Jak to technicznie zrobić? to znaczy odpiąć przepływkę. Rozłączyć przewód, odjąć przepływkę i odłączyć wtyczkę?
Jak to technicznie zrobić? to znaczy odpiąć przepływkę. Rozłączyć przewód, odjąć przepływkę i odłączyć wtyczkę?
OK. Odpięcie wtyczki to znaczy odpięcie przepływki i już!
Dzięki.
Dokładnie to właśnie oznacza. Jak już odepniesz przepływkę to prawdopodobnie auto Ci zgaśnie albo zacznie wariować na obrotach. Jak zgaśnie to nie bój nic tylko odpal jeszcze raz i sprawdź jak się będzie auto zachowywało podczas jazdy. Dobrze jest sprawdzać to na jakiejś pustej drodze, bo silnik będzie Ci gasł za każdym razem kiedy się zatrzymasz i nie dodasz gazu. Po prostu bez przepływki nie masz wolnych obrotów i tyle. Oczywiście zacznie Ci się świecić marchewka po odpięciu.
Dobrze że zwróciliście uwagę na odpięcie, bo ja już załatwiłem jeden zaczep przy cewkach zapłonowych. Teraz się tylko wciska a nie zaskakuje bo blokada oberwana.
Wykonałem operację odpięcia przepływki i Alfetka na odpięcie nie reaguje. To znaczy że przed odpięciem wtyczki i z założoną wtyczką jest tak samo. Jedzie ale trochę brak mocy. Nie wiem czy ktoś przeczyta post bo już stary, ale sytuacja chyba dziwna a może informacji brak. Sprubujcię coś poradzić.
No dobra, ale jakaś różnica jest po odpięciu??? Czy kompletnie nic się nie dzieje??? Jeszcze można by było sprawdzić sonde ale jeśli przepływomierz jest padnięty to sonda może przekłamywać i odczyt np na kompie może dawać błędne wskazania.
- - - Updated - - -
Tak najlepiej to by było gdybyś podłączył sobie jakis przepływomierz od innej alfy. Jeszcze jedno pytanie, czy po odpięciu przepływomierza silnik Ci zgasł??? Jaka była jego praca na biegu jałowym??? Obroty wariowały, silnik sie dusił???