Czy ktoś wymieniał tą wkładkę? Podczas jazdy gdy auto jest na biegu to słychać lekkie stukanie i wibracje z przodu od strony kierowcy, jak wrzucę na luz to wszystko ok.
Printable View
Czy ktoś wymieniał tą wkładkę? Podczas jazdy gdy auto jest na biegu to słychać lekkie stukanie i wibracje z przodu od strony kierowcy, jak wrzucę na luz to wszystko ok.
Raczej to nie tłumik półoś kręci się cały czas czy jedziesz na biegu czy na luzie,tu przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
Masz rację luz jest na tym kielichu który wchodzi do skrzyni biegów, góra-dół około 5mm może nawet więcej. Czy to się jakoś reguluje? Czy może łożysko jest do wymiany? Nie wiem jaką ma właściwą nazwę ten kielich.
Potwierdzam najprawdopodobnie przegub wewnętrzny do wymiany.
Koledzy. Czy można ten przegub wymienić bez wyjmowania skrzyni biegów?
Oczywiście że wymienia się bez wyjmowania.
Witam.
Ostatnio wymieniłem koło dwumasowe i przed wymianą było wszystko ok. Teraz jest luz na tym kielichu i jak obracam półośką w lewo w prawo, to stuki słychać w mechanizmie różnicowym. Cz przy montażu skrzyni mogłem uszkodzić mechanizm różnicowy?
Ale tyko wymieniałeś dwumasa a skrzyni nie rozbierałeś przecież,to mechanizmu nie powinieneś w żaden sposób uszkodzić.
- - - Updated - - -
Chyba że się frez już wyrobił na kielichu ale to mało prawdopodobne,trzeba to zdiagnozować bo jeśli wałek atakujący uderza o koło talerzowe to możesz je uszkodzić i wtedy będzie Cie czekać wymiana skrzyni.
Wymieniałem koło duwumasowe i zymering na wale korbowym. Na wiosnę wymieniłem tylko sprzęgło bo nie miałem kasy na komplet. Ze skrzynią biegów nic nie robiłem to znaczy nie rozkręcałem.
Moja rada jak ma duży luz to podjedz na dobry warsztat niech zdiagnozują usterkę.
OK, zbadam i podzielę się jak będę miał diagnozę.
Będziemy czekać na rezultaty.Pozdrawiam ANET.
Witam ponownie.
Okazało się że wybity jest przegub wewnętrzny i mam teraz pytanie, czy ten przegub można z demontować z półośki, czy trzeba kupić przegub razem z półośką?
W śród znajomych są różne opinie.
Właśnie teraz go z demontowałem, jest krzyżakowy i ma 34 zęby na wieloklinie.
Jeszcze średnica szalki i wal do sklepu niech szukają.
Witam.
W katalogu EPER ten przegub jest razem z półosią pod nr. 46307473. Kolega po fachu twierdzi że jeśli można kupić osobno przegub to będzie podróbka.
Proszę kolegów o podpowiedzi czy kupić przegub z półosią, czy osobno?