Ej, no Ja już nie wiem o co chodzi, ciągle cieknie mi płyn ze spryskiwaczy, generalnie więcej z tego od strony kierowcy ..... o co biega? Im szybciej tym więcej go wycieka w formie kropli, piany itd.
Printable View
Ej, no Ja już nie wiem o co chodzi, ciągle cieknie mi płyn ze spryskiwaczy, generalnie więcej z tego od strony kierowcy ..... o co biega? Im szybciej tym więcej go wycieka w formie kropli, piany itd.
Prawdopodobnie pęknięty wąż lub zbiorniczek, może też być coś przytkane, zlokalizuj wyciek i usuń go.
.... ale On mi sam wycieka z dysz?!?!
Więc wychodzi na to, że pompka musi cały czas pracować, inaczej nie bardzo mam pomysł jak by to mogło działać. Spróbuj ją odłączyć i pojeździć, zobaczysz czy problem dalej będzie występować
też bym tak spróbował - odłączyć pompce zasilanie
zbiornik jest niżej od dysz, więc nie może wypychać
masz korek na zbiorniku? bo jak nie masz, to powietrze wpadające pod maskę może napierać na płyn i pchać go wężykami, taka teoria fantastyczno naukowa, ale sprawdziłoby się to względem prędkości ;)
a może masz za wysoko ramiona w pozycji spoczynku i powietrze opływające pokrywę silnika opływa blisko w dysze i wysysa z nich płyn, aerodynamika jak w gaźniku :P też by grało
ja mam ramiona tak ustawione, że pióra dotykają plastikowego podszybia, a zbierają dość wysoko, oczywiście nie ma mowy o wyciąganiu płynu
Hmmm.......no pokombinuje, pompa raczej nie, bo to kropelki jakieś i piana ...... pokombinuje z ustawieniem dysz:)
Majster, no właśnie u mnie jest dokładnie to samo :D
Hm.. a może to wina płynu albo przytkana dziurka w korku? Chyba tam jest jakaś:)
Jaka dziurka przytkana, jak myje szybe wszystko pięknie gra ale potem przy przyspieszaniu lub hamowaniu dosyć ostrym ucieka płyn troszkę lub piana lub robią się bąbelki :D
ja się nie zastanawiałem czego to jest wina :P śmiałem się że to miernik przeciążeń :P aniol_jojo proponuje najpierw zobaczyć jak wygląda zbiorniczek (kształtem i wyglądem przypomina termofor) a dopiero później próbować naprawiać :)
tego akurat nie wiedziałem, że jest w bagażniku, cenna uwaga
ten typ tak ma na to wygląda ;)
Wiem jak wygląda i wiem że jest na nim czarny "kapsel". Bez przesady...
Jeśli byłaby dziurka w "kapslu" to płyn ściekałby do zbiorniczka (przynajmniej teoretycznie i częściowo) a jeśli jest zapchana lub jej brak to wszystko jest w wężach i nic się nie cofa. Wątpię by to było na zasadzie "ten typ tak ma", może i nie mam TB ale takiego problemu u siebie nie zaobserwowałem nigdy
Mysle ze padl zaworek ktory jest na przewodach zasilajacych dysze SPRAWDZ!
A gdzie go znajdę?
może chodzi o zaworek w trójniku, powinien być pod plastikowym podszybiem
Ten na podszybiu wlasnie.
Chwila chwila, rozleciał mi się ori trójnik, zamieniłem na jakiś zwykły kupiony w zoologi (na pewno zaworka nie miał) i nic mi nie cieknie. Sprawdź Kolego szczelność całego układu bo myślę, że tu jest problem.
Kolege lukaszb oswiecilo,bo skąd ta chwila?
No bo piszą jakieś bzdety o zaworkach które na pewno nie są przyczyną problemu.
A skąd ta pewność?
Napisałem przecież, że zmieniałem ostatnio trójnik na jakiś kupiony za 1.5zł w zoologicznym sklepie i na 100% żadnego zaworka w nim nie ma więc zepsuty zaworek nie może być przyczyną "lania" skoro ja go w ogóle nie mam i jest ok. Sprawdzałeś szczelność układu? zwłaszcza pod podszybiem ? Na 99% masz gdzieś nieszczelność i powietrze które się tamtędy dostaję "puszcza" płyn na szybę podczas jazdy. Coś jakby włożyć rurkę do napoju i zatkać od góry palcem. Do póki trzymasz woda nie wylatuje z rurki ale jak tylko delikatnie puścisz powietrza woda sobie wylatuje.
No sprawdzę, sprawdzę :D
Na przyszłość działaj w odwrotnej kolejności. Najpierw sprawdzaj a później jak na prawdę będzie problem to pytaj na forum podając jak najwięcej informacji dla ludzi chcących Ci pomóc.
Ja mam szczelny układ ale jak np szybko ruszam to tez trochę płynu potrafi wylecieć przez spryski ;)
trochę to dziwne, co opisujecie, bo w mojej tego zjawiska nie ma
moze to jest jakoś charakterystyczne dla TB?
No jest inaczej w TB bo ma zbiornik na płyn w bagażniku i dość długą drogę ma do pokonania płyn i jest go dużo w wężach. Poza tym TB jest troszkę zrywniejsze ;)
Klaudiusz76, ja nie złośliwie ale jak się takie "pierdoły" pisze na forum to później jak ktoś szuka jakiejś konkretnej informacji na temat usterki to ciężko jest znaleźć. A jak będziesz miał jakiś problem z Gtv(czego Ci nie życzę) taki, że mechanicy będą rozkładać ręce a Ty znajdując podobny temat na forum będziesz musiał przeczytać 5 stron bredni bo ktoś nie sprawdził podstawowych rzeczy to wspomnisz moje słowa :)
jest jeszcze opcja że auto wyczuwa że jest opcja że nie wyhamujesz i że rozjedziesz jakąś babcię która wlecze się po pasach :P i samoczynnie uruchamia spryski żeby zrobić mniejsze tarcie na szybie :) i dzięki temu babcia gładko śliźnie się po szybie :P
ps.
"...Wątpię by to było na zasadzie "ten typ tak ma", może i nie mam TB ale takiego problemu u siebie nie zaobserwowałem nigdy..." ja np. u siebie nigdy nie zaobserwowałem problemu z wariatorem :P heheheheh
nie ma co porównywać układy sprysków montowanych TB z innymi :P bo łączy je tylko dysza wylotowa zamocowana na wycieraczce i może wężyk ale to tez nie do końca :)
a tak na poważnie to może by się wypowiedziało więcej osób posiadających silnik Tb w swojej Gtv-ce i potwierdzili lub zaprzeczyli będzie wszystko jasne :)
:) Co do moich spryskiwaczy to dają rade, ale spłukany wycieraczkami płyn ścieka po bocznych szybach, prz większej prędkosci śmiesznie to wygląda, a przy jeździe z otwartymi szybami leje po twarzy:)Też tak macie?
też tak jest
wszystko idzie na lewą stronę i po szybie bocznej się leje, trzeba pamiętać, by nie pryskać przy otwartym oknie ;)