Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Alfa Romeo 156 GTA

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar cudny13
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Kolbuszowa
    Auto
    AR 166 3.0 V6 24v
    Postów
    15

    Domyślnie Alfa Romeo 156 GTA

    Możecie mi coś o tej wersji powiedziec? interesuje mnie ten egzemplarz http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-3-2-gta-C19805817.html ale powiedzcie mi cos odnosnie czesci awaryjnosci i cen. czy sa takie same co w przypadku "zwykłych wersji"??

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Specjalistą nie jestem, ale GTA w stosunku do seryjnej 156 ma inne zawieszenie, inny układ hamulcowy, inne błotniki, inne zderzaki, też układ kierowniczy jest chyba nieco zmodyfikowany no i różni się detalami wewnątrz.


  3. #3
    Użytkownik Embrion Avatar cudny13
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Kolbuszowa
    Auto
    AR 166 3.0 V6 24v
    Postów
    15

    Domyślnie

    Zderzaki wygląd to wiadoma sprawa ale mi wlasnie chodzilo o zawieszenie i te sprawy

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Nie tylko wygląd, GTA jest szersza od zwykłej 156, przez co inne są błotniki i wspomniane zderzaki, które nie pasują zamiennie między wersjami.


  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar cudny13
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Kolbuszowa
    Auto
    AR 166 3.0 V6 24v
    Postów
    15

    Domyślnie

    a moze ktos ostatnio ogladal GTA z allegro i jest pewny ze mozna ja polecic
    . bede bardzo wdzieczny

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    aaa to bardzo zadbana alfa w rekach specialisty od alf i maniaka uwielbia ten samoch.ale sprzedaje bo 159 kupic chce,przebieg orginalny,a w realu duzo lepiej wyglondasam nieraz miałem na nią ochote ale kombi nielubie)

  7. #7
    ervin
    Gość

    Domyślnie

    na tych fotkach wygląda bardzo pysznie :p takie zadziorne kombi... tfu... Sportwagon

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Hmm. GTA różnice w stosunku do serii:
    - szersze błotniki przód i tył
    - progi
    - inny zderzak przód i tył
    - inna przekładnia kierownicza
    - inne zaciski hamulcowe
    - inne zwrotnice
    - praktycznie żadna felga nie wejdzie na przód poza dedykowaną do GTA. (no chyba, że dystanst zamontujesz)
    - większy układ wydechowy (4 sondy i 4 katalizatory) brak zamienników.
    - blokady rozrządu inne niż do pozostałych V6

    Ze względu na małą ilość wyprodukowanych GTA praktycznie brak zamienników i skromny rynek wtórny części.

    Krótko mówiąc jak masz worek pieniędzy to bierz bo warto, ale uprzedzam, że utrzymanie sporooooo kosztuje i nie piszę tu o tankowaniu.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciek84
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    156 2.5 V6 SW Full FL
    Postów
    432

    Domyślnie

    A jak wygląda zawias? Te same graty co w zwyczajnej wersji?

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfik84 Zobacz post
    A jak wygląda zawias? Te same graty co w zwyczajnej wersji?
    Z AlfaClub:
    Wzmocniona dolna belka poprzeczna, specjalny stabilizator charakteryzujący się innym miejscem mocowania drążka kierowniczego, obniżone zawieszenie, sprężyny o zmienionej charakterystyce oraz drążek stabilizatora o większej średnicy. I zawieszenie tylne, w którym zamontowano kolumnę Mc Phersona ulepszoną zwłaszcza w zakresie geometrii i szczegółów konstrukcyjnych, z innym układem punktów mocowania do nadwozia, z drążkiem stabilizacyjnym o większej średnicy i sprężynami o zmienionej charakterystyce, amortyzatoramii usztywnionymi tulejami.


Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory