Czyżby Panowie z Alfy szpiegowali Nas i czytali temat "Koniec Alfa Romeo, koniec legendy, koniec pasji...." ?
Ciekaw jestem czy wogóle do tego dojdzie a jeśli tak to jak to będzie wyglądało: http://moto.onet.pl/1660791,1,fiat-i...ul.html?node=2
Printable View
Czyżby Panowie z Alfy szpiegowali Nas i czytali temat "Koniec Alfa Romeo, koniec legendy, koniec pasji...." ?
Ciekaw jestem czy wogóle do tego dojdzie a jeśli tak to jak to będzie wyglądało: http://moto.onet.pl/1660791,1,fiat-i...ul.html?node=2
Nie, no, nie wierzę :D
Dwie moje ulubione marki zaczynają współpracę :D
Dobre posunięcie z biznesowego punktu widzenia. Japończycy mają w sobie sporo "lokalnego patriotyzmu" motoryzacyjnego a jednocześnie też szaleją za Alfami, takie połączenie będzie niezłym hitem przynajmniej na tamtym rynku.
no nareszcie! :D ktoś sensowny zaczyna współpracę z Alfą, a nie artykuły w stylu "VW planuje przejęcie Alfy" :P podoba mi się to! na facebooku wcisnę lubię to :P
A tutaj artykuł na auto świecie http://aktualnosci.auto-swiat.pl/1-m...wa-mx-5-fiatem
Hahaha, zdjecie pięknie przerobione :D . Ale faktycznie jeśli to prawda i są takowe plany to może to nieźle wyjść obu markom. Mam nadzieję, że jesli to dojdzie do skutku to również ten model się pojawi na rynku europejskim.
A teraz tak sobie siedzę i myślę i wymyśliłem że to może być coś takiego:
Alfa Romeo 8c competizioneCo o tym sądzicie :P ?
Załącznik 56714
+
Mazda Furai
Załącznik 56715Załącznik 56716
=
Alfa Romeo Pandion
Załącznik 56717Załącznik 56718
Tutaj jeszcze artykuł na interii: http://motoryzacja.interia.pl/hity_d...-robic,1800197
Ja jestem jak najbardziej za! Z wielką chęcią pójdę do salonu Alfy i kupię dwumiejscowego, tylnonapędowego potwora :p. Byle było prawdziwe włoskie V6 zamiast tego czegoś z opla.
Jest już również na AlfaNews :D
http://www.alfanews.pl/2012/05/23/no...fiata-z-mazda/
Zapowiada się bardzo obiecująco ;)
Skoro w 4C nie będzie V6-ki, to raczej nie można się jej spodziewać i w Spiderze - tam też pasuje 1.8 TB (zresztą Mazda też pakuje 1.8 wolnossące do MX-5-ek, do którego potem właściciele pakują turbo, albo częściej kompresorki :)) - V6-ka jaka by nie była, byłaby chyba za ciężka do autka typu Spider, które ma być przede wszystkim lekkie :) V6-ki - i wcale już nei GMowski, ale i nie włoskie tylko Pentastary Multiair w Alfach będą raczej wkładane do modeli od Giulii wzwyż, a z gamy sportowej - do 6C (o ile spełnią tą obietnicę).
Na Quattroruote piszą, że Alfa się globalizuje, rozłażąc się po całym świecie, przy okazji cały czas tracąc włoski charakter (nawiązują też do pozbycia się resztek fabryki w Arese)... ale moim zdaniem, jeśli firma ma dzięki temu przetrwać i produkować fajne autka, takie jak 4C, albo właśnie nowy Spider, to nie mam nic przeciwko nawet SUVom...niech sobie Amerykańcy kupują (jeśli w ogóle chwycą pomysł kupienia Alfy - z 500-ką nie do końca się udało póki co...) Ale moim zdaniem, jeżeli nie chcieli wykładać kasy na opracowanie Spidera własnymi siłami, to mało jest lepszych partnerów do kooperacji nad takim projektem, niż Mazda.
Ciekawe też, że V-ce naczelny Quattroruote w krótkim filmiku o tym wydarzeniu, pod koniec powiedział, że grupa Fiata oprócz Mazdy rozważa także współpracę z Suzuki (kontynuacja/rozwinięcie projektu Sedici/SX4 (?) ) oraz Mitsubishi... ciekawe, czy coś z tego wyjdzie, bo kompaktowy SUV ma mieć nadwozie Julki i platformę wspólną z Jeepem... a większy D-SUV też już jest zaplanowany na podobnym schemacie... czyżby w przyszłości mogło chodzić o Punto/MiTo/Colta ?
Tu się zgadzam, że 1.75 fakt faktem pasuje do bryły Spidera. Ale jakoś starsze Spidery miały wolnossące V6, te na bazie 159/Brery też miały wolnossące V6, więc nie widzę żadnych podstaw żeby nie było fałki w nowym pająku :). Byłbym zachwycony, gdyby trafiło tam troszkę "dłubnięte" oryginalne V6 z Arese. Nic nie jest w stanie zastąpić tego gardłowego dźwięku. Ale nie kontynuując o palecie silnikowej: Miejmy nadzieję że w ogóle takie modele jak Spider czy Giulia trafią do produkcji. Giulia jest niespełnioną obietnicą od dłuższego czasu. Projekt 169 też już leży od kilku lat w szufladzie bez żadnej nadziei na seryjną produkcję.
Tyle, że ten nowy pająk ma być lekki.
I znów kłania się nieznajomość historii marki :P Przecież 4C nic innego jak skrót od Quattro Cilindri (podobnie jak 8C - Otto Cilindri) ;) Więc montując V6 do 4C nieźle by się ośmieszyli :D Ale krążą plotki o Alfie 6C, więc tam powinno być V6 :P
W Spiderze na pewno będzie 4-cylindrowe MultiAir. 1.4, lub nawet 1750 Pratola Serra a ten ma mieć nawet 300KM, więc chyba wystarczy ;) Zważywszy że całość ma ważyć około 900kg, zgodnie z technologią Mazdy - Skyactive.
Ale ja właśnie z myślą, że jest to oczywiste dla wszystkich Alfisti nie pisałem, że V6 w 4C jest wewnętrzną sprzecznością, tak samo jak z pełną premedytacją napisałem, że jeśli V6-ka w jakimś sportowym modelu, to w tym mitycznym (albo nawet bardziej spekulowanym przez dziennikarzy) 6C...zresztą o argumencie masy też pisałem :P
btw. była już mowa o tym w 2009 roku na AlfaNews :p
Link: http://www.alfanews.pl/2009/10/21/in...nym-partnerem/
Nooo....kiedyś Alfa Romeo współpracowała z Japończykami ....
Mam nadzieje , że wyjdzie w DIZELKU bo dizelek to jest potęga nie jakies tam lpg:>:>:>
psylo czyżbyś miał na myśli ”uncle panewke"?:D:D On wyczuje zapach ropy w każdym poście ,kwestia czasu i musi się zjawić:D
i taki wygląd alfy musi być kontynuowany jak w linku z pierwszego postu , ten przód jest cudowny
Piszesz o przodzie Giulietty, MX-5, czy Spidera/Brery? :)
A ja bym wolał taki ;)
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...012/05/201.jpg
Na stronie Quattroruote jest przypomnienie wszystkich Spiderów Alfy Romeo - razem z sondażem, w którym wcale nie wygrywają agresywne linie Brery-Spidera (który, uzupełniając wcześniejszą dyskusję, miał wprawdzie V6 pod maską, ale był ciężkawy... ja bym chętnie zobaczył powrót V6 2.0 TB - idealnie łączyłaby tradycję z nowoczesnością (downsizing) i mogłaby mieć i ponad 300 koni :D, skoro 1750 ma mieć "ok. 300"), tylko... zagłosujcie i zobaczcie sami http://www.quattroruote.it/notizie/c...ione-sondaggio (link na dole - sondaggio :P)
masz trochę racji , i pewnie tez zagłosował bym inaczej w tej ankiecie , ale tak chyba postąpił by każdy kto kocha motoryzacje , albowiem co klasyk to klasyk , i za takie autko z epoki oddal by 2 lub nawet 3 Alfy Brera , jednakże żyjemy w nowoczesym świecie i jako nowy model ja osobiście widział bym Alfę z agresywnym przodem , a nie jak ulizany kujon z pierwszej ławki , tylko taki własnie szkolny opryszek :)
Baaa :) Jasne że TAK :cool:
http://www.autocentrum.pl/newsy/nowo...chana-w-alfie/
Tutaj ciekawy projekt, choć nie jest to roadster.
Ciekawy projekt - ładny dzióbek z przodu, nieźle prezentuje się pomysł przeniesienia wzoru scudetto na tył auta.
Źle stuknąłem w numeryczną :).
Nowa wizka:
http://www.autoexpress.co.uk/news/au...eo_spider.html
Pierwsza wizualizacja nowego Pająka:
http://www.alfanews.pl/2012/06/03/no...-wizualizacja/
Piękna jest :)
Podobna do szwabskiego produktu ,,porsche,,
Udana wizualizacja, bo pierwsze co pomyślałem jak zobaczyłem zdjęcie, to:
"Kurde! Stary Spider!" :D
Ale jeszcze dużo może się zmienić :)
To auto ma być tańsze od 4C? Bo tam nie ma chyba mowy o 1.4 turbo.
Mi to się i tak marzy powrót Alfy z boxerem.
Była odpowiedz Alfy na nasz temat z końcem AR, to może będzie odpowiedź i na tą prośbę :P
Wsadźcie boxera!!!!!! :D
Również i ja się przyłączę do tej prośby. Bo jak nie to kupię drugą 146 tylko, że BX :D
Według mnie sercem nowego modelu Spider będzie 1750 TBI :)