Możecie mi coś o tej wersji powiedziec? interesuje mnie ten egzemplarz http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-3-2-gta-C19805817.html ale powiedzcie mi cos odnosnie czesci awaryjnosci i cen. czy sa takie same co w przypadku "zwykłych wersji"??
Printable View
Możecie mi coś o tej wersji powiedziec? interesuje mnie ten egzemplarz http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-3-2-gta-C19805817.html ale powiedzcie mi cos odnosnie czesci awaryjnosci i cen. czy sa takie same co w przypadku "zwykłych wersji"??
Specjalistą nie jestem, ale GTA w stosunku do seryjnej 156 ma inne zawieszenie, inny układ hamulcowy, inne błotniki, inne zderzaki, też układ kierowniczy jest chyba nieco zmodyfikowany no i różni się detalami wewnątrz.
Zderzaki wygląd to wiadoma sprawa ale mi wlasnie chodzilo o zawieszenie i te sprawy
Nie tylko wygląd, GTA jest szersza od zwykłej 156, przez co inne są błotniki i wspomniane zderzaki, które nie pasują zamiennie między wersjami.
a moze ktos ostatnio ogladal GTA z allegro i jest pewny ze mozna ja polecic
. bede bardzo wdzieczny
aaa to bardzo zadbana alfa w rekach specialisty od alf i maniaka uwielbia ten samoch.ale sprzedaje bo 159 kupic chce,przebieg orginalny,a w realu duzo lepiej wyglonda:Dsam nieraz miałem na nią ochote ale kombi nielubie:))
na tych fotkach wygląda bardzo pysznie :p takie zadziorne kombi... tfu... Sportwagon :)
Hmm. GTA różnice w stosunku do serii:
- szersze błotniki przód i tył
- progi
- inny zderzak przód i tył
- inna przekładnia kierownicza
- inne zaciski hamulcowe
- inne zwrotnice
- praktycznie żadna felga nie wejdzie na przód poza dedykowaną do GTA. (no chyba, że dystanst zamontujesz)
- większy układ wydechowy (4 sondy i 4 katalizatory) brak zamienników.
- blokady rozrządu inne niż do pozostałych V6
Ze względu na małą ilość wyprodukowanych GTA praktycznie brak zamienników i skromny rynek wtórny części.
Krótko mówiąc jak masz worek pieniędzy to bierz bo warto, ale uprzedzam, że utrzymanie sporooooo kosztuje i nie piszę tu o tankowaniu.
A jak wygląda zawias? Te same graty co w zwyczajnej wersji?
Z AlfaClub:
Wzmocniona dolna belka poprzeczna, specjalny stabilizator charakteryzujący się innym miejscem mocowania drążka kierowniczego, obniżone zawieszenie, sprężyny o zmienionej charakterystyce oraz drążek stabilizatora o większej średnicy. I zawieszenie tylne, w którym zamontowano kolumnę Mc Phersona ulepszoną zwłaszcza w zakresie geometrii i szczegółów konstrukcyjnych, z innym układem punktów mocowania do nadwozia, z drążkiem stabilizacyjnym o większej średnicy i sprężynami o zmienionej charakterystyce, amortyzatoramii usztywnionymi tulejami.
a zap wczoraj napisac on tak dba o to gta ze stoij w garazu a dopracy innym jezdzi,a gta na dłuzsze wycieczki wycioga zagraniczne:)naprawde warta twojej uwagi
Podziekował za wszystkie wiadomosci.. jednakze pan niski ostrzegl o tym ze bedzie mnie to sporo kosztowalo tj. utrzymanie wiec sprawe jeszcze przemysle. dzieki i pozdrawiam :)
---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:53 ----------
Przynajmniej jak narazie sie wstrzmam..
A ja znam to auto! KOMBI drodzy koledzy to wybór "z wiersza" gdyż innej opcji nie ma... Jakby ktoś doczyta łponiżej właściciel w opisie nazywa kombi-sportwagon...
a ja myślę, że jak jesteś w stanie ogarnąć 166v6 w dobrym stanie, to z GTA też powinieneś sobie poradzić.
wiadomo trzeba trochę poszukać i znaleźć dobry egzemplarz, żeby potem nie mieć przykrych niespodzianek.
poza blachą, wydechem, hamulcami, amortyzatorami niewiele się rożni od 156v6
Wiadomo ze trzeba wylozyc w sprawdzic auto. potem dbac.. ale znalazlem film z zakupu kontrolowanego gdzie jakis gosc sprzedawal alfe gta. w podsumowaniu pan z tv grzecznie mowil ze rozrzad 2000 zl wachacze 1600 itd.. Oleje i filtry to wiadoma sprawa. nie spieszy mi sie z GTA bo narazie mam 166 ale tak jak mowisz spokojnie bede sie za czyms rozgladal. moze obejrze cos za granica. jest w miare duzo aut..
rozrząd to są dokładnie te same części co do v6 24v. a zawias praktycznie ten sam, co w normalnej 156.
inny wymiar mają tylko tylne, przednie (te bliżej środka auta :)) poprzeczne wahacze. inne są też drążki kierownicze i gumy na stabilizatorach.
najgorzej z blachą, tak jak pisał niski, mało sztuk na rynku wtórnym.
dokładnie powoli szukaj, jak znajdziesz od kogoś, kto używał z głową na pewno będzie ok.