Pokaż wyniki od 11 hogy 20 a 41
Arról, hogy: 156 '00r 2.0 20V R5 Turbo by Teddy
-
18-01-2016, 06:27 #11Moderátor Szakértő
- Csatlakozott
- 12 2009
- Él
- Legnica
- Automatikus
- 156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
- Üzenetek
- 1,284
Akkumulátor a ládában találtam egy kis hely ez a kád

› Więcej...: 156 '00r 2.0 20V R5 Turbo, hogy Teddy
-
-
21-01-2016, 20:50 #12Moderátor Szakértő
- Csatlakozott
- 12 2009
- Él
- Legnica
- Automatikus
- 156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
- Üzenetek
- 1,284
Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 22-01-2016 körülbelül 11:08
-
21-01-2016, 21:42 #13
-
21-01-2016, 21:49 #14A felhasználó Pasjonat
- Csatlakozott
- 10 2009
- Él
- Cseljabinszk, Láttam,
- Automatikus
- Brera Tbi
- Üzenetek
- 3,572
147 2001-es, 1.6-os 105 HP -
2003 156, 2.0 JTS 166 LÓERŐS volt
2003 156, 2.5, V6-os, 192 LÓERŐS,... eh..
2005 156 1.9 JTD~`160 KM-re volt
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive - volt..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
-
21-01-2016, 22:05 #15A felhasználó Alfista
- Csatlakozott
- 04 2009
- Él
- Rzeszow
- Automatikus
- 2 156sw.5V6, 3 166.2V6, 156 2.0 TS 'kupa'
- Üzenetek
- 4,482
Ó, Teddy - mondja néha, hogy mi van a képeken, mi szolgál / fog szolgálni, mert valami fekete mágia (nem, nem szégyellem magam, nem tudom,
) - néhány mód, egy darab valamit (még semmi, de majd vágni valamit, igaz? ) fémből
OK, de mi köze hozzá, hogy mi az, hogy megkönnyíti a forgatás motorőket meg miért ?
-
22-01-2016, 06:58 #16Moderátor Szakértő
- Csatlakozott
- 12 2009
- Él
- Legnica
- Automatikus
- 156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
- Üzenetek
- 1,284
Andrej Luft - csak tanulmány. De a szempontból az idő, hogy sok dolog, amit egyébként meglehetősen későn.
Újra, meg újra motor- Vagy inkább a kilégzés a tengely, mert a szívó ezért ülök be a fASOlkach. Elméletben akarunk játszani egy nem-szabványos időzítés beállításokat a bíróságon, hogy állítsa be współotwarcie szelepek, hogy adjon egy kis nyomaték (vagy egy kicsit többet ) - elég az elmélet, mert nem láttam sehol máshol egy ilyen határozatnak az 20W. Azonban az angolok írják a fórumokon, hogy mozog a motor beállítása, stb. stb. de mivel ez általában nem bók, de az tény, hogy a kipufogógáz-kerék a kúp, így a kiigazítás lehetséges, de nagyon zavaró, Budapest, 156, ahol alig ujját tegye az időzítés csiga-nem tudom képzelni, hogy egy másik hajtókar rozrządem. Úgy tűnik, az EGT csepp.
A CNC gépek hozzáférésem van, de hiánya miatt az utóbbi időben nem csinál semmit, valahol a téma, hogy megszüntette a saját marógép CNC apám hoztam. Újra meg újra teszi a rendszergazdák Jó, Mert olasz.
A korábbi fotach van turbo GT3071(itt valószínűleg nem kell választani
T25 AR '86), illetve a készlet metanol injekció (vezető nélkül minden wysterujemy a GMU) a végső fegyver a harcot a magas EGT de mivel a metil-alkohol-tartalom, van valami a lovak is.
A terv Március / április, hogy nyújtson be egy autó csomagolás lawete, majd újra találkozni, meghatározott változó szelepvezérlés (itt valószínűleg az is fenntartja, hogy hozza le az EGT).
Ami a jövőbeli terveket, még mindig van egy 2.4 Stilo blokk a pincében
talán a végén, hogy fel kell alkalmazni arra az esetre is, mint a jelenlegi motorownia mondani, papapa .....
Nem mozog hamarosan
Én valószínűleg soha nem lesz ingyenes ez a gép
mindig lesz valami....
Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 22-01-2016 körülbelül 07:07
-
22-01-2016, 12:04 #17A felhasználó Alfista
- Csatlakozott
- 04 2009
- Él
- Rzeszow
- Automatikus
- 2 156sw.5V6, 3 166.2V6, 156 2.0 TS 'kupa'
- Üzenetek
- 4,482
De ez talán érthető.
Van egy határidő, amit a Kielce16 dedlajn.07 ez kell neked időt. Pedig mindent meg kell dolgozni
Nos, én mindig félek minden komplikáció/csomag - mert kolajaz a része a rendszernek, hogy nem sikerül, az a legvalószínűbb, hogy előbb-utóbb, a változás már, hát... ez az én elméletem .
De mindenesetre sok szerencsét a járdán, hogy töltötte az idejét ebben az évben!
-
22-01-2016, 22:57 #18
-
23-01-2016, 10:02 #19Moderátor Szakértő
- Csatlakozott
- 12 2009
- Él
- Legnica
- Automatikus
- 156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
- Üzenetek
- 1,284
Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 23-01-2016 körülbelül 10:04
-
16-02-2016, 19:50 #20Moderátor Szakértő
- Csatlakozott
- 12 2009
- Él
- Legnica
- Automatikus
- 156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
- Üzenetek
- 1,284
Hasonló témák
-
Bi-turbo :), a probléma a turbo 2.4 JTD
Létrehozott djkubas szakasz 156Válasz: 7Utolsó hozzászólás szerzője: 26-08-2012, 20:02 -
Swap 2.0 V6 turbo, 2.5 V6 turbo
Létrehozott Fred az Általános rész a Fórum, Alfa RomeoVálasz: 13Utolsó hozzászólás szerzője: 01-03-2011, 17:10





Válasz idézettel

) metanol kopogtat a hőmérséklete, a kipufogógáz pedig lehetővé teszi, hogy egy kis poszalec zaplonami annyi elmélet, tudom, hogy a gyakorlatban a bíróságon
