Jakiej firmy zawieszenie do alfy polecacie?? proszę o opinie
Printable View
Jakiej firmy zawieszenie do alfy polecacie?? proszę o opinie
TRW. Z tańszych to VEMA
omijaj: QPA, FAST
myślę, że warto dodać jeszcze MOOG, a tym bardziej Lemforder
ja mam dolne wahacze TRW, górne Delphi...jestem zadowolony:)
TRW lub VEMA ostatnio zakładałem tych firm wahacze :)
Amorki najlepiej nieoryginalne: Bilstein B6, Koni FSD.
Ori są niekomfortowe i w ogóle zestrojone za bardzo na równy asfalt, którego w PL niewiele.
Elementy zawiasu jeśli w rozsądnej cenie: TRW
Witam
temat był już wałkowany na forum nie jednokrotnie tutaj masz link do jednego z tematów
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...e_wahacze.html
Pozdrawiam:cool:
jak wyżej TRW, Delphi
a co do amortyzatorów. To odradzam Monroe. Założyłem u siebie takie z tyłu i nie da się ustawić dobrze geometrii kół. Otwory na śruby różnią się troszeczkę niż w oryginale ( może o 1-2mm ) i koła z tyłu rozszerzają się ku górze.
Panowie znacie może jakiś sklep gdzie mógłbym dostać wahacze firmy moog ?
pisz do użytkownika amigas, przy okazji przypomnij mu o mnie...
147 nie ma regulacji kata pochylenia kola z tyłu :)
ja w swojej 156 wymienilem w pazdzierniku tego roku wszystkie 4 wahacze z przodu na TRW i jestem jak narazie bardzo zadowolony.
Ja polecam oryginały. Można kupić niewiele drożej niż TRV.
TRW było montowane w oryginale. Ja mam wahacze delphi i jest ok:)
A takie pytanie, po wymianie sprężyn trzeba ustawiać zbieżność??
Powiem tak trw nie jest takie wcale wspaniałe, pracuje w warsztacie i zdecydowanie lepiej od trw spisują się moog i sidem nie mówiąc już o lemforderze, wahacz dolny z lemfordera kosztuje 380 zł i nie wiem czy czasami nie zaryzykować, w passacie b5 przejście z trw na lemfordera okazało się strzałem w dziesiątkę w alfie powinno być podobnie.
Chcesz mieć spokój to zakladaj TRW bo oszczędzający płacą podwojnie!
To nie oszczędność tylko sposób na trwalsze zawieszenie, na forum nie słyszy się o takich firmach jak moog, sidem. lemforder w kwestii wahaczy. trw jest dobre bo wytrzymuje sporo ale nie na naszych drogach, w warsztacie montujemy trw z pewnego źródła w pełni oryginalne, montaż również jest fachowy wszystko jest dokręcane na kołach nigdy na odwrót, pieniądze są konkretne a klient przyjeżdża po roku zrobił zaledwie 13 tys. km i zawieszenie totalna rozsypka a po wertepach nie jeździ, tak samo jak ja. Przykład z b5 gdy volkswagen zdecydował się na przejście z trw na lemfordera zawieszenie zaczęło wytrzymywać więcej, w fordzie mondeo mojego ojca łączniki stabilizatora trw po 5 tys. rozsypka, założyłem drugi raz również trw bo myślę jakiś przypadek no to wytrzymały więcej: 8 tys. :) Wiem, że są osoby które zrobiły na trw po 60 tys. i nadal się trzyma ale są to skrajne przypadki bo akurat dobrze się trafiło, a taka firma powinna robić części jednakowej jakości a nie jak się uda. I niech ktoś nie mówi, że jestem źle poinformowany, że niby moog to to samo co trw bo jest to nieprawdą.
Ja tez pracuje w warsztacie samochodowym i u siebie wrzuciłem górne wahacze z łącznikami TRW bo wiem ze TRW idzie na pierwszy montaż co będzie zobaczymy narazie zbytnio się nie wypowiadam bo zrobiły ok 3 tys . Lemforder przypadkiem nie idzie na pierwszy montaz do VW??
Tak lemforder idzie na pierwszy montaż w VW wcześniej szło TRW.
Witam
Ja w tamtym roku założyłem wahacze STENBERG z allegro, góra i dół i jak narazie po ok 10tyś km jestem zadowolony, zobaczymy jak będzie dalej:)