Nie rozumiem jeszcze dlaczego mamy modlić się że to TYLKO panewki. Przecież jak to będzie panewka musisz wyjąć silnik,wał dać do szlifu,spasować układ z powrotem, złożyć jak się należy. Jak wyjmiesz tłoki potrzebujesz przyrząd do ich włożenia,śrubokrętem pierścieni nie poutykasz przecież. Samych panewek nie powymieniasz bez szlifu. Żeby wał wyjąć bez wyjmowania silnika musisz zrzucić skrzynie i wiele innego osprzętu,ale to bez sensu na aucie to robić. Jeszcze jedno jak Ci panewkę obróciło powinieneś przepłukać układ smarowania pod ciśnieniem,wszystko wymyć,pompę zbadać czy jakieś opiłki w niej nie siedzą......
Co do szczelności głowicy i "ćwieku", po takiej akcji (brak wody,przegrzanie) należało by zrobić tez test szczelności na pęknięcie a nie tylko nafta w zawory......
Naprawdę, z całym szacunkiem ale utknąłeś na łapie półosi a gdzie tu dalej zweryfikować wszystko,znaleźć uszkodzenie i poskładać to jak należy.