Obniżone zawieszenie a zużycie tylnych opon.
Witam.
W swojej belli 147jtd 2005 mam raczej fabrycznie obniżone zawieszenie-sprężyny Eibach, amory Bilstein. na wiosnę założyłem komplet nowych opon 215/45/17. felgi oryginał gt. od razu zauważyłem,że auto stojąc na kostce ma lekki negatyw z tyłu, tak jak driftowe beemki ;) na poważnie autko z tyłu opiera się na wewnętrznych krawędziach opon. po przejechaniu 4000km zauważyłem wyraźniejsze zużycie tylnych opon właśnie w okolicach ich wewnętrznej strony. zapytałem znajomego wulkanizatora i stwierdził,że nic z tym nie zrobię, tak się będzie zużywać, opony nie przełożę, bo są kierunkowe/asymetryczne.
moje pytanie-czy macie podobny problem-właściciele obniżonych wersji? czy tylne zawieszenie podlega jakiejkolwiek regulacji, aby np.delikatnie zmniejszyć negatyw?
z góry dzięki za wszystkie opinie i sugestie. pozdrawiam.
Obniżone zawieszenie a zużycie tylnych opon.
Brednie brednie brednie!
W GTA masz takie same wachacze sanki itd itd
Różnica jest w sprezynach i amorkami czemu nie trzeba sie dziwić.
Mi przy 18 i obniżonym zawiasie nigdy nie zuzywalo bardziej opon od wewnątrz czy zewnątrz.
Zmiencie tych "fachowców".
Jezeli wachacze i górne poduszki nie maja luzow to nie ma mowy o takich wybrykach.
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk