witam, znalazłem do sprzedania taką Alfę:
http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...489120882.html
co o niej powiecie?
Printable View
witam, znalazłem do sprzedania taką Alfę:
http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...489120882.html
co o niej powiecie?
zauważyłem że maska coś żle spasowana.
super
a co w ogóle powiecie o tym silniku? awaryjny? w ogóle jak z częściami do Alfy, są droższe niż do innych marek samochodów?
Jak dla mnie to auto malowane było na 3 zdjęciu widac że to lakier perła (mieni sie w innym kolorze). pozatym wersje 99-00 miały dopiero malowane całe zderzaki. Wersje od 94-99 miały malowane zderzaki do połowy :) nie wspomianam już o grilu i progach które są jakimś tanim tuningowym szajsem. Moim zdaniem powydpakowa i raczej pisząć powypadkowa ie mam na myśli małej stłuczki :) . Druga sprawa silnik 1.9 td jest to jedyna alfa z silnikiem 1.9 td z tego rocznika a w tym czasie nie montowali już JTD?? Raczej nie napalaj sie :)
A co do silnika i jego awaryjnosci to 1.9td to dobre silniki spalanie 5-6l. Pali w największe mrozy i przyspieszenie ma dosyć dobre. Ten sam silnik był montowany w Lancii :)
nawiazując do tematu,,,1,9td --sam mam takowy silnik raczej udany jak zresztą wszystkie 1,9 nie tylko z koncernu fiata ,,,nie jest wrażliwy na jakość paliwa części raczej dostępne od ręki ,,,allegro sklepy nie ma problemu ,,,
tylko też mnie ciekawi że w tym roczniku Td a nie JTD jak nie masz daleko warto jechać pooglądać,,,,
Przecież pisze, że rok produkcji 1998, pewnie pierwsza rejestracja w 1999 roku była. Cosik tylne koła na boki się rozchodzą a na klapie 2.0 TD ;-) Zdrówka!
co z tego że ma polakierowane zderzaki? to nie znaczy od razu że była walona, ja też mam polakierowane bo mi sie tak podobało a jest bezwypadek!! najlepiej podjechać i sprawdzić samemu bo ze zdjęć to czasem różne rzeczy widać które w rzeczywistości nie istnieją:P
na diagnostykę się zgodził i twierdzi, ze auto nie było bite... ile w tym prawdy tego nie wie nikt, bo nikt się nie przyznaje
jak na zdjeciach to autko ladne, a fachowcy od "taniego tuningu" niech ida grzecznie spac i nie marudza na forum, progi nie sa przesadzone, widzialem gorsze i pewnie z racji tego ze je zalozyl to pomalowal cale zderzaki, ustaw sie z gosciem i ja sprawdz najwyzej bedziesz w plecy plny na paliwo i diagnostyke, a jak wszystko bedzie ok to bedziesz mial ladna 146
ale chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak to jest z tymi częściami, bo dużo ludzi mówi, "do Alfy to drogie części" czy to prawda ?
Ja mialem 145-tke TD. Wiec powiem Ci tak, ze Alfa w niektorych krajach okreslala ten samochod jako 2.0L, a nie 1,9 (!!). Stad moze byc takie oznaczenie. Silnik ma prosta budowe, przez co jest bardzo odporny na jakosc paliwa. Tak jak ktos wczesniej napisal zadne mrozy nie sa mu grozne. Rowniez dynamika tego silnika jest zaskakujaco dobra. Auto az rwie sie do przodu. Co do czesci i ich kosztow, to sa porownywalne do innych marek. Proste zawieszenie (jednowahaczowy McPherson z przodu i belka wleczona z tylu) powoduje, ze po pierwsze jest trwale, po drugie tanie i po trzecie bardzo latwe do wymiany. Paski rozrzadu, filtry, klocki czy tarce tez sa w normalnych cenach. Auto jest swietnie zabezpieczone antykorozyjnie. Ja w swojej po 13 latach nie mialem rdzy (co mnie do samego konca zastanawialo).
Alfa Romeo 145/146 mimo, ze juz ma "podeszly" wiek nadal wyglada bardzo atrakcyjnie.
Srodek samochodu tez jest ladnie i funkcjonalnie zaprojektowany. Ja mialem swoja 145-tke przez 5 lat i natluklem nia w tym czasie jakies 160 tys. km. W tym czasie wymienilem 3 razy rozrzad (komplet) i raz zawiozlem go do serwisu diesla, zeby wymienili koncowki wtryskiwaczy i wyrehulowali pompe. Kosztowalo mnie to cos kolo 350 zl (z czesciami). Awarii nie mialem (ale ja dbam o samochody)
Wiec mowie Ci, ze silnik jest dobry (malo elektroniki, wiec malo klopotow), design wciaz atrakczjny, a koszty czesci NORMALNE i porownywalne do opli, golfow (mialem peugeota... tam to ceny czesci moga powalic slonia).
Jedz, ogladaj (silnika po kompa podlaczysz... bo tam nie ma co podlaczac :) , ale centralke ABS juz mozesz sprawdzic)
Nie ma co pytać, jak masz w miarę blisko albo stać Cię na wycieczkę ( gdyby okazało się, że lipa ) to jedź! Czytając to co tu większość piszę to prawie jakby już nią jeździli i wiedzieli co ją boli... Ja powiem tak, wygląda zachęcająco, części się nie bój ( ogólnie nie są drogie, a jest jeszcze kilka tajników które obniża koszty ), nie wypowiem się tylko na temat silnika bo ja mam już JTD ( na którego złego słowa powiedzieć nie mogę ), trzeba ją zobaczyć, przejechać się i tyle... Z chęcią bym Ci pomógł i pojechał ją obejrzeć, ale pracuje do przyszłego czwartku po 12h :( Chyba, że nie śpieszy Ci się to w czwartek możemy ją obejrzeć - będziemy mieli do czego porównać ;)
to mnie teraz zaskoczyłeś z tą pomocą :) oczywiście miłe zaskoczenie, ponieważ jestem drugi dzień na forum i ludzie chcą mi pomagać :) jakbyś chciał, to będę bardzo wdzięczny, bo nie mam nikogo kto się zna na Alfach.
Hmmmm , kocham takie tematy ;)
Jak to wszyscy mają rentgeny w oczach i z fotografii odczytają historię samochodu , a może jeszcze człowieka który własnie składał je na Lini :)
Silnik TD , udany , bardzo tani w utrzymaniu częsci do niego - taniocha :) ( silnik ładowany do Fiatów , jako 1,7 oraz 1,9 bez turbiny ) .
Weź tester lakieru i będziesz wiedział co i jak :)
Ktoś napisał ze nie spasowane coś jest itd. czasami jest tak ze żeby coś wymienić przy silniku trza rozebrać prawie cały przód , a nie każdy potem ma czas walczyć we dwóch aby to spasować ( wiele ludzi podchodzi do samochodu ze to ma jeżdzić a nie wyglądać ) .
Napisz jak tam , po oględzinach :)
Powszechnie panująca opinia, że alfa 145 to kiepski samochód dla tego modelu jest nie prawdziwa. Wyposażony w turbo sprężarkę diesel zapewnia dobre osiągi. Jest elastyczny, duży moment obrotowy, moc 90km w zupełności wystarcza pozbyć się wszelkich kompleksów na drodze. Hamulce skuteczne. Doskonała widoczność. Bardzo dużo miejsca. Przy minimum kultury technicznej użytkownika auto z pewnością posłuży wiele lat. Silnik trwały. Nadwozie dobrze zabezpieczone przed korozją. Zawieszenie przy jeździe po drogach asfaltowych względnie trwałe. Nie jest to auto do poruszania się po dziurawych wiejskich drogach. Nisko zawieszone nadwozie. Zawieszenie umożliwia precyzyjne prowadzenie pojazdu.
A ja obiecałem, że zrobię te 65km i pojadę z zainteresowanym obejrzeć auto, żeby się nie wjebał i nie poszerzył grona tych co o Alfie kawały opowiadają itd. A Wy ( Ci z rentgenem i opcją jasnowidzenia ) zdobywajcie kolejne ilości postów ;)
ale już chyba po "akcji bo widzę że gościu wycofał aukcję. Zaraz do niego zadzwonię i się upewnię.
ten silnik jest dobry,miałem go w tipie przez 10 lat,bez awarii.
zajebista!! sam bym taka chcial
1929 ccm wtrysk pośredni (komora spalania w głowicy) , pochodzi w prostej linii z Fiata Tipo , był doładowany turbosprężarką KKK i właśnie moc 90KM ;
dopiero w typoszeregu Bravo\Brava występował tylko jako wersja niedoładowana 65KM , a wersje doładowane to już była baza dzisiejszych JTD : czyli pojemność 1910ccm , z mocami odpowiednio 75TD (soft TD) i 100TD
aktualnie poszukuję Tipo z takim silnikiem , ale z racji problemów z rdzą , szukam także AR146;
oznaczenie na alfach 2.0 TD to raczej chwyt marketingowy
TURBINY IHI były ładowane głownie do Alf
zapomniałeś dodać ze ten silniczek występował jeszcze w PUNTO :)
witam kolego opisz może autko co gdzie było robione co jest do zrobienia jakieś fotki ,,, i telefon,,, kontaktowy...
Witam. Tu są fotki i opis:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-146-C18168271.html