Możecie mi coś o tej wersji powiedziec? interesuje mnie ten egzemplarz http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-3-2-gta-C19805817.html ale powiedzcie mi cos odnosnie czesci awaryjnosci i cen. czy sa takie same co w przypadku "zwykłych wersji"??
Możecie mi coś o tej wersji powiedziec? interesuje mnie ten egzemplarz http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-3-2-gta-C19805817.html ale powiedzcie mi cos odnosnie czesci awaryjnosci i cen. czy sa takie same co w przypadku "zwykłych wersji"??
Zderzaki wygląd to wiadoma sprawa ale mi wlasnie chodzilo o zawieszenie i te sprawy
a moze ktos ostatnio ogladal GTA z allegro i jest pewny ze mozna ja polecic
. bede bardzo wdzieczny
aaa to bardzo zadbana alfa w rekach specialisty od alf i maniaka uwielbia ten samoch.ale sprzedaje bo 159 kupic chce,przebieg orginalny,a w realu duzo lepiej wyglondasam nieraz miałem na nią ochote ale kombi nielubie
)
na tych fotkach wygląda bardzo pysznie :p takie zadziorne kombi... tfu... Sportwagon![]()
Hmm. GTA różnice w stosunku do serii:
- szersze błotniki przód i tył
- progi
- inny zderzak przód i tył
- inna przekładnia kierownicza
- inne zaciski hamulcowe
- inne zwrotnice
- praktycznie żadna felga nie wejdzie na przód poza dedykowaną do GTA. (no chyba, że dystanst zamontujesz)
- większy układ wydechowy (4 sondy i 4 katalizatory) brak zamienników.
- blokady rozrządu inne niż do pozostałych V6
Ze względu na małą ilość wyprodukowanych GTA praktycznie brak zamienników i skromny rynek wtórny części.
Krótko mówiąc jak masz worek pieniędzy to bierz bo warto, ale uprzedzam, że utrzymanie sporooooo kosztuje i nie piszę tu o tankowaniu.
A jak wygląda zawias? Te same graty co w zwyczajnej wersji?
Z AlfaClub:
Wzmocniona dolna belka poprzeczna, specjalny stabilizator charakteryzujący się innym miejscem mocowania drążka kierowniczego, obniżone zawieszenie, sprężyny o zmienionej charakterystyce oraz drążek stabilizatora o większej średnicy. I zawieszenie tylne, w którym zamontowano kolumnę Mc Phersona ulepszoną zwłaszcza w zakresie geometrii i szczegółów konstrukcyjnych, z innym układem punktów mocowania do nadwozia, z drążkiem stabilizacyjnym o większej średnicy i sprężynami o zmienionej charakterystyce, amortyzatoramii usztywnionymi tulejami.