właśnie biorę się za częściowe zaślepienie EGR na co zwrócić uwagę i co jeszcze przeczyścić mając już wyjęty EGR ?
Pozdrawiam :)
Printable View
właśnie biorę się za częściowe zaślepienie EGR na co zwrócić uwagę i co jeszcze przeczyścić mając już wyjęty EGR ?
Pozdrawiam :)
Przed decyzją radzę zwrócić uwagę, że jest milion wątków na ten temat.
Pozdrawiam :)
Wiem, kurde ale przyjechałem z roboty i czytałem wcześniej ale zapomniałem i chciałem na szybko stąd ten temat, wybaczcie. Wycziściłem EGR zaślepiłem częściowo i pali sie kontrolka silnika i have chack engine czy cos ;d odłoczenie aku na 10 minut pomoże ?
wtyczka jest ok chyba bo wpinałem wypinałem ruszałem i kontrolka się świeci i błąd też... hmmm ale z dołu lepiej ciągnie.
Podepnij kompa i zobacz dlaczego kontrolka się świeci.
Dlaczego??? bo zaslepil EGR
Wyczysc jeszcze to bo inaczej nie ma to sensu.http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html
wyczyściłem oerboost przepustnice czujnik doładowania oraz na tyle ile jest możliwe bezpieczne wyczyszczenie kolektora tak aby nic nie wpadło do środka, błąd zniknął sam zmiana na plus autko ciągnie od samego dołu równo wiadomo to nie benzyna dół zawsze słabszy ale zmiana na plus :)
nie wiem czemu, może nie przez to ale zaświecił się wtyczke patrzyłem dwa razy i nadal się świecił dopiero po wyczyszczeniu klapy gaszącej, czujnika doładowania oraz w miareę możliwośći ostrożnego wyczyszzczenia kolektora zniknął... ważne że go nie ma bo irytowało :) ;p
Klapa gasząca to właśnie ta "przepustnica" :)
Panowie chciałbym dorobić sobie sam te dwie zaślepki pod EGR żeby go fizycznie odłączyć później wymontować, to jakaś musi być wysokogatunkowa blacha ? czy to może być z takiej z arkusza 3mm ?
Zaślepka z blachy 3mm spokojnie wystarczy. W mojej 159 EGR mam całkowicie zaślepiony i usunięty z programu, wszystko jest Ok.ale jak wypnę z niego wtyczkę to błąd się wyświetla. Dowiedz się, czy można tak zmienić program, żeby wtyczka nie była podłaczona do EGR-u.
czyli rozumiem że normalna blacha 3 mm będzie ok. Jasne zapytam się o to :)
Myślę, że Cinek wiedział co robi. U mnie Egr z pełną zaślepką został na swoim miejscu, FES pokazuje bez względu na obciażenie sinika otwarcie stałe 4%, nie ma żadnych błędów (pojawia się po wypięciu wtyczki z EGR-u).Pewnie, gdyby EGR miał być wyrzucony z auta zrobił by inny program.
To trochę bez sensu, jak się już usuwa EGR programowo to powinno dać się go zdemontować i wywalić z auta bez problemów.
A w czym on przeszkadza, że został na swoim miejscu?. Ja uważam, że łatwiej zaślepić EGR jedną zaślepką włożoną w miejsce oryginalnej, jak kombinować z zaślepieniem 2 otworów pozostałych po wyrzuceniu EGR. Po zdjęciu osłony silnika nie rzuca się w oczy jego brak, natomiast samoróbka po zaślepieniu pozostałych po nim otworów będzie widoczna z daleka.
Myślę, że chodzi o redukcję masy :) ...a wszyscy wiemy, że jest z czego schodzić :D
Wszystkie odnościniki do "przepisów czyszczenia" są tutaj:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...ym_zrobic.html
Pozwolę się wtrącić. Czy elektromagnes do egr bedzie pasował do AR od Vectry C ? wszystkie oznaczenia na obudowie prócz jednego są identyczne , ta cyferka pokryta jest farbą zarówno w jednym jak i drugim elektromagnesie. W mojej jest cyfra 8 a od vectry 11. Moge dostać go za free także było by miło. Pytam , bo wiadomo ze z niewiedzą można tylko cos popsuć :)
Skoro możesz dostać go za darmo to wypróbuj, szanse że coś zepsujesz są minimalne ;)
haa, działa , śmiga i narazie bez błędu ,także na ta chwile polecam :)