Witam. Czy istnieje możliwość założenia w 147 z 2001 r. zderzaka 147 po liftingu?
Printable View
Witam. Czy istnieje możliwość założenia w 147 z 2001 r. zderzaka 147 po liftingu?
Zasadniczo możliwości takiej nie ma gdyż jest on zupełnie inny.
Z mocowaniami pewnie może być spory problem, ale przede wszystkim problemem będzie to, że 147 po FL ma zupełnie inne lampy.
Załącznik 33771 Załącznik 33772
oprócz zderzaka wchodziła by w grę pewnie jeszcze wymiana przedniej maski, przednich nadkoli no i reflektorów ;)
A to z kolei byłoby bez sensu ze względu na koszt i to, że 147 przed FL według wielu ma ciekawszy przód niż 147 po FL.
generalnie projekt bylby w stylu przerobienia starego opla vectry na mercedesa okularnika, totalnie bezsensu aczykolwiek możliwy :), lepiej sprzedac 147 przed FL dołążyć tą kase i kupić juz po FL :)
pzdr.
Sprawa raczej do ogarnięcia wymieniając kilka elementów jak lampy, błotniki, pas przedni itp.. ale jak bedziesz sprzedawał, to kazdy wiedzący, iż w tym roczniku nie występowała taka 147-mka, z góry będzie zakładał, że auto jest po dzwonie.. bo nikt by nie pakował kasy dla kaprysu robiąc takiego moda.. Osobiście polecam opcję GTA-look, prezentuje się znacznie lepiej ;)
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...147_s8_low.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...47-147_mp2.jpg
imo to wogóle dziwne pomysły , swego czasu była na oto lub all 166 z fejsem 159 XD , albo we Wrocku GTA look ,a brzmi jakoś dziwnie ,pewnie 1,9 albo TS jakiś ,ogólnie niekamam tych pomysłów ,pomijając preferencje czy przed3po .
peace
...kolege bym prosił o trochę staranności w tym co pisze ..bo to powyżej to jakaś abstrakcja
Jeśli nie rozumiesz sensu niektórych modyfikacji, postaw swoją 147-mkę obok egzemplarza mojej żony.. przypuszczam, że zrozumiesz.. Oczywiście to moje zdanie i w generalnie kwestia gustu, ale dla mnie fabryczna 147-mka wygląda obok naszej jak ubogi krewny.. peace.. :)
staranności?
abstrakcja, byc może , napewno ja
to jest MOJE zdanie ,a ty masz prawo do swego
...skąd wiesz może bym się pośmiał jak by obok staneły
kwestia gustu ,swego nie zmienię ,ty też
pozdrawiam
peace
Każdy ma swoje zdanie. Ja w tej kwestii zgadzam się z Mariuszem. Moim zdaniem GTA zawsze będzie ładniejsza niż seryjna. No ale co kto lubi.
a ja mam pytanie jesli chodzi o ten GTAlook, bo mam centralny IC i na seryjnym zderzaku musiałem wywalić kratki i wyciąć zderzak, czy zderzak z AutoDS jest pojemniejszy ? czy raczej seryjna głębokość?
ale ja uwielbiam 147GTA :)))) ......jeśli by mnie było stac na utrzymanie ,to BANKOWO zamieniła by miejsca z mąBunią ,dzwięk poezja ,jak dla mnie V6 Busso niszczy wszystko ,nawet V8 się umywa ,
mi chodziło o "look gta" na jtdku/tsie ,że tak powiem przerost formy nad treścią.
pozdrawiam
PEACE
Hej Mariusz AutoDS.
Powiedzmi czy wy robiliscie sami te przeróbki czy to oryginalna GTA? Tak sie sklada ze mam uszkodzony od dołu przedni zderzak i klejenie żywica nic nie daje bo praktycznie przy dotknieciu krawężnika czy zaczepnieiu o trawe rozrywa sie od nowa.
Dlatego myślę o wymianie, a jak wymieniac to moze wlasnie na taki jak w GTA który wygląda wg mnie bardzo zacnie. Zastanawiam się tylko czy nie obnizy mi auta. Nie chcę zepsuć lini nadwozia, a poza tym jak znam siebie im niżej tym predzej znwou o coś rozwalę .
Widziałem podobny zderzak do tego z ver GTA na allegro boleslawzeglen http://allegro.pl/alfa-romeo-147-zde...800259972.html (wpisałem w allegro zderzak alfa 147 tuning) i widze tam stuningowana alfe, ale progi są zupelnie inne.. jakeis takie wąskie... no i ogolnie wyglada na obniżoną... korci mnie zeby zrobić ja troche na GTA look, ale nie wiem czy to ma sens... Moze ktos inny ma takie doświadczenia to niech cos poradzi i jakie to mniej wiecej koszty. Aha... no i istotna sprawa - ja mam wersje 4 drzwiową.
Dzieki wielkie za wszelkie sugestie
Jako posiadacz takiego zderzaka mogę odpowiedzieć - zderzak jest niższy niż seryjny co powoduje konieczność zwiększonej uwagi. Zderzak jest dość mocny ale jednak uderzenie o krawężnik załatwi go tak samo jak seryjny. Trzeba bardziej uważać, a najlepiej parkować tyłem :)
Może kilka zdjęć dla zobrazowania tego o czym mówię:
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...a-dojazd_2.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/atta...gta-tor_14.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/atta...gta-tor_15.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/atta...igta-tor_1.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/atta...igta-tor_3.jpg
Kolego drift-r dzieki ci wielkie za te foty. Wygląda to zupełnie nieźle, a mierzyles jakos o ile obnizyl ci sie przód? Jutro sprawdzę jaka jest wysokosc od ziemi do najniższegoo punktu w moim seryjnym zderzaku.
U ciebie wygląda mi to min 3-5cm niżej niż w standardzie....
Tak podpytuję bo latem jeżdzę nad wodę na deskę, a zima na narty i pewnie kazdy wie jak wygladaja waruki do parkowania nad jeziorami czy zima na nie odsniezonym parkingu gdzie czai się pod sniegiem kamień albo bryła lodu.... :)
No i pytanie za 100plt - ile wyszła cie całość? Razem z kratkami i kierunkami?
-----------------------------
PS. A jeszcze jedno mnie zainteresowalo na tych zdjeciach. W tle widać Julietty ze srerbrnymi listwami okiennymi które wyglądają bardzo zacnie na tym aucie (nawet na tym białym), ale moze ktos próbował zrobic taką operację ze 147ką? Jakś fotka mile widziana... Tak sobie myślę że jakby dac 2cm dolną i 1,5cm górną zrobioną z zagięciem (nie wiem czy taka listwa az tak sie wygnie ale chyba tak bo to guma) to będzie całkiem ok... Hmmm... Moze ktos mialby taka fotkę :)
U mnie akurat zawieszenie obniżone jest o jakieś 3cm przez co zderzak ogólnie nie jest zbyt wysoko. Jest wiele krawężników na które zwyczajnie wjechać się nie da. Na "+" można zaliczyć to że zderzak jakoś specjalnie nie wychodzi do przodu dzięki czemu jest zdecydowanie mniej narażony na uszkodzenia. Mnie udało się go już uszkodzić ale było to z mojej winy - nie pomyślałem. Kiedyś sprawdzałem ile jest niższy niż fabryczny i wyszło mi 2-3cm. Najlepiej to widać z różnicy wysokości linii zderzaka i progów.
Co do 3cm wbrew pozorom jest to bardzo dużo - czasem 1cm to różnica między całym a połamanym zderzakiem. Na zimę przewiduję montarz fabrycznego zderzaka by tego nie narażać właśnie na bryły lodu, zaspy śnieżne itp.
no to mam zagwózdkę...
tez mysle ze 3 cm to juz jednak wlasnie wbrew pozorom sporo.. a musze kupic taki ktory bedzie mi sluzyl i zima i latem...
kurcze szkoda ze nie ma takiego samego tylko wysokości seryjnego... nawet bym sie nie zastanawial
A ja mam takie pytanie czy zderzaki z AutoDS mają "standardowo" kratki czy trzeba szukac po allegro lub serwisie? bo jak oglądam np. na Allegro ceny kratek i kierunkowskazów to troszke cena zaporowa, choć nie ukrywam że wygląda to świetnie. Jestem ciekaw jak wy sobie z tym poradziliście.
pozdrawiam
Jeśli chodzi o kierunkowskazy to są one po około 90zł za sztukę z tego co kojarzę. W przypadku kratek ja wstawiałem z ABSu i wygląda bardzo fajnie. Fotki już wrzucałem wcześniej. Wszystko w temacie z podpisu.
Na allegro wyszukałem tylko jeden kierunkowskaz pod zderzak GTA za jedyne....160,00 zł za sztukę. Dlatego byłem lekko zszokowany, a z kratką musze poszukać bo faktycznie jest to jakaś opcja i napewno cenowo wyjdzie lepiej.
Pozdrawiam
Ceny aż tak zabójcze nie są. Ostatnio kupowałem białe boczne kierunkowskazy do swojej 147 to widziałem takie przednie jak na GTA (link).
Co do kratki ABS wygląda zdecydowanie lepiej niż aluminiowa.
Sam zobacz: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tml#post621333
Dziękuje za linki i porady napewno coś podpatrze i zaadoptuje, idzie powoli okres jesienno/zimowy więc na takie "dłubanie" znajdzie się czas.
Jestem podobnego zdania że szkoda robić za pług na osiedlu i niszczyć zderzak, więc do wiosny napewno się coś "skręci"
jeszcze raz dzięki i pozdrawiam