Napisał
kulik
na bank pasek rozrzadu bo sam to robiłem :)
co do uszkodzenia zaworów to nie zgadzam sie ze przy zerwaniu rozrzadu koniecznie musi pokrzywic zawory
otóz dlaczego , dlatego ze mi tez poleciał pasek rozrzadu a zanim poleciał to motor zaklepał jak wcisnołem sprzegło to motor zgasł i juz nie odpalił .
jak kolega wyzej pisze ze głowica do zdjecia , tez chciałem zdejmowac głowice zeby zobaczyc czy własnie zawory nie ucierpiały , ale znajomy powiedział ze jakby sie pokrzywiły zawory to bym nie umiał zrobic obrócic wału , a zrobiłem wiec ustawiłem wałki na blokady koło zebate wału na znak , który znajduje sie na plastikowej obudowie rozrzadu , poskładałem rozrzad i odpalałem . ku mojemu zdziwieniu motor odpalił i chodził normalnie , i jak motor odpalił znajomy powiedział ze miałem duzo szczescia ze zawory nie poszły :)