Witam. Mam potrzebę wymiany samego szkła lusterka bocznego. Czy cześć, która odpowiada za podgrzewania to osobny element ? Można wymienić samo szkło a resztę przełożyć ? Polecacie jakiś zamiennik ?
Printable View
Witam. Mam potrzebę wymiany samego szkła lusterka bocznego. Czy cześć, która odpowiada za podgrzewania to osobny element ? Można wymienić samo szkło a resztę przełożyć ? Polecacie jakiś zamiennik ?
sądze że wystarczyłoby żebyś poszukał na forum
oto przykład z wczorajszego dnia http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._lusterka.html
pozdr
Tak możesz wymienić same szkła czyli tzw wkłady lusterek zewnętrznych. Ja kupowałem jeden wkład w ASO za 85zł ponieważ jestem zielony a aukcje na allegro nie były dokładnie opisane poszedłem i kupiłem w ASO ale tobie może uda się coś wypatrzeć na aukcji.
Korozja na brzegach - z obu stron:(
Tez mam korozje na razie zaczyna brac lusterko kierowcy. Dziwne ze to powszechny problem - w 156 i 147 tego nie mialem/mam, moze dostawca sie zmienil na gorszego.
Tez mnie czeka wymiana lusterka. na allegro znalazłem do Alfy 159 szkła sferyczne i asferyczne.
Czy je można stosować zamiennie? W prawym zewnętrznym wolałbym sferyczne, ale nie wiem, czy mając wcześniej płaskie można je spokojnie i pewnie zamontować - czy do giętego lusterka bez problemu da się przymocować matę grzejną i uchwyty sterowania.
Naprawdę nikt nic nie wie na temat sferycznych lusterek? Cokolwiek? :)
Zamówiłem na stronę lewą szkło asferyczne z martwym punktem w kolorze niebieskim.
Na stronę prawą szkło sferyczne, wypukłe w kolorze niebieskim
Dam znać jak zamontuję ( ok soboty )
Swoją drogą to mega-niedoróbka te "korodujące" szkła lusterek! Rozumiem, że takie rzeczy mogą dziać się w przedwojennym lustrze babci, ale nie że w autach już 3 letnich... Ciekawe kto jest dostawcą tego szmelcu?!