Witam wszystkich :) jak w temacie nurtuje mnie mysl ''czy mozliwa jest wymiana panelu srodkowego wraz z sterowaniem klimatronik w belli sprzed face liftingu na ten z ar 156 fl i jazeli tak to czy wymaga ona interwencji elektro-mechanika'':confused:
Witam wszystkich :) jak w temacie nurtuje mnie mysl ''czy mozliwa jest wymiana panelu srodkowego wraz z sterowaniem klimatronik w belli sprzed face liftingu na ten z ar 156 fl i jazeli tak to czy wymaga ona interwencji elektro-mechanika'':confused:
Pewnie da się to zrobić, ale szkoda zachodu. Wymiana całej deski rozdzielczej, kolosalna modyfikacja elektryki, do tego klimatronik z wersji po lifcie. Zabawa warta kilka dziesiąt stówek. Dla mniej wnikliwych można powiedzieć, że zabieg nie możliwy ;)
Moim zdanie za dużo do przerobienia. Będzie to po prostu nie opłacalne.
Deska rozdzielcza jest taka sama i nic w niej nie trzeba przerabiać. Właśnie jestem w temacie kolego.
http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._zwyklego.html
Naprawdę sądzisz, że jest sens odkopywać temat sprzed roku?
Jest sens taki, że Artur chce to rzeczywiście zrobić.
chciałbym
zobaczyc efekt:)
No wiem, dlatego mówię że nie ma sensu odkopywać starego tematu, skoro ArturR_1975 założył już swój :)
Juz byly tematy o tym. Ogólnie w 3 dupy roboty. Jak ogarniesz elektryke to będzie ok
Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
Tematy prześledziłem i w każdym z nich ludzie próbują ogarniać 2strefową, info center etc.. ja pytam tylko o zmianę PANELU i tyle.
Bartku nie zrobisz tego bez zmiany nagrzewnicy poliftowy panel jest 2-strefowy i posiada zupełnie inne sterowanie właśnie do silniczków które sterują całym zespołem nagrzewnic. Najprościej kupić poliftowy zespól nagrzewnic, wraz z wiązką, panel i tunel. Wtedy o ile się nie mylę zostaje kwestia halogenów i lusterek na przerobienia.
Lusterka i halogeny to akurat najmniejszy problem, bo wystarczy połączyć starą wiązkę z nową (kolory kabli są te same).
A nawet jeśli masz nagrzewnicę i wiązkę nagrzewnica - sterownik klimatyzacji to trzeba jeszcze zrobić podłączenie nagrzewnicy.
Mnóstwo pracy nad elektryką.
@OP: Można to też zrobić na nagrzewnicy przedliftowej i z panelem poliftowym - do przerobienia jest ok. 30-40 przewodów i oczywiście działać będzie tylko jedna strefa. Ale możliwe to jest. Szukaj postów @Alecto28 na forum.alfa156.net, jemu udało się przerobić całe wnętrze na FL, wraz z dwustrefową klimą, zegarami (tutaj też sporo kabli do przerobienia) i infocenter.