przerabiał już ktoś keidyś ten temat?
podzielcie się doświadczeniem ;)
interesują mnie koszta i to co można przy okazji zrobić żeby dobrze było
pozdrawiam
Printable View
przerabiał już ktoś keidyś ten temat?
podzielcie się doświadczeniem ;)
interesują mnie koszta i to co można przy okazji zrobić żeby dobrze było
pozdrawiam
planowanie głowicy. A koszta? Tego już nie wiem.
Planowanie głowicy robi się tylko wtedy gdy są wżery na przylgniach lub jest lekko zwichrowana . Warto wyregulować zawory . wymienić uszczelniacze na wałkach , sprawdzić czy są progi na cylindrach , generalnie wymienić uszczelniacze i ustawić zawory ,wymienić uszczelniacze zaworowe, przy montażu głowicy ustawić idealnie na znaki wałki , można je ustawić co do dziesiątnej części milimetra za pomocą przestawienia zębów na wałkach rozrządu . Koszt wymiany uszczelki pod głowicą około 300 zł bez planowania . planowanie głowicy nie więcej niż 100zł
Cytat:
Napisał 75andrew155
co to sa za uszczelniacze na wałkach i o jakie progi Ci chodzi? :)
Tomek prog na cylindrze robi sie wtedy gdy pierscien chodzi po cylindrze i na calej tej dlugosci wyciera sie tuleja.A ze nie dochodzi on do konca tuleji to wyczuwa sie tzw.prog.
Co do uszczelniaczy to sam niewiem o co Andrzejowi chodzilo.Za cholere niemoge skojarzyc gdzie cos takiego jest.Wiem ze sa takie 2 pol ksiezyce z gumy ktore uszczelniaja pokrywe zaworowa.
Tu masz rację przecież to łańcuchowy rozrząd a nie na pasek , to jest pomyłka SorryCytat:
Napisał Lukasz A.
Po pierwsze, pełna robota głowicy, płaszczyzna, zaworki, gniazda, uszczelniacze, (w razie wątpliwości szczelność). Koszt tego ok 300 zł w Częstochowie, chyba że wyjdzie coś ekstra, do tego porządny zestaw uszczelek, sprawdze na jutro, wydaje mi się że ostatni z Goetz'a były za 275 zł - komplet do góry. Oczywiście wymiana oleju, i płynu chłodzacego, robocizna koło 250 u mnie :), pozostaje jeszcze problem sławnych płytek zaworowych są do ściągnięcia, ale cenę sprawdzę na jutro. Możesz się pytać czemu pełna robota głowicy z płaszczyzną i sprawdzeniem gniazd prowadnic itp. dlatego że głowice robi się raz i zapomina! Warto sprawdzić szczelnosc obsadzenia tulei cylindrowych, zdarzało się choć rzadko (naszczęście) że puszczało uszczelnienie i mieszało płyn z olejem w misce. Jak coś dzwoń +34-323-15-01 lub 0-668-528-478
DODANO
Przepraszam nie sprawdziłem, bo cały dzień byłem w szpitalu, bo rodziła się moja córa, na jutro powinienem coś wiedzieć.
Oj zdarzalo sie, zdarzalo :( Mialem taki przypadek w 2.0 V6 Turbo. WARTO SPRAWDZIC !!!Cytat:
Napisał maciek_czer
Uszczelki Goetza wsysło i szukają mozna skompletować po sztuce. Jest za to komplet Ajusy (ten sam co szedł na pierwszy montaż) za 230 zł. Płytki były po 16, jakieś włoskie, ale nikt ich nie widział od paru miesięcy, oryginały po 22 zł.
maciek_czer, szykuj się na wymiane .. wszystko dzisiaj doszło poza jedną uszczelka pod wydech (idzie z Turynu) a tak to wszo jes :) .. (oryginały z ASO ;) .. pod głowice - Spesso)
praca u maćka w warsztacie wre ;)
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...2009/01/40.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...2009/01/41.jpg