jak w temacie, czy ktoś to robił i może mi napisać jakie są tego efekty??? jest sens???:)
Printable View
jak w temacie, czy ktoś to robił i może mi napisać jakie są tego efekty??? jest sens???:)
ja czyściłem. Efekty ?? hmm oprócz lepszego samopoczucia że jest czysty to nie :) ale to co z niego wyciągnąłem to była jakas masakra także nie zaszkodzi a może pomóc :)
należało by uważać żeby przy czyszczeniu nie napchać do cylindrów jakichś stałych i twardych frakcji które się oderwą od powierzchni wewnętrznej kolektora.
oki, dzieki:) bede miał chwile to zadzaiłam:)
mocno od świeże temat, przymierzam się przy wymianie oleju do użycia tego środka do czyszczenia kolektora http://www.liqui-moly.pl/serwis/info...otowego-diesel , ma ktoś jakieś doświadczenia z tym środkiem?
Ja swój niedawno czyściłem ale nie żadnym środkiem tylko wyciągałem go całego i robiłem to dobrą myjką ciśnieniową. Wyczyściła idealnie z tego całego syfu. Nie wiem i wątpię w to że jakikolwiek środek wyczyści to idealnie.
ja chyba się skusze na ten specyfik
Zrób zdjęcia najlepiej przed i po jeśli to możliwe bo jestem ciekawy czy takie coś faktycznie zadziała.
Żeby zrobić dokładne zdjęcie to trzeba go zdemontować niestety. Tak u mnie wyglądał po wyczyszczeniu. Przed czyszczeniem kanały były zalepione w 1/3
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...d=141444&stc=1
u mnie było to samo. cały dzień go czyściłem, strasznie ten mazut był spieczony i twardy.
A czemu postanowiłeś go wyczyścić?Był słabszy?Nie miał mocy?Ciężko palił?
ja własnie się z tym łamie, czy gra jest warta świeczki, co to zmieni? czy coś ten nagar pogarsza? jedynie co może zawęża kanały dolotowe powietrza ale u mnie nic sie nie dzieje nic nie szarpie,pali na dotyk, spalanie jak na tak ciężkie auto bardzo dobre, nic nie kopci i moc wydaje mi się taka jak trzeba
U mnie po wyczyszczeniu kolektora i zaślepieniu EGR-a ciągnie równo. Wcześniej ciągnął ładnie do 2,5 tys potem zadyszka i od 3 znowu szedł. Teraz idzie równiutko.
ja czysciłem po tym jak mi pusciła turbawka olej . czysciłem cały dolot, ale jak zobaczyłem ile tam jest syfu, to wyciagnełem i kolektor. niby zadnych popraw po tym zabiegu nie zauwazyłem, ale mimo wszystko warto go wyjac i wyczyscic z tego mazutu. rozrzadu sciagac nie trzeba, wkreca sie 2 srubeczki i koło pompy jest przytwierdzone ono do obudowy tej aluminiowej. wszystko ładnie sie demontuje. bynajmniej ja nie miałem problemu. a i przy okazji rozrusznik jest jak na tacy , też warto go wyjąć, wyczyścić, przeczyścić połączenia elektryczne. Efekt na pewno bedzie widać.