Witam ostatnio zauważyłem lekkie dławienie sie na niskich obrotach turbine mam swiezo po regeneracji auto jest po wirusie, czy to EGR? czy cos innego??![]()
Witam ostatnio zauważyłem lekkie dławienie sie na niskich obrotach turbine mam swiezo po regeneracji auto jest po wirusie, czy to EGR? czy cos innego??![]()
Rozbierz i przeczyść EGR. Zaślepkę ma?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Trochę wyzej kolega, który wyrzucał klapy dokładnie opisał jak to zrobił. Przejrzyj forum i poczytaj.
Problem z zablokowanymi klapami, zazwyczaj, objawia się właśnie muleniem w niskim zakresie obrotów. Jak jest z kolektorem plastikowym nie wiem dokładnie, ale istnieje prawdopodobieństwo urwania się ich i spowodowania spustoszenia w silniku.
Ostatnio edytowane przez Randall ; 07-05-2013 o 20:35
to mulenie jest naprawde delikatne, ale jestem przewrazliwony i to wyczuwam, mysle ze to raczej moze wina filtra paliwa badz egr , alfa raczej nie przysparza mi problemów i ma kolektor plastikowy..hmm