Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Ilość obrotów na obrotomierzu w 156

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    to gratulacje z zmiany auta !!! niech ci służy ,pilnuj oleju żeby był stan bo to ważne ,i nie dawaj mocno w gaz na zimnym silniku




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  2. #12
    Karol_ka
    Gość

    Domyślnie

    Dziękować Pilnować będzie Mąż ale ja mu będę przypominać
    Do zobaczenia na drodze

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Ludvigus
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Trzebownisko, Rzeszów, PL
    Auto
    Giulia 2.0TB, 147 1.6 TS
    Postów
    764

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    To też trochę już bajka. W starych silnikach to przy takim kierowcy zawory można było usłyszeć. Ale obecnie jak wyprzedzeniem zapłonu, dawką i czasem wtrysku, wreszcie fazą rozrządu steruje elektronika, to już nie jest takie straszne.
    Straszne robi się dopiero, gdy trzeba na serwis pojechać, bo budą trzęsie, bo biegi zgrzytają, bo sprzęgło ślizga, bo ze skrzynią są problemy. Być może silniki benzynowe mniej to dotyczy, ale w JTD szybko byś się oduczył przyspieszania od 1000 obr/min.

    Pozdr.,
    L.

  4. #14
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Ale ja nigdzie nie napisałem, że dozwolona jest dowolnie jaka jazda. Spokojnie.
    Kultura jazdy i umiejętności kierowcy w dalszym ciągu obowiązują. Tylko inaczej zachowują się obecne konstrukcje gdzie ,,linką gazu'' steruje processor a inaczej zachowywały się silniki gdzie linka qazu otwierała przepustnicę w gaźniku! Jeśli ktoś twierdzi że zasady jazdy sprzed 20lat i obecne sa takie same to gratuluję doświadczenia.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Odnośnie tego iż wciskanie gazu do oporu na niskich obrotach stanowi duże obciążenie dla silnika i jest dla niego niekorzystne napisałeś:

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    To też trochę już bajka..... to już nie jest takie straszne.
    Zwyczajnie nie masz racji. I nikt nie pisał o zasadach jazdy sprzed 20 lat, a o niekorzystnym wpływie takiej jazdy.

  6. #16
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    A Ty uważasz że dla silnika robi różnicę, czy w takim momecnie nacisnę pedał do połowy czy do oporu?
    Poza tym, popatrz o co pyta karol_ka. Przesiadła się z fiata 125p na Alfę. Czyli z silnika prymitywnego, gaźnikowego na taki z elektroniczną przepustnicą, pełnym elektronicznym wtryskiem, zmiennymi fazami rozrządu i processorem regulujacym pracą układu wtsryskowego i iskrowego. I w tym kontekście odpowiadam autorce tematu. Konkretnie na jej pytanie. W dalszym ciągu uważasz że nie mam racji? To wsiądź do kanta, przejedź parę kilometrów a później alfą z silnikiem T.S.
    Ostatnio edytowane przez syfon ; 02-11-2012 o 11:19

Podobne wątki

  1. Ilość obrotów kierownicą
    Utworzone przez Nemiks w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-02-2015, 20:03
  2. Czyszczenie szybek w obrotomierzu.
    Utworzone przez pitors w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-04-2014, 15:01
  3. [156]Nie miga strzałka kierunku prawego w obrotomierzu
    Utworzone przez gacek600 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-10-2010, 07:10
  4. [156] Kontrolka przy obrotomierzu
    Utworzone przez Alanf w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-04-2008, 11:45
  5. Gtv 3.0 i ilość obrotów silnika na "luzie"
    Utworzone przez dasintra w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-12-2007, 14:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory