Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: Serce z 155 1,6 TS do 156 1,6 TS, plug & play?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    155 zostaje... błaka mi się po głowie sprzedaż galanta i kupno zdrowej budy 156 i swapik 2.0 8v
    no i zaczynasz myśleć hee .
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Ustroń
    Auto
    145 JTD
    Postów
    171

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    155 zostaje... błaka mi się po głowie sprzedaż galanta i kupno zdrowej budy 156 i swapik 2.0 8v
    Myśle, że już lepiej kupić po prostu V6. Chyba, że ma to być w jakiś sposób unikalny projekt, ale klasa TS 8V a klasa V6 - nie ma co porównywać, brzmienie, moc, moment, harmonia rozwijania mocy...Chyba, że mówimy o względach ekonomicznych no to wtedy tak (odporny silnik), ale V6 jest tak samo odporne, albo i bardziej.

    A może w drugą strone - nie myślał ktoś o M-jecie w155?

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    chociaż dziś sprawdziłem się ze światem z dwoma typkami w 156 po lifcie 2.4 JTD i do 120 nie dali rady...o dwie długości... automat to automat....czasem jestem zadowolony szczególnie ze spalania i komfortu(zawieszenie chryslera)...ale kurde blaszka nudnawo w automacie ...jeszcze jak cruise control zapodam na trasie to nic tylko sie położyć spać....a tygryski lubią poszaleć... sorry chłopaki ale GAL nie jest autem sportowym...a moja odskocznia w postaci 155 stoi cały czas u kolegi amigasa i czeka aż ją się poskłada do kupy....ma być zabaweczka i będzie...bez lpg i dużo mocniejsza niż seria..... ale to niespodzianka....

    Więc dlatego szwęda mi się o głowie 156 z silnikiem nie zawodnym i względnie oszczędnym 8v

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał evo Zobacz post
    Myśle, że już lepiej kupić po prostu V6.
    Kurde miałem 156 V6 i bardzo ale to bardzo mi brakuje jej
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  4. #14
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał evo Zobacz post
    Myśle, że już lepiej kupić po prostu V6. Chyba, że ma to być w jakiś sposób unikalny projekt, ale klasa TS 8V a klasa V6 - nie ma co porównywać, brzmienie, moc, moment, harmonia rozwijania mocy...Chyba, że mówimy o względach ekonomicznych no to wtedy tak (odporny silnik), ale V6 jest tak samo odporne, albo i bardziej.

    A może w drugą strone - nie myślał ktoś o M-jecie w155?
    Mało wiesz o T.Sparku 8v.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał evo Zobacz post
    Myśle, że już lepiej kupić po prostu V6. Chyba, że ma to być w jakiś sposób unikalny projekt, ale klasa TS 8V a klasa V6 - nie ma co porównywać, brzmienie, moc, moment, harmonia rozwijania mocy...Chyba, że mówimy o względach ekonomicznych no to wtedy tak (odporny silnik), ale V6 jest tak samo odporne, albo i bardziej.
    8V przede wszystkim jest... lżejsze. I to znacznie lżejsze - a to pomaga na torze. Osiągnięcie z tego silnika ok. 160-170KM nie wydaje się niczym trudnym - ale potwierdzę te słowa jak skończę budować swój, dotrę go porządnie i shamuję No i V6 miało w trwałościówka Alfy 400 tys do zatarcia, a 8V 500 tys, więc ono jest bardziej odporne
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rooshyo
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    NBR - Niebezpiecznie Blisko Rosji;)
    Auto
    Służbowe 500 koni
    Postów
    548

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    ...a moja odskocznia w postaci 155 stoi cały czas u kolegi amigasa i czeka aż ją się poskłada do kupy....ma być zabaweczka i będzie...
    Po kilku wątkach na forum na temat Amigasa wychodzi mi, że trochę Twoja zabaweczka może się składać
    -Skąd masz topór?
    -Królowa elfów mi dała!
    -Czad... a topór skąd masz?

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Mało wiesz o T.Sparku 8v.
    raczej bym stwierdził, że nic o nim nie wie. I pewnie nawet nie jechał autem z tym silnikiem

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    8V przede wszystkim jest... lżejsze. I to znacznie lżejsze - a to pomaga na torze. Osiągnięcie z tego silnika ok. 160-170KM nie wydaje się niczym trudnym - ale potwierdzę te słowa jak skończę budować swój, dotrę go porządnie i shamuję No i V6 miało w trwałościówka Alfy 400 tys do zatarcia, a 8V 500 tys, więc ono jest bardziej odporne
    To że jest cięższy V6 to fakt ale fakt że jest mocniejsza i zależy na jakim torze ta lekkość pomoże. Osiagniecie z silnika v8 czy V6 wiekszej mocy jest taka sama i dalej twierdze że wyższość silnika V6 jest tu ewidentna. Trwałosc silników jest na takim samym poziomie z tym że w V6 są dwa cylindry wiecej i to oznacza że tu jest problem. Ciężar silnika tylko patrzycie a co z tyłem który przy lżejszym silniku lata na boki tego w V6 nie ma

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ale 8V ma jedną ogromną przewagę nad V6 której nikt nie podważy - dostępność części. Do 8V można kupić praktycznie wszystko bo silnik popularny w torówkach więc i do podkręcenia graty są czego nie można powiedzieć o V6. IMO V6 12V nadaję się do sporadycznych przejażdżek a do prawdziwej zabawy tylko 8V, względy czysto ekonomiczne.
    Bo przyznam że po ostatnich przejażdżkach 155 3.0 banana na ryju miałem cały czas

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Ekonomia rządzi i wybór raczej kieruje zasobność portfela niż preferencje kierowcy. Coś za coś


    PS
    żle napisałem, nie zasobnośc portfela a chęć wydania trochę większej kwoty
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 01-11-2012 o 10:42

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [156] Wymiana głośników - plug & play
    Utworzone przez destikero w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 30-01-2020, 00:06
  2. Licznik, zegar od modelu blackline. Czy jest Plug & Play?
    Utworzone przez stuntmachine w dziale GT
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 01-03-2016, 00:31
  3. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-08-2013, 13:21
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-11-2011, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory