Jak w temacie, czy ktoś może podać jakiś namiar na sklep gdzie można kupić nową turbinę do 1.9JTDm 16V? Na Allegro i w sklepach internetowych wołają 3tyś za nową. Może ktoś ma jakieś dojścia lub zniżki?
Printable View
Jak w temacie, czy ktoś może podać jakiś namiar na sklep gdzie można kupić nową turbinę do 1.9JTDm 16V? Na Allegro i w sklepach internetowych wołają 3tyś za nową. Może ktoś ma jakieś dojścia lub zniżki?
Nowe tyle kosztują niestety. Taniej nikt ci nie sprzeda. Jak nie masz tyle kasy to kup regenerowaną.
sickboy wydaje mi się, że regenerowanie będzie lepszym wyjściem o ile dobrze będzie zrobione - zapytaj w Turbo Silesia jak robią regenerację.
Sam przerabiałem ostatnio temet turbiny i najtańszą nową znalazłem za 2880zł. Jak masz jakiegoś sprawdzonego speca od regeneracji to naprawiaj starą, a jeśli nie to szukaj używki w dobrym stanie.
TurboTec ma pozytywne opinie
Dzwoniłem do cinka, ale nie odbiera. Może jest na wakacjach.
W Turbo-Tecu kiedys pytalem o koszt regeneracji to odpisali ze cena od 930 netto przy załozeniu ze nie ma uszkodzeń mechanicznych.
Sickboy jaki przebieg ma Twoje turbo?
Najlepiej kupić nową turbinę żadne turbo po regeneracji niestety nie wytrzymuje tyle co nowe. Pozdrawiam
Ja regenerowalem sobie sam. Bardzo prosta sprawa koszt 100zl zestaw naprawczy do GARRETTA i 100zl wywazanie. Poskladalem i jestem zadowolony moja miala luzy i puszczala olej. 150kkm miala. Wirnik korpus i kolo kompresji bylo ok. Pozdrawiam.
Ja tez sobie sam zregenerowałem,ukrecił mi sie wałek w 2,4,czyli całe bebechy mam nowe,-koszt częsci jakieś 250 zł.-pracuje jak nalezy.Mity o naprawach domowych turbiny proponuje wmieść pod dywan,-jak sie chce to wszystko sie da.
Rafal rozkraczyla sie calkiem??Ostatnio strasznie Ci gwizdala
Dzwoniłem do Turbo-Tec i teraz ceny mają od 1200zł do 2000zł. Zakładając najdroższą opcję trzeba się poważnie zastanowić czy jednak nie kupić nowej. Pytałem gościa jaka jest różnica w żywotności między regenerowaną a nową. Podobno nie ma żadnej bo regenerację wykonują na oryginalnych częściach producenta, mają te same maszyny i znają fabryczne parametry turbosprężarek więc każda jaką zrobią spełnia wymogi fabryczne. Dlatego dają 2 lata gwarancji i nie ma warunku że trzeba montować u nich żeby ją mieć.
Narazie próbuje skontaktować się z cinkiem, ale coś nie odbiera. Jeżeli jest w stanie załatwić trochę taniej nową niż cena rynkowa to biorę nową.
1.9 jakiej firmy ma turbo ???
Bo przy 2.4 chyba sprawa wyglada troche inaczej.Do 2.4 200km montowano KKK i tam mozna bylo dostac oryginalny zestaw naprawczy.Po Fl 210km laduja Garetta i tu prawdopodobnie brak jest oryginalnych zestawow naprawczych.Mozna fundnac sobie tylko nowa turbine,badz szukac zamiennikow
ja regenerowałem w turbo silesia na przemysłowej i jestem zadowolony 1050 zł czemu chcesz nową ?? nie widzę różnicy ?
Regenerowałem w zeszłym roku w Łodzi.
Około 1200 zł plus filtry i oleje, w sumie wyszło około 2000.
Drugi raz kupiłbym nową.
Zaczęło coś poszarpywać czasem. Przy mocnym depnięciu bardzo rzadko, raz na kilkaset km, czasem kilka tyś. potrafi szarpnąć na ułamek sekundy, wcześniej tego nie było.
No i olej łyka. Muszę do tomka_krk podjechać na diagnozę i wyleczyć...
Gwary było rok, właśnie mija ale nie mam nawet kiedy z tym uderzyć do nich...
Po jakich przebiegach regenerowaliście turbo?
Jakby ktoś miał problem z turbosprężarką to pisać na priw,-chętnie pomogę.
Nie ma możliwości kupienia NOWEGO oryginalnego zestawu naprawczego Garrett-a do turbin 1.9 JTDm. Gdybym miał do wyboru regenerację za 2000 PLN (TurboTec, konieczność wymiany całych wnętrzności turbiny) - a zakup nowej turbiny za 2800 - kupiłbym nową. Gwarancję na turbo można dać i na 20 lat - pytanie, jak wygląda potem jej realizacja. W wielu przypadkach jest odmowa naprawy gwarancyjnej ze względu na uszkodzenia powstałe przez czynniki zewnętrzne (np. niewystarczające smarowanie turbiny), a zweryfikowanie tego jest bardzo trudne. Jeszcze nie słyszałem, żeby się potem ktoś z taką firmą sądził - klienci odpuszczają temat.
A ja znam temat gdzie klient sie sądzi,-i z tego samego źródła wiem też,że klient jest na przegranej pozycji.Rzeczoznawca (sądowy)nigdy nie bedzie w stanie jednoznacznie odpowiedzieć co było przyczyną awarii turbiny,-może domniemywać czy to wina smarowania czy wina materiałów czy też nieprawidłowej naprawy ale nie da jednoznacznej odpowiedzi.Dla sądu niestety przypuszczenia to za mało.Jeśli klient chciałby miec 100%pewnosć ze wina lezy po stronie serwisu turbin musiałby wynająć sztab inżynierów którzy by to mogli stwierdzić w warunkach laboratoryjnych(jak przy katastrofach lotniczych) i za ten sztab najpierw by musiał zapłacić ze swojej kieszeni:)Jest to droga przez mękę.Jeszcze inną sprawa jest to ,że takie serwisy czesto nie montują zregenerowanej turbinki do samochodu bo albo im sie nie chce albo jest to furtka do nieuznania naprawy gwarancyjnej.Czy jest to pierwsza opcja czy druga to wybór pozostawiam Wam.I jeszcze jest jedna opcja,-nawet jak Wam tą turbinkę założą i ona pochula niezbyt długo to zawsze zostaje jeszcze kilka furtek:)-przegrzałeś pan silnik,zły olej pan stosuje,nie pozwala pan ostudzić turbiny przed wyłączeniem silnika....itp,itd.Wiem też ,że są firmy które nie uchylają sie od napraw gwarancyjnych i rzeczowo podchodzą do klienta,ale nie jest to regułą-zawsze lepiej bedzie dociekać naprawy gwarancyjnej mechanikowi który tą turbinę wyciągnął i z nimi wspołpracuje i zleca im średnio 2 turbinki tygodniowo niż jednostce której turbina nawaliła pierwszy raz w życiu.Znam też komisy samochodowe które na używane samochody dają dwa lata gwarancji:)-ech,śmiech na sali....
A zdradzisz za ile?
witam,
jestem posiadaczem AR159 a zarazem posiadam firmę która regeneruje turbo - także nie traktujcie tego postu jako reklamy..
jeżeli macie jakieś pytania to proszę na priv ..
Jak tam sicboy-patatajasz już na nowiutkim turbo?
Podłącze się z pytaniem, czy dużo roboty aby wyciągnąć turbinę z 2.4?
i pytanie do kolegi sickboy było coś słychać jak była uwalona szpilka? okopcony blok itp?
Okopcenia nie było dobrze widać, bo urwała się szpilka w dolnym rzędzie. Dopiero po demontażu można było stwierdzić co jest przyczyną tego gwizdu/pisku. Urwana szpilka siedziała dość głęboko w głowicy, na szczęście udało się ją wykręcić. Nie wiem jak przy 2.4, ale w 1.9 gdzie jest trochę luźniej pod maską wyciągnięcie trubiny to sporo roboty. Koszt robocizny wielokrotnie przewyższył koszt uszczelki kolektora (38zł).
no ale gwizdalo Ci okrutnie...ja ogladalem sie bo myslalem ze karetka jedzie wtedy co jechalismy na lody w Żegocinie:D
znaczy, zderzak, lampy, chłodnice, sprężarka klimy itd?