Witam ostatnio zauważyłem lekkie dławienie sie na niskich obrotach turbine mam swiezo po regeneracji auto jest po wirusie, czy to EGR? czy cos innego??:mad::mad::mad:
Printable View
Witam ostatnio zauważyłem lekkie dławienie sie na niskich obrotach turbine mam swiezo po regeneracji auto jest po wirusie, czy to EGR? czy cos innego??:mad::mad::mad:
Rozbierz i przeczyść EGR. Zaślepkę ma?
A jak tam klapy wirowe?
Trochę wyzej kolega, który wyrzucał klapy dokładnie opisał jak to zrobił. Przejrzyj forum i poczytaj.
Problem z zablokowanymi klapami, zazwyczaj, objawia się właśnie muleniem w niskim zakresie obrotów. Jak jest z kolektorem plastikowym nie wiem dokładnie, ale istnieje prawdopodobieństwo urwania się ich i spowodowania spustoszenia w silniku.
to mulenie jest naprawde delikatne, ale jestem przewrazliwony i to wyczuwam, mysle ze to raczej moze wina filtra paliwa badz egr , alfa raczej nie przysparza mi problemów i ma kolektor plastikowy..hmm
Ja dzisiaj też odczułem jakieś lekkie zamulenie w niskich zakresach obrotów i od razu pomyślałem o klapach. Zobcze jutro jak auto będzie śmigać ja kolektor jeszcze mam zamelinium choć belka '07 więc trzeba będzie zagłębić sie w temat.
proszę: http://www.forum.alfaholicy.org/159_...po_lifcie.html
U mnie na te mulenia pomogła pełna zaślepka EGR
dzięki też od tego zaczne.....
Wyczysc tez owerbost chyba tak to sie pisze. to steruje turbina. mi w ogóle nie chcial jezdzic na niskich obrotach a po wyczyszczeniu smiga jak tra lala:)
Problem zaczoł się po przyjeżdzie z majówki , byłem nad morzem alfa zrobiła ok 1500 kilometrów, jechałem w miare ekonomic spałiła 5.9 załadowany full, więc mysle ze wynik ok.ale musiał się gdzies nagar nagromadzic , przegoniłem go ostatnio na A4 i narazie się uspokoiło aczkolwiek nieraz coś zamuli na dole:/ mam zamiar zaslepic egr zaslepką z dziurkami ale jakos nie moge sie za to zabrac, czujnik czysciłem w zeszłym roku ale pewnie jak bede zabierał sie za egr to zrobie tez czyszczenie:P