Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 54

Temat: Nowe turbo - gdzie kupić?

  1. #21
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    zabrze
    Auto
    Audi S8 D2.... Alfa 159 SW 1,9JTDM 16v
    Postów
    153

    Domyślnie

    Cytat Napisał sickboy Zobacz post
    Dzwoniłem do Turbo-Tec i teraz ceny mają od 1200zł do 2000zł. Zakładając najdroższą opcję trzeba się poważnie zastanowić czy jednak nie kupić nowej. Pytałem gościa jaka jest różnica w żywotności między regenerowaną a nową. Podobno nie ma żadnej bo regenerację wykonują na oryginalnych częściach producenta, mają te same maszyny i znają fabryczne parametry turbosprężarek więc każda jaką zrobią spełnia wymogi fabryczne. Dlatego dają 2 lata gwarancji i nie ma warunku że trzeba montować u nich żeby ją mieć.
    Narazie próbuje skontaktować się z cinkiem, ale coś nie odbiera. Jeżeli jest w stanie załatwić trochę taniej nową niż cena rynkowa to biorę nową.
    niema warunkow zeby montowac u nich ale jak sie cos zepsuje to 99% bedzie wina montazu i wtedy bedziesz odpychany od mechanika do turbotec i spowrotem....

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar sickboy
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 16V Distinctive 2006r
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomekzabrze Zobacz post
    niema warunkow zeby montowac u nich ale jak sie cos zepsuje to 99% bedzie wina montazu i wtedy bedziesz odpychany od mechanika do turbotec i spowrotem....
    No tak mi powiedzieli, że narazie nie uruchomili takiej usługi że montują sami i wystarczy że robi to jakikolwiek zakład mechaniczny.

    Nero Provocatore - AR159
    Jedna mARka - Jeden Klub - Alfaholicy

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Giulia
    Postów
    457

    Domyślnie

    ja regenerowałem w turbo silesia na przemysłowej i jestem zadowolony 1050 zł czemu chcesz nową ?? nie widzę różnicy ?

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar seba_css
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    w drodze
    Auto
    Giulia Veloce Q4 MY20
    Postów
    346

    Domyślnie

    Regenerowałem w zeszłym roku w Łodzi.
    Około 1200 zł plus filtry i oleje, w sumie wyszło około 2000.
    Drugi raz kupiłbym nową.
    Zaczęło coś poszarpywać czasem. Przy mocnym depnięciu bardzo rzadko, raz na kilkaset km, czasem kilka tyś. potrafi szarpnąć na ułamek sekundy, wcześniej tego nie było.
    No i olej łyka. Muszę do tomka_krk podjechać na diagnozę i wyleczyć...
    Gwary było rok, właśnie mija ale nie mam nawet kiedy z tym uderzyć do nich...

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mat09
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Giulia Veloce Ti Trofeo White
    Postów
    837

    Domyślnie

    Po jakich przebiegach regenerowaliście turbo?

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Jakby ktoś miał problem z turbosprężarką to pisać na priw,-chętnie pomogę.

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał sickboy Zobacz post
    Dzwoniłem do Turbo-Tec i teraz ceny mają od 1200zł do 2000zł. Zakładając najdroższą opcję trzeba się poważnie zastanowić czy jednak nie kupić nowej. Pytałem gościa jaka jest różnica w żywotności między regenerowaną a nową. Podobno nie ma żadnej bo regenerację wykonują na oryginalnych częściach producenta, mają te same maszyny i znają fabryczne parametry turbosprężarek więc każda jaką zrobią spełnia wymogi fabryczne. Dlatego dają 2 lata gwarancji i nie ma warunku że trzeba montować u nich żeby ją mieć.
    Nie ma możliwości kupienia NOWEGO oryginalnego zestawu naprawczego Garrett-a do turbin 1.9 JTDm. Gdybym miał do wyboru regenerację za 2000 PLN (TurboTec, konieczność wymiany całych wnętrzności turbiny) - a zakup nowej turbiny za 2800 - kupiłbym nową. Gwarancję na turbo można dać i na 20 lat - pytanie, jak wygląda potem jej realizacja. W wielu przypadkach jest odmowa naprawy gwarancyjnej ze względu na uszkodzenia powstałe przez czynniki zewnętrzne (np. niewystarczające smarowanie turbiny), a zweryfikowanie tego jest bardzo trudne. Jeszcze nie słyszałem, żeby się potem ktoś z taką firmą sądził - klienci odpuszczają temat.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  8. #28
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    A ja znam temat gdzie klient sie sądzi,-i z tego samego źródła wiem też,że klient jest na przegranej pozycji.Rzeczoznawca (sądowy)nigdy nie bedzie w stanie jednoznacznie odpowiedzieć co było przyczyną awarii turbiny,-może domniemywać czy to wina smarowania czy wina materiałów czy też nieprawidłowej naprawy ale nie da jednoznacznej odpowiedzi.Dla sądu niestety przypuszczenia to za mało.Jeśli klient chciałby miec 100%pewnosć ze wina lezy po stronie serwisu turbin musiałby wynająć sztab inżynierów którzy by to mogli stwierdzić w warunkach laboratoryjnych(jak przy katastrofach lotniczych) i za ten sztab najpierw by musiał zapłacić ze swojej kieszeniJest to droga przez mękę.Jeszcze inną sprawa jest to ,że takie serwisy czesto nie montują zregenerowanej turbinki do samochodu bo albo im sie nie chce albo jest to furtka do nieuznania naprawy gwarancyjnej.Czy jest to pierwsza opcja czy druga to wybór pozostawiam Wam.I jeszcze jest jedna opcja,-nawet jak Wam tą turbinkę założą i ona pochula niezbyt długo to zawsze zostaje jeszcze kilka furtek-przegrzałeś pan silnik,zły olej pan stosuje,nie pozwala pan ostudzić turbiny przed wyłączeniem silnika....itp,itd.Wiem też ,że są firmy które nie uchylają sie od napraw gwarancyjnych i rzeczowo podchodzą do klienta,ale nie jest to regułą-zawsze lepiej bedzie dociekać naprawy gwarancyjnej mechanikowi który tą turbinę wyciągnął i z nimi wspołpracuje i zleca im średnio 2 turbinki tygodniowo niż jednostce której turbina nawaliła pierwszy raz w życiu.Znam też komisy samochodowe które na używane samochody dają dwa lata gwarancji-ech,śmiech na sali....

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar sickboy
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 16V Distinctive 2006r
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Gdybym miał do wyboru regenerację za 2000 PLN (TurboTec, konieczność wymiany całych wnętrzności turbiny) - a zakup nowej turbiny za 2800 - kupiłbym nową.
    Dlatego od początku piszę że rozglądam się za nową turbiną, a nie za regeneracją. Ceny w Turbo-Tec podałem bo było takie pytanie, ale teraz chciabym wróci do tematu. Udało mi się w końcu pogadać z cinkiem i będę brał od niego nowe turbo.

    Nero Provocatore - AR159
    Jedna mARka - Jeden Klub - Alfaholicy

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    A zdradzisz za ile?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 27-02-2014, 00:11
  2. [164] Gdzie kupić intercooler do 164 V6 Turbo?
    Utworzone przez 164driver w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-01-2013, 12:30
  3. Gdzie kupić odpowietrzniki nowe do zacisków ?
    Utworzone przez wheelerwasp02 w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-05-2012, 23:34
  4. [GTV] Rolka napinacza do 2.0 Turbo - gdzie kupić? Ile kosztuje?
    Utworzone przez czarnadusza89 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-09-2009, 13:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory