Ile masz do wydania?
Tam gdzie jadę po 159 stoi błękitna Brerka 2.4, 2006, 85kkm.
Ile masz do wydania?
Tam gdzie jadę po 159 stoi błękitna Brerka 2.4, 2006, 85kkm.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
zakładam budżet na auto około 45 tysięcy złoty...w takich pieniadzach chciałbym cos poszukać jak sie uda.
- - - Updated - - -
decyzje mam, mysle ze Brera lub 159....za to nie mam czasu niestety, do grudnia musze kupić auto bo ja bez auta nie dam rady a teraz na pozyczonym jadę![]()
Wie, że chce kupić Brerę, albo ewentualnie 159... do 45000zł... Silnik pewnie nie ma większego znaczenia, bo chce kupić auto, które będzie do jazdy i które ma zamiar szanować, żeby ciągle takie było![]()
Fakt faktem, że 2.4 jest tu bardzo rozsądnym rozwiązaniem, ale w przypadku Brery ciężko jest patrzeć na wersję silnikową, kiedy nie chce się rok czy dwa szukać auta![]()
Jak trochę możesz dołożyć do możemy się dogadać. Obecnie Brere mam jako 4-te auto (pierwsze 159 2.4 Q4)
---
Bezwypadkowe auta na zamówienie. | Ogłoszenia: trade-lux.otomoto.pl
Części eksploatacyjne do grupy FIAT/PSA
3.2 kupisz napewno ja nie mialem z tym problemu kupilem na miejscu w lodzi a i tak mialem do wyboru 3 sztuki.........takze kupno to kwestia ceny. widzac cene 45000 tys to nawet nie dzwonilem chyba ze byl to motor 2,2 co do kwesti utrzymania to moze tylko paliwo.........ale potwor 2,4 na bank lyka okolo 13-14 litrow a koszt potencialnej naprawy nie wierze by byl tanszy od naprawy motoru 3,2.
zastanawialem sie nad klekotem w brerce gdyz taki wczesniej mialem w gt oczywiscie 1,9 ktory oszczedny byl tylko na papierze miasto okolo 10 trasa 7-8 takze przemysl sprawe 210 koni z klekota nie bierze sie tylko z turbiny (-=
raczej nie sadze by udalo sie kupic cos nie po przejsciach takze bym szukal 159
210 koni w klekocie bierze się przede wszystkim z turbiny, która poprawia sprawność energetyczną silnika. Dzięki temu Brera z takim turbodieslem spala w mieście w okolicach 10-11/100, w trasie 7-8/100. Średnio zamyka się to poniżej 10-ki, przy całkiem dynamicznej jeździe. Przy takiej samej jeździe 3.2 V6 zje średnio 15/100.
Co do kosztów naprawy - niestety oba silniki są tutaj kosztowne - 3.2 jest dużą jednostką napędową i do większości operacji... trzeba zdemontować silnik z auta.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów