Jestem właśnie po jej wymianie, chciałem to zrobić bez zdejmowania zderzaka i.. to była najgorsza robota, którą robiłem przy aucie;/ Ale po ciężkim boju się udało. A oto jak prezentuje się stare valeo:
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...id=66669&stc=1http://www.forum.alfaholicy.org/atta...id=66670&stc=1http://www.forum.alfaholicy.org/atta...id=66671&stc=1
I jak to mogło chłodzić wodę:p Nie dość, że przecieki to jeszcze rozsypane połączenia między kanałami (one mają chyba jakąś nazwę, ale za chiny ludowe nie mogę sobie teraz przypomnieć:p). Nowa chłodnica Nissens, którą włożyłem ma radiator skonstruowany na trochę innej zasadzie i raczej nie powinno się z nią nigdy stać coś takiego jak z tamtą:)
Nie sprawdzałem jeszcze czy problem z temperaturą został rozwiązany, ale jestem dobrej myśli:) Wybieram się na test..