Rozumiem.
Tu masz link do tych ciaśniejszych gum jakby co:
http://autosklep24.pl/pl/p/Guma-stab...ek-FI-22/12529
Rozumiem.
Tu masz link do tych ciaśniejszych gum jakby co:
http://autosklep24.pl/pl/p/Guma-stab...ek-FI-22/12529
Powiem tak,że obejrzałem sam jak to wszystko wygląda,pojęcie leci-oznacza kilka kropel na uszczelniaczu wału.Uszczelniacz polosi z lewej strony jest tylko delikatnie ubrudzony olejem,więc chyba odpuszczenie sobie ten wydatek i zobaczę czy będzie sie pogarszalo.
Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
"What We Do In Life, Echoes In Eternity"
Chodzi dokładnie o tą częsc:
, to jest uszczelniacz tylny wału korbowego i on właśnie u mnie delikatnie cieknie,kilka kropel.
Pytanie do Was, czy u Was na łączeniu jest idealnie sucho,czy są delikatne ślady wycieków oleju z silnika, zastanawiam się czy ruszac to przed zimą, bo oleju mi nie ubywa w silniku, auto jak stoi całą noc w domu też nie ma śladów wycieku, dzisiaj na kanale mechanicy zobaczyli ten wyciek, koszt częsc w porównaniu do kosztu wyjęcia skrzyni jest śmieszny, ale całośc da kilka stówek( 500 zł wyjęcie skrzyni, wymiana uszczelniaczy półosi i uszczelniacza tylnego wału, plus 130 zł koszty części.)
Dzisiaj właśnie miałem wymieniac wszystkie płyny: wspomagania, hamulcowy i olej w skrzyni biegów( wszystko oryginalne produkty tutela) i termostat, a tu taki zong!!
Co robic , wymieniac , czy skoro to nie jest wielki wyciek to można jeszcze na tym jeździc i kontrolowac stan oleju i ewentualnie wyciek, czy powiększa się??
Zdjęcie poglądowe nie jest moją własnością , zaczerpnięte ze strony autosklepu24 do celów nie komercyjnych ;-)
"What We Do In Life, Echoes In Eternity"
Z uszczelniaczem, który puścił olej jest tak, że będzie już tylko coraz gorzej. Skoro na razie się tylko "poci", to można jeszcze trochę zaczekać, ale decyzja należy do Ciebie.
czyli jednak mówiliśmy o tym samym
jak zamoknie sprzęgło to będzie się kwalifikować do wymiany, niestety