzie trzymać a jakoś łączenie śrubowe nie wchodzi w grę. I tak jak koledzy pisali o krawężnik i heja:D a potem blachowkrętami do błotników pochytaj i będzie jak ta lala:)
nie jestem zwolennikiem k...a fuszerki :D