witam mam problem z wariatorem a ze jest trochę drogi wiec szukam jak najtaniej pomoże ktoś ?
dodam ze jestem z konina
pozdrawiam
Printable View
witam mam problem z wariatorem a ze jest trochę drogi wiec szukam jak najtaniej pomoże ktoś ?
dodam ze jestem z konina
pozdrawiam
to kup zestaw do regeneracji,za 15zl
Skad wiesz ze nie pomoze?
samym zestawem na pewno ale miales juz w reku ten wariator czy tak na ucho stwierdzasz?
a rozrzad wymieniales ,jesli nie to bedzie okazja, to szykuj z tysiaka
wymieniony :)
pasek wymienię a wariata nawet nie wiedziałem ze jest taki:D
Ja nie mogę ale sprinter!!!!!!!!!!!!
co do wariata to pogadaj zkol.darek2116 on zdaje sie regeneruje wariaty
No tak właśnie wszyscy na tym forum mówią. Widziałem jednak manuala od Roberta Boscha i było tam napisane że jeśli pasek zostaje stary to należy zaznaczyć kierunek ruchu. To tak dla ułatwienia wyboru ;)Cytat:
ale pasek i tak bedziesz musial wymienic
dzięki
podpytam:)
wariator w autosklep24.pl tam z przesyłką zapłaciłem 480 zł.
Chcesz sprobowac naprawic-daj znac zobaczymy czy cos sie da zrobic
Jestem za regeneracją, pisałem już o tym w którymś temacie, u mnie klekotał na zimnym i ciepłym do 3tyś ob nic sie nie działo i nagle kop ale, regeneracja rozwiązała problem w 100% zrobiłem jak na razie 8tyś km na zregenerowanym i auto chodzi jak złoto, cisza i mruczenie jak na tsa przystało.
ps. w wariatorze praktycznie tylko sprezynka sie zuzywa i podkładke trzeba przy okazji wymienić, a zęby zanim sie zetrą to silnik przelata milion km, kto miał w ręce rozłożone to ustrujstwo ten wie, u mnie po 200tyś km zębatki w idealnym stanie ;)
No nie jest tak do konca,
kto miał rozłożone na częci w ręce ten wie:D
Nigdy nie próbowałem takiego testu ale te podkładke teflonowa i sprezynke mozna zostawic nawet stara
tera kosztuje tam 762,19 zł
to jest wariator
http://www.logicinfo.nazwa.pl/mi-car...55202772.2.JPG
to co to jest
to jak wygląda ten wariator,bo wszędzie jet pokazany taki
- - - Updated - - -
ok to wariator jest wkręcany w wałek tak,a ten zawór
elektrozawor jest u gory silnika,zdejmujesz osłone i obok zbiorniczka plynu wspomagania, przy samej listwie wtryskowej ,go znajdziesz
ok dzięki kolego,
ogarnąłem to wszystko już :D
Cytat:
No nie jest tak do konca,:D
kto miał rozłożone na częci w ręce ten wie
Nigdy nie próbowałem takiego testu ale te podkładke teflonowa i sprezynke mozna zostawic nawet star
a
Tu sie kompletnie nie zgodzę, w wariatorze najszybciej zużywa się własnie spręzynka ;) robi się po prostu miekka i jednoczesnie przez to skraca jej długość, jesli jest w stanie agonalnym to nie spełnia juz zupełnie swojej roli, a podkladka też sie niestety wyciera wiec wymieniac jak najbardziej, u mnie z wariatora w stanie "do wyrzucenia" zrobiłem prawie nówke sztuke za 14zł! i jestem mega zadowolony.
ps. równie dobrze mogłem kupić oryginał za 800zł i narzekac ze alfa jest droga w utrzymaniu, efekt regeneracji czy kupna nowego wariata ten sam.
Ja w przypadku tego urządzenia jestem w 100% pewny swojego działania,dokładnie przeanalizowałem i sprawdzilem zużycie urządzenia.
Zmęczona sprężyna owszem,podkładka-łożysko nie ma znaczenia większego poza ślizgiem.Wszystko zużywa sie miarowo wspólnie nie tylko sprężyna
Chodzi mi o to że efekt zmiany sprężyny i wkładu nie da rady jeżeli nie zmienia sie reszty bo sprężyna nie jest wcale słaba ale zostawiona w pojedynke z luzem powstałym w innym punkcie nie da sobie na dłuższa mete rady-najgorzej gdy taka sytuacja spowoduje ze uzebienie bedzie mialo luz wzgledem siebie wtedy nic juz na to nie da rady dlatego kiedy tylko jest poczatkowy objaw przy odpalaniu jest najlepszy moment na ratowanie sytuacji ale tylko w komplecie inaczej padnie uzebienie i koniec