Witam mam problem, nie mogę odpalić silnika. Przyjechałem do domu wieczorem i rano samochód już nie odpalił.
AR 156 , 1.8 TS , GAZ sekwencyjny , 1998 .
Nagrałem filmik z problemem - http://youtu.be/Rohd7vwMdZk
Printable View
Witam mam problem, nie mogę odpalić silnika. Przyjechałem do domu wieczorem i rano samochód już nie odpalił.
AR 156 , 1.8 TS , GAZ sekwencyjny , 1998 .
Nagrałem filmik z problemem - http://youtu.be/Rohd7vwMdZk
kontrolka immo zgasla??
sprobuj psiknąć w dolot jakimś sprayem łatwopalnym
tak kontrolka zgasła czy dezodorant może być ?? :)
ja używam startera z shella do starych silnikow i dziala
Chyba rozkodował mi się kluczyk a mam tylko jeden i nie posiadam karty kodowej. Co mam w takiej sytuacji zrobić dzwonić do ASO czy brać magika aby zrobił z tym porządek ?
nic ci się nie rozkodowało, jesli kontrolka nie gaśnie to poszukaj na forum "problem z imo" czasami tak się dzieje w alfach trzeba przeczyścić antenke przy stacyjkę lub kotkę która nie pamietam gdzie się znajduje ale napewno znajdziesz w jakimś temacie
ok sprawdziłem przewód paliwa. Silnik kręci a paliwa nie daje czyli coś z pompą, która jest zablokowana możliwe że przez komputer. Teraz właśnie jest problem bo podzwoniłem po magikach i żaden nie ma możliwości sprawdzenia na miejscu. Prosił bym aby ktoś napisał dokładnie co i jak mam rozebrać. Jestem zbyt nerwowy i coś zniszczę :confused: pozdrawiam
---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:10 ----------
ach dodam że kontrolka gaśnie.
to może wyłącznik bezwladnosciowy pod fotelem kierowcy?
skoro nie podaje paliwa to sprawdz bezpieczniki i przekaznik przy lampie
włącznik jest ok przekaźniki oraz bezpieczniki tak samo a gdzie znajduje się pompa paliwowa ?
w zbiorniku paliwa
a masz sedana czy kombi , poszukaj w Zrob to sam ,tam jest manual
do pompy potrzeba odkręcić 2 imbusy,ściągnąć siedzisko, 2 trzynastki, ściągnąć oparcie, 4 trzynastki i nakrętkę pompy
Najpierw radzę jednak sprawdzić dokładnie przekaźnik pompy.
Sprawdziłem przewody przy kostce podłączonej do pompy i okazało się że dobiega do niej tylko napięcie 6 volt a powinno iść 12 dlatego nie rusza . Co w tej sytuacji mam zrobić ??
---------- Post added at 13:31 ---------- Previous post was at 11:53 ----------
Podłanczałem go dzisiaj pod komputer i nie wykrył żadnych błędów ??
może przekaźnik pompy przy lampie coś szwankuje ?
UWAGA FINAŁ bela żyje . Wielkie dzieku "zaviaseq" miałeś racje, mimo iż czyściłem przekaźniki 2 razy to postanowiłem rozmontować całą skrzyneczke i ją dokładnie cal po calu wyczyścić, popsikac plynami itd, po zamontowaniu miły dzwięk dla ucha _(jaki ?) ano dzwięk załanczającej się pompy :) Wielkie dzięki wszystkim każdy post był pomocny POZDRAWIAM
Mam teraz ten sam problem gaz kupiony tydzien temu i mialam lekkie problemy z odpalaniem ale za ktoryms tam razem odpalilo az do dzis!
dzisiaj juz kompletna klapa nie da nawet za 20 razem . Podzwonilam po znajomych i z tego co wedykowalam to rzeczywiscie pompy nie slychac!
a za bardzo nie wiem jak ty to zrobiles? czyli ze trzeba dobrac sie do pompy?????
przyjrzyj sie najpierw przekaznikowi pompy , przed akumulatorem taka skrzyneczka z czarnymi kostkami
no sa takie dwie czarne kostki gdzie je otwieram a tam bezpieczniki i sprawdzilam je otwierajac a tam bezpieczniki a bezpieczniki w porzadku?
---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:31 ----------
Tylko w sumie one sa powyzej akumulatora a wnioskujac z twojego posta ze jednak pod akumulatorem a tam nic nie patrzylam????
przed samym aku taka skrzyneczka czarna a na niej napisy od czego który przekaznik
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...AASUVORK5CYII=
.....
Najpierw trzeba sprawdzić, czy to pompa padła, czy zasilanie.
Najlepiej podłaczyć pompę "na krótko" i wtedy będzie wiadomo.
Jak się na tm nie znasz to weź magika.