Czyżby historia zatoczyła koło?
http://moto.onet.pl/1627718,1,projek...ul.html?node=2
Printable View
Czyżby historia zatoczyła koło?
http://moto.onet.pl/1627718,1,projek...ul.html?node=2
Widać szlag go trafił jak zobaczył przody MiTo i Giulietty :D
Oby to było coś w rodzaju Odsieczy Wiedeńskiej ;)
Chyba, że VW w obawie przed nową AR przepłaci go i stworzy kaszalota :P
Pozdrawiam.
- Rafał
Jaki tytuł atrykułu WoW :D :
Projektant Volkswagena stworzy nową Alfę Romeo
hahaha
to samo pisałem na AC
dla mnie to nie jest projektant vw
ja tam go kojarzę z AR
http://moto.onet.pl/forum.html#forum...J1bTAwMS5qcw==
Aż zamieściłem komentarz :D Alfaholik...
Wg mnie najładniejsze auto niemieckiego koncernu wyszło właśnie spod ręki de'Silvy - Seat Altea :)
Czyżby znudziło mu się projektowanie siermiężnych pancerwagenów ??
Wg mnie najładniejsze auto niemieckiego koncernu wyszło właśnie spod ręki de'Silvy - Seat Altea :)[/QUOTE]
Kolego żuwik traktujemy to oczywiście jako żart ???:rolleyes:
żuwik - jeżeli ty to ten "alfaholik" z tego forum na onecie to aż mi głupio teraz i wstyd za ciebie
"gburowaty" ???
gdyby nie on "połowa" ludzi na forum nie miałaby ładnej alfy
Absolutnie nie. Uwielbiam karoserię Altei. Zauważ, że największym problemem dla stylistów jest tył samochodu. De'Silva idealnie zgrał masywny, prosty tył z małymi światłami, teoretycznie nie ma prawa to wyglądać.... ale jak dla mnie jest idealne :)
Zaznaczam, że nie mówię o XL ani Toledo.
http://car.kak.net/bilder/seat/seat_altea47s.jpg
http://img.auto.com.pl/tapety/1024x7...lonia_2008.jpg
http://www.automobilesreview.com/img...t-altea-21.jpg
Lubię :)
Ech... Nie, śmieję się z "alfakholika" i zamieściłem pod jego błyskotliwą opinią komentarz... Ale dzięki, że we mnie wierzysz ;)
no bo już się wystraszyłem
ale skoro to nie Ty to ok
widać jakiś debil kupił 147
Brawo Walter! Welcome home:)
Trzymam kciuki, żeby powierzono Walterowi De Silva projekt nowej Giulii, na którą tak bardzo czekamy chyba wszyscy. Trzeba przyznać, że zarówno Audi A5, jak i najnowszy przód aut koncernu VW, czyli Golf 6, Polo, Scirocco wyglądają bardzo poprawnie.
Projektant AR 145/146/156/147 - aut, na które do dziś masę ludzi ogląda się na ulicach ma na pewno w zanadrzu to coś, czego brakuje buźce MiTo czy Giulietty.
Pozdrawiam,
Ciekawe tylko czy będzie miał coś do powiedzenia czy będzie miał jakieś odgórne wytyczne. Ale tak czy inaczej miło by było-mógłby czyms zaskoczyć gdyby rozwinął skrzydła.
Co nie zmienia faktu że bebechy będa i tak fiatowskie (nad czym akurat wcale nie ubolewam z punktu widzenia późniejszego serwisowania) co rasowym alfisti przeszkadza.
Poza tym taki news to może sobie każdy wysmarować-i klikalność rośnie, chciałbym zobaczyc jak on to mówi.
najfajniej byłoby zrobic własny silnik benynowy (oczywiscie jakies mocne v6 i v8), połączyc to z dieslami i jakoscia audi :D
Ja bym proponował zacząć od jakości. Również w sensie 100% powtarzalności, bo póki co na swój egz narzekać nie mogę(choć materiały kilku elementów bym zmienił) ale jak czytałem forum brytyjskie to nie jest całkiem różowo. Nie wiem czy to powyżej czy poniżej średniej bo może nie jest tak źle. Ale faktem jest że fiat po raz kolejny otrzymał kiepskie noty-niedawno coś na interii pisali o tym.
De Silva to mocny powiew świerzości w designie VW.Trzeba przyznać ,że toporność panzerwagenów znacznie uległa poprawie (może poza najnowszym passatem).Tak jak ktoś napisał,również życzył bym sobie żeby De Silva zajoł sie projektem następcy 159,bez żadnej muminowatośći ,za to z większym pazurem.Coś na miarę pierwszej 156,czyli przebojowego,ponadczasowego i avangardowego ze sportowym duchem.
Co do przejęcie AR przez VW; wątpie by taka tranzakja miała miejsce,ale nie bijcie-mogło by to być z pożytkiem dla AR,pod warunkiem, że nie była by ona dyskryminowana i że projektantem głównym właśnie byłby De Silva.
Onanizm w czystej postaci uderza z tego wątku. ;) Macie wszyscy podobiznę De Silvy na ścianach, że tak się zachwycacie jego projektami?
No, 156 jest jest zdecydowanie jeśli nie ponad- (no bo to raczej seryjnych i zwykłych osobówek nie dotyczy jendak) , to przynajmniej długo-czasowa, nie wiem który projekt, wdrożony, z lat 90tych do tej pory się trzyma tak jak 156 ? sporo osób mimo fatalnej opinii o Alfach, ze wzgl na to jak wygląda - kupiło 156tkę. Z tym, że podobno przy tym projekcie dostał niemal wolną rękę, bez dużych ograniczeń typu : bagażnik ma mieć 500ltr, ma być 10 uchwytów na kubki, lustreka mają być z TIR'a , spryskiwacze muszą bcelować w szybę nad wycieraczkami, a siedzieć z tyłu ma wygodnie ktoś budowy posła Kalisza przy siedzącym z przodu również wygodnie Pudzianowskim itp. W seacie chyba mniej wolności miał, za to w Audi znów dużo i to widać.
Nie onanizm tylko pobożne życzenie fanów zakochanych w pięknych,hipnotyzujących liniach alfy romeo.Pamiętam jakby to było dziś gdy w 1999 roku zobaczyłem w salonie Konrys w Białysmtoku piękną, srebrną 156 2,5 V6.Już wtedy wiedziałem ,że kiedyś muszę mieć AR156, i to właśnie jest myśle ta magia De Silvy,gość sprawia ,że człowiek nie może zapomnieć o danym aucie ,pałając coraz większą rządzą posiadania go.Tego właśnie życzę wszystkim fanom Ar w związku z powrotem De Silvy do Alfy romeo,by widzieli tą magię w jego projektach i byli nimi zahipnotyzowani.Osobiście patrzeć nie mogę na muminowatą Mito i Giuliettę i jestem pewien ,że nie jestem odosobniony w tym przekonaniu.
Możesz to nazywać onanizmem,dla mnie to właśnie pierwiastek wyjątkowości,bo rzadko się zdaża by posiadacze aut przejmowali sie tym, w jakim kierunku stylistycznym podąża ich ulubiona marka.
A kto powiedział ,że to jedyny atuta marki ?? To jest największy atut tej marki,drugi dla mnie to jednostki JTD i ich potencjał tuningowy :cool:,trzeci to niepowtażalność i egzotyka na drodze,czwarty to niepowtażalny klimat fanklubu i spotów z nim związanych itd,itp.
brawo Ludwigus, brawo! tak własnie myśle i ja.
---------- Post dodany o godzinie 21:36 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:34 ----------
brawo, znów brawo!!! coraz więcej ludzi słusznie uznaje, ze kierunek MUMIN Z PRZODU to nie jest TEN kierunek co trzeba!!!
Wiedziałem,że nie jestem odoosobniony w temacie "piekna" Mito i Giulietty,chociaż tył akurat tych wozów mi sie podoba.
Tył mają OK, ale przody to nudna kaszana. Postaw sobie 159 obok Julki albo Mito, wszystkie przodem, i po prostu spójrz na nie:))
Od robienia brzydkich zap**dalaczy jest już BMW :D. Alfa MUSI być piękna, no i dawać radość z jazdy - co nie dla każdego oznacza dziwactwa typu Audi RS6 :). Ja bym kupił Maserati GT (gdyby mnie oczywiście było stać), nawet gdyby tam włożyli TS-a 2.0 ;).
Hehe, wiem popłynałem, oczywiście lepsze (np. do Julki GTA) byłoby nowe podejście do "małego Busso" 2.0 V6 TB - jakby tam wrzucili MultiAira i większą turbinkę, to może pod 300 kucyków by się wspięła :)
A do Giulii mogliby tak samo wskrzesić duże Busso...
Zęby to jeszcze było takie proste - dlatego napisałem o Pentastarze, bo ten jest już przystosowany do norm i w ogóle wcale nie taki nierealny moim zdaniem (oczywiście być możę bez MultiAira i biturbo, bo jakieś Q4 na pewno musiałby mieć:P)
Dziwne... zawsze jak był temat o de Silvie to zawsze znaleźli tacy, którzy pisali, że on kiepski, bo od czasu Alfy 156 (i grilla wrzynanego w zderzak) nic nowego nie wymyślił :)
Jeśli Da Silva zaprojektował oprócz buźki także linię boczną Scirocco III, to osobiście uważam, że ta mu zdecydowanie wyszła.
Popatrzcie na linię boczną: od przedniego błotnika do tylnej lampy w tej "ścierce": http://autokult.pl/2010/10/29/volksw...strzal-z-ulicy
Pozdr.,
Mnie się Scirocco w ogóle nie podoba i nie rozumiem ogólnych nad nim zachwytów. Do chociażby Alfy GT baaaardzo mu daleko.
Marudzisz radosuaf. VW nie miał nigdy ładnych aut i dlatego zatrudnił de Silvę. Nie żebym lubił tę markę, ale dla mnie Passat CC i Scirocco są chlubnymi dla VW wyjątkami.
Uwielbiam stereotypy typu "VW to na pewno nie jest ładny", bo to to sam co "Alfa zawsze się psuje". Ten sam debilny poziom rozumowania.